Maharashtra: SRA اجرایی منتقل شده بود 'مضطرب رابطه با وزیر

نوشته شده توسط Sandeep یک Ashar | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 2:50:48 am زاغه توانبخشی

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sandeep یک Ashar | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 2:50:48 am
uddhav thackeray, maharashtra cm, Slum Rehabilitation Authority, sra, Slum Rehabilitation Authority cheif executive, Slum Rehabilitation Authority chief executive transfer, indian express news زاغه توانبخشی سازمان (SRA) مدیر ارشد اجرایی دیپاک کاپور. (منبع: توییتر/@Deepakk75058621)

وزیر Uddhav Thackeray روز سه شنبه منتقل زاغه توانبخشی سازمان (SRA) مدیر ارشد اجرایی دیپاک کاپور. انتقال او می آید در زمانی که دولت با اتخاذ سیاست در برابر نقل و انتقالات میان Covid-19 بیماری همه گیر.

کاپور, 1991-دسته ای IAS افسر بود و کلام در معرفی کلید اصلاحات نهادی در عملکرد SRA که شده بود فرو رفته در چندین اتهامات در گذشته است. Uddhav به نام Satish Lokhande (2004 batch) کاپور به عنوان جانشین. او قبلا نگه داشتن شارژ از رئیس بمبئی تعمیرات و بازسازی مدیره.

کاپور در ضمن منصوب شده است به عنوان نایب رئیس و مدیر عامل ماهاراشترا فرودگاه شرکت توسعه بوده و خالی برای برخی از زمان در حال حاضر.

منابع گفت کاپور در تقابل با وزیر مسکن Jitendra Awhad بیش از برخی مسائل از جمله برنامه های تبدیل برای SRA پروژه های تحت تحریم بمبئی, پیر و توسعه شاهد (DC) قوانین و مقررات. ماه گذشته Awhad اداره رفته بود جلوتر تشکیل یک سلول خاص در SRA برای تسریع ترخیص کالا از گمرک برای چنین پروژه تبدیل. همراه است که به ریاست معاون مهندس (SRA) RB Mitkar.

تحت پیر DC مقررات SRA پروژه ها در شهرستان شد مورد نیاز برای ساخت یک 269 متر مربع فرش منطقه توانبخشی آپارتمان برای ساکنان زاغه. با آخرین DC قوانین (DCPR, 2034) افزایش حداقل ناتوانی آپارتمان به اندازه 300 فوت مربع به دولت اجازه داده است که پروژه های پاک تحت رژیم به مهاجرت به قانون جدید تحت شرایط خاصی. چنین تبدیل اجازه می دهد تا زاغه توسعه دهندگان اضافی buildable فضا.

رئیس سابق وزیر Devendra Fadnvis منصوب کرده بود کاپور به SRA در جولای 2017, پس از اتهامات شایع تخلف در پروژه گواهی عدم سوء پیشینه در مقابل سلف خود Vishwas Patil. درخواست تشکیل شده Fadnavis به اتهامات تا به حال بی نظمی های موجود در برخی از گواهی عدم سوء پیشینه, اما تا به حال دوخته سرزنش از Patil.

گفته منابع کاپور موفق شده بود که در steadying SRA قایق در سه سال گذشته است. "SRA صادر لوئیس به 512 پروژه در سه سال گذشته به طور متوسط یک اجازه هر 2.3 روز کاری. وجود دارد هیچ جنجال" یک مقام رسمی گفت. مقامات در بخش مسکن و در عین حال با اشاره به این که Kapoor تا به حال تقریبا به اتمام سه سال در SRA است که در حالت عادی برای تصدی هر IAS کادر پست.

اعطای وام یک دست در Covid-19 کنترل عملیات در بمبئی SRA در ماه گذشته بیش از 11 توانبخشی ساختمان به BMC برای راه اندازی نهادی Covid امکانات مراقبت.

11 پروژه در شهرستان جزیره و پنج در غرب و شرق حومه – با هم حساب 2,080 اتاق های اجاره ای.

این پروژه هنوز به صادر اشغال گواهی با توجه به تعلیق برخی از compliances توسط توسعه دهندگان اما SRA صادر کرده است به طور موقت اشغال گواهی اجازه BMC به مصادره این برای راه اندازی امکانات قرنطینه.

برخی از توسعه دهندگان را تحت تاثیر قرار و زاغه نشينان به چالش کشیده اند این حرکت را در دادگاه عالی بمبئی است که با شنیدن این موضوع اما هنوز نمی ماند این حرکت تا کنون. در ماموریت جدید کاپور در حال حاضر خواهد شد به گزارش اداره ی کل گروه به رهبری Uddhav.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب