تامیل نادو دولت برای انتقال پروب به پدر و پسر دو را وادار سازد و میر به CBI

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 6:48:55 pm Jeyaraj (سمت چپ) پسرش Bennix د

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 6:48:55 pm
tamil nadu custodial death, jeyaraj bennix, jeyaraj bennix death, tamil nadu police brutality, thoothukudi police, sathankulam, tamil nadu father son death case Jeyaraj (سمت چپ) پسرش Bennix درگذشت در ژوئن 22

تامیل نادو دولت تصمیم گرفته است برای انتقال این کاوشگر به اتهام وادار سازد مرگ پدر-پسر duo P Jeyaraj و J Bennix به اداره مرکزی تحقیقات (CBI), وزیر Edappadi K Palaniswani گفت: در روز یکشنبه.

"دولت تصمیم به انتقال این کاوشگر به CBI. ما آن را انجام دهد پس از موافقت لازم و مشاوره با مدرس High Court" Palaniswani گفت: پس از یادآوری توالی حوادث است. "پدر و پسر گرفته شد در بازداشت در یک مورد مربوط به مستند نقض. آنها remanded روز بعد آنها درگذشت و بعد از آن. مدرس HC گرفته suo موتور دادرسی," او گفت:.

اعضای خانواده Jeyaraj (62) و Bennix (32) گفت: آنها نمی خواهند به اظهار نظر در مورد توسعه است. "ما منتظر جلسه بعدی در روز سه شنبه و ببینید چه HC است, گفت, گفت:" خانواده است.

مرگ Jeyaraj و Bennix با توجه به اتهام شکنجه وادار سازد در ستهنکولم شهر در نزدیکی Thoothukudi باعث شده ملی furore منجر به تعلیق چهار افسر پلیس از جمله دو sub-بازرسان. یک افسر ارشد بخش از پلیس پروب گفت: یافته های اولیه نشان می دهد دو تن از آنان محروم شکنجه همه ژوئن 19-20 شب و باتوم وارد شده به خود را rectums. "Bennix تا به حال بیشتر خونریزی از پدرش. پلیس گزارش پس از او و پس از او در تلاش برای متوقف کردن یک افسر از ضرب و شتم پدرش است."

خانواده های قربانیان را متهم قضایی دادرس از ارسال آنها را در بازداشتگاه بدون دلیل روند. دادرس P Saravanan ارسال Jeyaraj و Bennix به بازداشت پلیس در جولای 20. دو روز بعد آنها مرده بودند.

S یوسف که Jeyaraj خواهر جایا گفت: دو نفر از آنها حاضر بودند که Jeyaraj و Bennix آورده بودند به دادرس دادگاه از عملکرد خارج از محل اقامت خود را در حال حاضر حدود 11.45 هستم. با توجه به جوزف آنها مشخصه مجروح با خون تراوش از طریق لباس های خود را. "دو ساخته شد به ایستاده در سمت راست در ورودی مجتمع در نزدیکی دروازه احاطه شده توسط هفت-هشت پلیس. آنها گرفته نمی شد داخل. بازپرس ظاهر شد در طبقه اول با تکان دادن دست خود را در پلیس. یک افسر با Jeyaraj و Bennix فریاد زد, 'کویلپتی, بازداشتگاه'. و بازپرس پاک آن است."

توضیح داد: چگونه تامیل نادو پلیس را عمل وحشیانه انتقام ادعا کرد زندگی یک پدر و پسر

سابق مدرس بالا قاضی دادگاه K Chandru گفت: اگر درست است آن را روشن مورد قضایی سوء رفتار و نقض دیوان عالی کشور دستورالعمل در بازداشت است. "این است که وظیفه یک قاضی به بررسی این پرونده ، او باید آنها را پرسید که چرا آنها مجروح شدند و خونریزی اگر پلیس مغلوب و بستگان خود را قبل از بازداشتگاه و اگر آنها به حال یک وکیل. این ابتدایی حقوق اساسی باید تضمین بازپرس" Chandru گفت.

اعضای خانواده را نیز مورد تردید نقش دولت در بیمارستان که در آن Jeyaraj و Bennix گرفته شد برای معاینه پزشکی قبل از تولید قبل از دادرس.

حتی به عنوان دو دپو شده اند واصل هیچ افسر رزرو شده است به اتهام قتل. گذشته از تعلیق چهار افسر پلیس ایستگاه بازرس منتقل شده است. یک تحقیق قضایی در حال پیشرفت است, پس از مرگ گزارش شده است را مشاهده کنید به مدرس دادگاه عالی در پوشش مهر و موم شده و دادگاه در حال انتظار برای یک گزارش از پلیس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن