سنت لوئیس کانتی ممکن است مسیر روشن به, هوای آزاد, توسعه برای, میله, رستوران ها

سنت لوئیس کانتی مدیره راحتی می تواند یک مسیر به خدمات برای برخی از کافه ها و رستوران ها در هفته آینده. هیئت

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

سنت لوئیس کانتی مدیره راحتی می تواند یک مسیر به خدمات برای برخی از کافه ها و رستوران ها در هفته آینده.

هیئت مدیره وزن تصویب موقت بسط برای کافه ها و رستوران ها است که می تواند اجازه می دهد برای مشروب دارندگان مجوز برای باز کردن برای سرویس زمانی که آن را تبدیل به مجاز ژوئن 1.

این COVID-19 همه گیر ضربه کافه ها و رستوران ها سخت, داشتن بسته آن دسته از موسسات از مارس 17 برای همه اما drive-thru, منظقه و یا بایگانی اطلاعات خدمات.

این قطعنامه اجازه می دهد تا برای ناهار خوری در بسط بود با عجله بر روی روز سه شنبه در دستور کار پس از رژیم صهیونیستی است. Walz منظور هفته گذشته که کافه ها و رستوران ها مجاز به بازگشایی ژوئن 1 برای سرویس.

این قطعنامه گفت: "روند ساده" با دادن اختیار به هیئت مدیره مشروب صدور مجوز کمیته به تصویب بسط.

تحت فرمان اجرایی, هوای آزاد, سرویس مجاز ارائه شده موسسات باید یک طرح برای اطمینان از 6 فوت اجتماعی فاصله بین جداول حد ظرفیت به بیش از 50 نفر و محدود کردن خدمات جدول به چهار نفر یا شش نفر از یک خانواده است. رزرو لازم است و کارگران ملزم به پوشیدن ماسک.

این قطعنامه گفت: به طور موقت بسط "اجازه می دهد کسب و کار زمان کافی برای پیروی و امکان استفاده از فرمان اجرایی."

تمام گفته ها وجود دارد 87 مشروب موسسات دارای مجوز این شهرستان است. آن را نمی کند مجوز موسسات در شهرستانها است که باید خود را مشروب کنترل فرآیندهای.

هیئت مدیره انجام خواهد شد و در آن جلسه آنلاین در 9:30 صبح روز سه شنبه.

جلسه زنده پخش خواهد شد در Webex گره خورده است و یا Facebook Live.

شهروندان می توانند نظرات و یا آدرس خاص در دستور کار هیئت مدیره موارد قبل از جلسه با ایمیل نگرانی به publiccomment@stlouiscountymn.gov و یا با تماس با 218-726-2110 و خروج ثبت نظر.

آنلاین شرکت کنندگان در جلسه می تواند یک "مجازی دست" در حالی که با استفاده از این نرم افزار Webex در طول جلسه هیئت مدیره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن