دلوت به دریافت $6.57 میلیون در COVID-19 کمک

Walz با استفاده از قدرت اجرایی خود را برای توزیع $841 میلیون در تخصیص به دولت های محلی واحد در سراسر کشور با ا

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399

Walz با استفاده از قدرت اجرایی خود را برای توزیع $841 میلیون در تخصیص به دولت های محلی واحد در سراسر کشور با این بودجه انتظار می رود برای شروع جریان هفته آینده.

Walz پنج شنبه اعلام کرد او می خواهد توزیع بودجه به استان ها و شهرستانها و شهرهای کوچک بر اساس مربوطه تعداد جمعیت. دولت های محلی باید متحمل بار مالی در مبارزه با COVID-19 همه گیر را دیده اند و درآمد کوچک به عنوان کسب و کار مجبور شدند نزدیک به دولت با هدف محدود کردن coronavirus' گسترش یافته است.

St. Louis County انتظار برای دریافت بین 24 میلیون دلار و $24.5 میلیون دلار در کمک های زیر فرماندار اقدامات به گفته سخنگوی دانا Kazel.

شهرستان و شهرستان رهبران خواست نمایندگان مجلس برای تصویب بودجه در هفته گذشته به عنوان بخشی از ویژه جلسه قانونی است اما این اقدام شکست خورده پس از دموکراتیک-کشاورز-کارگر-led مجلس نمایندگان به اضافه اندازه گیری Walz پیشنهاد مکمل بودجه که شامل کمک های اضافی برای خانواده ها در رفاه و مراقبت های شخصی مسئولین و دیگران.

این DFL فرماندار روز پنج شنبه اعلام کرد او می خواهد توزیع بودجه با تصویب قانونی مشورتی کمیسیون. و او همچنین پیشنهاد کرد هزینه یکی دیگر از 12 میلیون دلار برای حمایت از قفسه مواد غذایی و مواد غذایی بانک ها.

پول از فدرال مراقبت های عمل استفاده می شود به صندوق دولت های محلی, خدمات کمک های مالی برای کسب و کار به بیمارستان و یا افرادی که تحت تاثیر COVID-19.

"همانطور که ما کار را به حمایت از سلامت و ایمنی از همه Minnesotans در طول COVID-19 گیر ما نیز گام برای ساخت یک قوی تر و عادلانه تر اقتصاد" Walz گفت: در انتشار اخبار. "این بودجه را بسیار مورد نیاز امداد رسانی به جوامع در سراسر کشور به عنوان ما همچنان به مبارزه با این بیماری همه گیر با هم."

رهبران محلی در روز شنبه لعنتی قانونگذاران برای ترک St. Paul بدون عبور از اندازه گیری یا لایحه اجازه می دهد تا دولت به قرض گرفتن برای سرمایه گذاری در پروژه های ساخت و ساز در سراسر کشور. اما شهر و مسئولان شهرستان در روز پنج شنبه گفت: آنها خوشحالم که این بودجه از طریق آمده است.

در بیانیه منتشر شده روز شنبه بعد از ظهر لارسون گفت: "من سپاسگزار برای رژیم صهیونیستی است. Walz و ایالت مینه سوتا برای گوش دادن به درخواست ما برای انتشار این وجوه است. شهر دولوت است به تنهایی در نیاز کردند از تلفات که COVID-19 تا به حال بودجه ما و ما قدردانی فرماندار که مایل به استفاده از قدرت اجرایی به اختصاص این بودجه از طرف ما."

"پس از انتظار بیش از 90 روز پس از کنگره تصویب مراقبت عمل من خوشحال و رها کنید که دولت های محلی و در نهایت دریافت سهم خود را از این بودجه" ائتلاف بیشتر مینه سوتا شهرستانها رئیس جمهور و ویلمار عضو شورای شهر آدری نلسن گفت: در انتشار اخبار. "COVID-19 تا به حال تأثیر عمده ای در هر گوشه ای از کشور — حتی در این مناطق شده اند که برخورد با یک موج از موارد — و این بودجه کمک خواهد کرد که دولت های محلی همچنان به مقابله با بحران بهداشت عمومی و شروع به احیای خود را در اقتصاد محلی است."

رهبران مجلس سنا رشد نا امید و بسته کردن جلسه ویژه شنبه پس از دموکرات ها اضافه شدن هزینه های اضافی به این پیشنهاد است که تصویب شده توسط نمایندگان در هر دو مجلس. رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت: حرکت به دریافت وجوه از درب یک گام خوب.

"این مهم است که جوامع محلی ما دریافت کنید که. به عنوان یک نتیجه از بستن همه چیز را, کسب و کار قادر به پرداخت مالیات و انجام همه چیز آنها را از دولت های محلی در حال صدمه زدن به سمت راست در حال حاضر" Gazelka گفت.

تسکین بودجه تنها ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای پوشش هزینه های پیش بینی نشده مربوط به COVID-19 اورژانس بهداشت وارده بین 1 مارس و دسامبر. 30, سال 2020 است.

نمونه هایی از مجاز reimbursable تخصیص شامل تمیز کردن تجهیزات; تجهیزات حفاظت فردی; عفونی است که کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19; غرامت کارگران; پزشکی خانواده و ترک عمل و اورژانس بیمار-ترک غرامت; بیکاری هزینه ها و منابع اجازه می دهد تا کارکنان به محل کار از خانه از جمله اما نه محدود به تکنولوژی منابع و نرم افزار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب