USGA تکه واجد شرایط برای آمریکا باز

انجمن گلف ایالات متحده آمریکا است که لغو واجد شرایط برای ما باز است که باقی می ماند برنامه ریزی برای بالدار پا

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399

انجمن گلف ایالات متحده آمریکا است که لغو واجد شرایط برای ما باز است که باقی می ماند برنامه ریزی برای بالدار پا در ممرنکک نیویورک در ماه سپتامبر.

اصلی قهرمانی در اصل مجموعه ای برای ماه ژوئن 18-21 در بالدار پا به تعویق افتاد و به عنوان بخشی از تجدید نظر عمده ای بین المللی گلف تقویم در مواجهه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

در حالی که ما باز باقی می ماند البته برای 17-20 سپتامبر USGA گفت که معمول محلی مقطعی و نهایی مقدماتی را نمی گیرد.

"همانطور که شما می توانید تصور کنید این فوق العاده دشوار است تصمیم به مقدماتی است که سنگ بنای USGA قهرمانی" گفت: جان Bodenhamer ارشد مدیر عامل در مسابقات قهرمانی USGA.

بدن حاکم گفت: زمینه برای ما باز و ما زنان باز خواهد بود به طور کامل پر شده از طریق معافیت با اطلاعات در مورد گسترش معافیت دسته بندی شده در دسترس است در هفته های آینده.

"ما افتخار بزرگ در این واقعیت است که بسیاری از هزاران نفر به طور معمول وارد کنید و به دنبال رویای خود را واجد شرایط برای USGA قهرمانی و ما عمیقا تاسف است که آنها نمی خواهد که فرصت این سال" Bodenhamer گفت. "اما این ساختار فراهم می کند بهترین راه رو به جلو برای ما برای انجام این مسابقات در سال 2020 است."

در هشت نه سال گذشته بیش از 9,000 جوانب مثبت و آماتور با یک نقص از 1.4 یا پایین تر وارد US Open مقدماتی.

نهایی مقدماتی برای سال 2020 باز ما انجام بیش از 36 سوراخ شده بود برنامه ریزی شده برگزار می شود در هشت US سایت یکی در کانادا و یکی در ژاپن و دیگری در انگلستان در ماه مه و ژوئن.

اخیر ما باز قهرمانان به پیش از نهایی مقدماتی شامل لوکاس گلوور در سال 2009 و نیوزیلند Michael Campbell در سال 2005.

USGA همچنین اعلام کرد لغو چهار سال 2020 تازه کار, در مسابقات قهرمانی, در آوردن شماره از لغو USGA قهرمانی به 10 — از جمله ایالات متحده ارشد باز و ما ارشد زنان باز است.

ما زنان باز در اصل برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 4-7, موکول شده است در ماه دسامبر 10-13 در لیگ قهرمانان باشگاه گلف در هوستون تگزاس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن