SC برای بررسی اگر دادگاه می تواند تحمیل قید وثیقه و به شرط محدود کردن فرد از استفاده از رسانه های اجتماعی

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 9:35:34 pm در اللهبد دادگاه عالی تا به حال اعمال شده

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 9:35:34 pm
Facebook, CBSE, Facebook CBSE partnership, Facebook AR, Facebook CBSE collaboration, Facebook CBSE course, Facebook AR couse, Facebook digital safety course در اللهبد دادگاه عالی تا به حال اعمال شده یکی از شرایط که متهم "نباید در استفاده از رسانه های اجتماعی تا پایان محاکمه".(عکس: AP)

دیوان عالی کشور روز شنبه گفت: این امر در نظر گرفتن این موضوع که آیا دادگاه می تواند تحمیل وضعیت محدود کردن یک فرد از استفاده از رسانه های اجتماعی در حالی که اعطای او به قید وثیقه.

موضوع بریدن قبل از دادگاه راس بود که با شنیدن یک درخواست تجدید نظر که گفت این بود که یکی از شرایط اعمال شده در مارس 20 منظور از اللهبد دادگاه عالی که به قید وثیقه به یک متهم در یک اتهام شرارت مورد.

دادگاه عالی تا به حال اعمال شده یکی از شرایط که متهم "نباید در استفاده از رسانه های اجتماعی تا پایان محاکمه".

بعد از آن در تاریخ 1 ژوئن دادگاه عالی در حال اصلاح این وضعیت به حدی است که محدودیت در استفاده از رسانه های اجتماعی باید در ادامه او "برای مدت 18 ماه و یا تا پایان محاکمه هر کدام که زودتر".

این درخواست نیز مطرح شده مسائل دیگر از جمله اینکه آیا منظور مهار درخواست فرم با استفاده از رسانه های اجتماعی او را محروم از حقوق خود را تحت قانون اساسی است.

این موضوع هم برای شنیدن از طریق ویدئو کنفرانس قبل از یک نیمکت به ریاست رئیس دادگستری S A Bobde که توافق برای شنیدن این موضوع و به دنبال پاسخ از اوتار پرادش دولت در درخواست.

در طول جلسه نیمکت نیز متشکل از قضات R S ردی و S Bopanna مشاهده شده است که اگر مشارکت یک فرد ایجاد برخی از فساد در رسانه های اجتماعی پس از آن دادگاه می گویند که او باید از آن استفاده کنید.

به این وکیل ظاهر می شود برای درخواست وجود دارد گفت: هیچ اتهامات مربوط به استفاده از رسانه های اجتماعی علیه متهم.

دادگاه عالی تا به حال به قید وثیقه برای متهم در برابر آنها FIR شده است تسلیم در اوتار پرادش تحت مقررات مختلف از قانون مجازات اسلامی (IPC) از جمله بخش های 124-یک (فتنه) و 153-یک (ترویج دشمنی میان گروه های مختلف بر اساس دین و نژاد و ... و انجام اعمال مخاطره اندازد به نگهداری از هماهنگی) و همچنین تحت, مدیریت بحران, قانون, 2005.

در حالی که اعطای وثیقه در دادگاه عالی به حال تحمیل چندین شرایط چهار متهم از جمله این که او باید همکاری در دادگاه صمیمانه و بدون به دنبال هر adjournment و باید با استفاده از رسانه های اجتماعی تا نتیجه دادگاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب