وادودارا 'وادار سازد مرگ': متهم به پلیس رزرو برای قتل زیر گجرات HC جهت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد وادودارا | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 5:29:34 am این حرکت یک روز پ

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد وادودارا | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 5:29:34 am
custodial death, cops booked, gujarat police, Gujarat High Court, Indian express news این حرکت یک روز پس از بازداشت در حالی که از شنیدن یک جسم درخواست ثبت شده توسط نثار پسر سلیم enquired چرا متهم بودند که به اتهام IPC بخش 304 (مقصر قتل نمی بالغ به قتل) به جای بخش 302 (مقصر قتل بالغ به قتل). (بازنمودی)

شش مامور پلیس که متهم را در اتهام وادار سازد مرگ 65 ساله مهاجر کارگر بودند رزرو برای قتل روز سه شنبه زیر جهت گجرات دادگاه عالی.

شش وادودارا پلیس رزرو برای قتل ببو شیخ نثار یک کارگر مهاجر از Telengana که رفت از دست رفته در ماه دسامبر سال گذشته پس از برداشت در اتهام سرقت اتهام توسط پلیس شهر وادودارا.

این حرکت یک روز پس از بازداشت در حالی که از شنیدن یک جسم درخواست ثبت شده توسط نثار پسر سلیم enquired چرا متهم بودند که به اتهام IPC بخش 304 (مقصر قتل نمی بالغ به قتل) به جای بخش 302 (مقصر قتل بالغ به قتل). دادگاه روز سه شنبه به کارگردانی وادودارا پلیس به کتاب متهم به قتل است.

روز سه شنبه بعد از ظهر وادودارا پلیس رزرو شش پلیس در Fatehgunj ایستگاه پلیس برای مقصر قتل بالغ به قتل است. نیمکت از قضات سونیا Gokani و NV Anjaria بود که با شنیدن درخواست کرده بود اعطا زمان یک هفته پس از روز سه شنبه جهت انجام همان.

دستیار کمیسر پلیس (ACP), E تقسیم وادودارا پلیس SG Patil که شاکی در صنوبر و همچنین سرفصل های این تحقیقات گفت: هند اکسپرس "آنها (دادگاه عالی) سوال دلیل رزرو متهم تحت IPC بخش 304 و گفت که آنها احساس ما (وادودارا پلیس) در حال تلاش برای محافظت کرده است. ما قرار داده شده قبل از دادگاه بحث ما که در مورد امر در نهایت سقوط در بخش 304 به قصد متهم قابل توجه است. آنها باید در نظر گرفته شده برای کشتن قربانی در حالی که در بازداشت اما قربانی درگذشت چرا که آنها او را شکنجه را. آن است که یک عامل افتراق بین این دو بخش است. اما از آنجا که محترم دادگاه پیشنهاد کرد که ما باید کتاب متهم تحت بخش 302 ما ارائه گزارش به دادگاه محلی و ساخته شده را تغییر دهید."

مدافع K I Kazi, نمایندگی درخواست گفت: "وجود تمدید شد استدلال در روز دوشنبه و سه شنبه در استفاده از IPC بخش 304 و ACP Patil به عنوان به خوبی به عنوان اضافی دادستان عمومی ساخته شده خود را در دهان ارسالی مربوط به همان. دادگاه از این نظر است که بخش اول 302 نیاز به اعمال می شود و در طول دوره آزمایشی می توانید در دادگاه بر اساس اطراف شرایطی از جرم تصمیم می گیرید اگر بخش 304 ممکن است اعمال شوند. نیز وجود دارد بحث و گفتگو در ارائه این خانواده با جبران خسارت است."

Nisar از کمرددی منطقه در Telangana بود که فروش لباس در دوچرخه خود را در وادودارا بود و توسط Fatehgunj پلیس در دسامبر 10 سال 2019 به عنوان یک مظنون در سرقت مورد. او اتهام شکنجه در ایستگاه پلیس رفت و از دست رفته از.

خانواده ظ گم شکایت در ژانویه 25 و یک شاه تسلیم شد در جولای 6 با توجه به یک جسم درخواست نقل مکان کرد و با نثار مادر و پس از آن دادگاه مداخله.

شکایت ثبت شده توسط ACP S G Patil در برابر بازرس پلیس DB Gohil پلیس sub-بازرس DM Rabari و Lok Rakshak Dal jawans Pankaj Mavjibhai, Yogendra Jilansinh, راجیو Savjibhai و Hitesh Shambubhai در اصل رزرو تحت IPC بخش 304 (مجازات مقصر قتل نمی بالغ به قتل), 201 (باعث ناپدید شدن مدارک و شواهد از جرم) و 203 (دادن اطلاعات نادرست احترام به جرم متعهد) و 204 (تخریب 1[سند یا ثبت الکترونیکی] برای جلوگیری از تولید آن به عنوان مدرک) و 34 (اعمال انجام شده توسط چند نفر در پیشبرد هدفی مشترک).

کتابهاى دادگاه جهت وادودارا پلیس در روز سه شنبه نقل مکان کرد و یک برنامه قبل از قضایی دادرس به دنبال تغییر در قانون مجازات اسلامی بخش در شاه علیه شش متهم شامل بخش 302.

Patil گفت که وادودارا پلیس با تشکیل چندین تیم برای پیگیری کردن شش متهم کرد که در حال فرار هستند.

Kazi اضافه شده که با یک HC منظور تغییر باید اعمال می شود. "در غیر این صورت در مواردی که علاوه بر این و یا اصلاح در اتهام ذکر شده در FIR مورد نیاز است بررسی شده برای ارسال گزارش به این اثر به بازپرس که پس از بررسی آن" اضافه شده Kazi.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب