Covid مستند نابود اقتصاد به ما نشان داد 'بدترین های هر دو جهان': راجیو Bajaj به راهول گاندی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 11:49:24 am کنگره رهبر راهول گاندی گفت که

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 11:49:24 am
rahul gandhi Rajiv Bajaj conversation, rahul gandhi Rajiv Bajaj on india lockdown, rahul gandhi Rajiv Bajaj on economy, india coronavirus, coronavirus impact کنگره رهبر راهول گاندی گفت که این مستند در هند است که تنها نوع در جهان "که در آن بیماری در حال افزایش است پس از ما باز هستند."

این مستند در سراسر کشور در تلاش برای مهار این بیماری همه گیر کوروناویروس است نابود اقتصاد و در معرض ما را به "بدترین های هر دو جهان", صنعتگر و مدیر عامل Bajaj خودکار راجیو Bajaj گفت: در یک گفتگو با کنگره رهبر راهول گاندی در اقتصادی خرید اینترنتی از خاموش کردن.

"اما شما قطعا نابود اقتصاد است. شما پهن اشتباه منحنی. آن است که عفونت منحنی آن است که تولید ناخالص داخلی منحنی. این چیزی است که ما باید به پایان رسید (تا) با بدترین های هر دو جهان را," او گفت:.

این صنعتگر نیز نامیده می شود مستند "سخت گیرانه" و گفت: چنین وضعیتی بود و نه حتی به نام برای طول جنگ جهانی. "راهی هند شده و قفل شده است یک شدیدی مستند. این نوع از مستند من هستم نه شنیدن در مورد از هر جای دیگری است," او گفت:.

صحبت کردن در خطوط مشابه کنگره رهبر گفت که این مستند در هند است که تنها نوع در جهان "که در آن بیماری در حال افزایش است پس از ما باز هستند."

Bajaj همچنین با اشاره به مواردی از شکنجه و دیگر اشکال "تحقیر" در برابر کسانی که یافت نمی پوشیدن ماسک. "در جایی که دین در راه ما در حال درمان خود ما مردم" او پرسید.

های کسب و کار جامعه احساسات در جاده به بازیابی Bajaj گفت که "یک کشور بزرگ مانند هند نمی تواند نجات خود را از مشکل. آن را به فروش خود را از مشکل."

"ما از شنیدن داستان از مردم از ژاپن و ایالات متحده آمریکا گرفتن 1000 دلار در هر فرد به عنوان حمایت از نه به عنوان محرک. ما حتی صحبت کردن در مورد محرک اینجا. ما فقط صحبت کردن در مورد پشتیبانی آن است که آیا برای کسب و کار های کوچک, کسب و کار و افراد است."

کنگره رهبر همچنین به دنبال به دانستن صنعتگر نمایش در چه بخش تولید می تواند بهبود یافته به رقابت در مقیاس جهانی. "شرکت ها باید تخصص. من فکر می کنم ساده معنای استراتژی تخصص" Bajaj گفت.

تکرار نیاز برای یک غیر متمرکز در پاسخ به وضعیت گاندی گفت: "دولت مرکزی به کار به عنوان یک سیستم پشتیبانی و به عنوان یک توانمندساز. اما پس از آن حرکت می کند جنگ به مناطق, به وزرای ارشد و اجازه می دهد تا آنها را قادر می سازد آنها را به مبارزه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن