عرض بازگشایی به عنوان کسب و کار مستند آسانسور

اما هیچ چیز برای فروش وجود دارد از بالا به اندازه کافی با کیفیت, او گفت:. بنابراین در دوشنبه 18 مه او سوار حدو

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

اما هیچ چیز برای فروش وجود دارد از بالا به اندازه کافی با کیفیت, او گفت:. بنابراین در دوشنبه 18 مه او سوار حدود سه ساعت از شمال تا شانس خود را به جای در رکاب حیاط مغازه در سنت پل قله تپه محله.

او به دور از تنها خریداران به بازدید از پارچه و لباس فروشگاه که صبح هنگامی که خرده فروشان در سراسر مینه سوتا شد برای اولین بار قادر به بازگشایی پس از دو ماه تحت دولت را به ماندن در خانه سفارش دهید. صاحب میشل هوگلند گفت: پنج مشتریان انتظارنشسته بودند در مقابل درب قبل از او حتی قفل آن را برای روز مشتاق برای دوباره پر کردن خود را رو به کاهش ذخایر دوخت مواد.

"افرادی که دوختن افراد خلاق آنها در حال کار را از طریق stashes که آنها کرده اند اما مایل به دوختن بیشتر" هوگلند گفت. "بسیاری از ما پروژه های متعدد در یک زمان. اگر شما کار را از طریق تمام است که شما باید برای به دست آوردن."

مشابه صحنه های بازی در سراسر کشور به عنوان کسب و کار و امور اجتماعی محدودیت های موجود در رژیم صهیونیستی. تیم Walz اقامت در خانه سفارش برداشته شد. جدیدتر و آرام تر دستور اجرایی که در اثر دوشنبه اجازه می دهد برای محدود در شخص خرید در فروشگاه های خرده فروشی و مراکز کسب و کار است که فروش اجاره تعمیر و نگهداری کالا.

سفارشات نیز در اثر مرگ روزانه در مجموع از COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس جدید غوطه ور به تک رقمی برای اولین بار در دو هفته. دولت وزارت بهداشت اعلام کرد نه جدید COVID-19 مرگ و میر دوشنبه آوردن مجموع به 731.

با وجود این که گروه کمیسر Jan مالکوم که بعد از ظهر هشدار داد Minnesotans به اجازه گارد خود را.

"ما می توانیم نکنید که چقدر مهم است برای نگه داشتن شش پا از هم جدا و به پوشیدن ماسک زمانی که شما در خارج از خانه خود را به هر دلیلی. ما می رویم به در این مرحله از صحنه بازگشایی کاملا در حالی که" او گفت:.

تقریبا 37,000 کارگران در دولت می تواند بازگشت به کار به عنوان یک نتیجه از این جهت با توجه به مینه سوتا وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی هر چند که تنها نشان دهنده کسری از حدود 680,000 Minnesotans بیکار ارائه توسط این بیماری همه گیر. سخنگوی اریک لایتنر روز دوشنبه گفت که گروه بود مطمئن نیستید که چگونه بسیاری از کسب و کار خواهد بازگشایی در این هفته.

"فقط قادر به باز کردن و اجازه دهید مردم در آمده و بدون داشتن من درب قفل شده است و فوق العاده است" گفت: کیم دیتریش صاحب Quilter Jem در شرق چنگال.

کسانی که باز اما لزوما بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول است. خرده فروشان در حال خواسته به طور موقت به نصف کاهش تعداد مشتریان آنها اعتراف در یک زمان و برخی از آنها نوشته شده علائم راهنمايی مراجعان به همین ماسک قبل از ورود.

دیگر تلاش برای محدود کردن گسترش COVID-19 متفاوت توسط فروشگاه. در مغازه خود را در مینیاپولیس را بالای شهر محله هانا ویلیامز گفت که او تا به طور موقت به قرار دادن یک توقف به محموله است و بیش از فکر راه های جدید برای منبع, قدیمی, لباس.

"ما نوع تلاش برای بازسازی چگونه ما چیزهایی," او گفت:.

برخی از صاحبان کسب و کار کوچک گفت: آنها هنوز هم احساس می کنم تحقیر شده میبیند توسط این واقعیت است که فروشگاههای جعبه بزرگ با ظرفیت بیشتر قادر به باز بماند حتی زمانی که در خانه بماند سفارش برای اولین بار قرار داده و به اثر. دیگران در مینه سوتا مرز ابراز نا امیدی در درک از دست دادن کسب و کار به کشورهای همسایه با شل تر محدودیت.

"آنها می تواند اعتماد ما" را ضبط و صاحب فروشگاه لباس بردی Bredell از مورهد روز دوشنبه گفت. "کسب و کارهای کوچک ما زندگی چک چک است."

هر کسب و کار بازگشایی شد روز دوشنبه با برخی از برنامه ریزی برای انجام این کار اواخر این هفته و یا در زمان دیگری. گسترده گزارش از کسب و کار بسته شدن در ضمن در ادامه منتشر می شود که صاحبان حساب با درآمد ضرر و زیان ناشی از این بیماری همه گیر.

بسیاری از کسب و کار باقی می ماند در خواب زمستانی تا ژوئن 1, زمانی که محدودیت در ورزشگاه, آرایشگاه, کافه و رستوران در حال انتظار به پایان می رسد. دولت دستورالعمل در مورد چگونه آنها می توانند بازگشایی با خیال راحت در آینده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن