درخواست یک استاد باغبان: زنبورها در یک جعبه ممکن است نقل مکان کرد

س: وجود زنبور عسل زندگی در یک جعبه در گلکاری نیمکت. یکی از آنها را نیش زده من. من نمی خواهم به آنها را بکشند

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

س: وجود زنبور عسل زندگی در یک جعبه در گلکاری نیمکت. یکی از آنها را نیش زده من. من نمی خواهم به آنها را بکشند اما من می خواهم به استفاده از گلکاری نیمکت. است وجود دارد یک راه امن (برای آنها و برای من!) به حرکت جعبه ؟

یک: زنبور عسل کارشناسان نشان می دهد ترک سرهم بندی کردن لانه زنبور عسل است که در آن اگر شما می توانید همزیستی مسالمت آمیز است. اگر شما می توانید صبر کنید آنها را سرهم بندی کردن زنبور عسل را ترک خواهد کرد خود به خود. یک مستعمره فقط طول می کشد یک فصل. پس از آن همه مرگ زنبورها به جز برخی از زنان که فقط تخم و جفت این سال است. آنها پرواز کردن به پیدا کردن یک محل به خواب زمستانی برای زمستان و پس از آن شروع خواهد شد مستعمرات جدید در بهار. آنها به احتمال زیاد به استفاده مجدد از جعبه خود را.

سرهم بندی کردن زنبور عسل هستند بسیار مهم گرده برخی از مورد علاقه ما باغ محصولات کشاورزی مانند گوجه فرنگی. آنها وزوز فقط در سمت راست زمین برای رسیدن گوجه فرنگی به انتشار آن گرده. زنبور های دیگر نمی توانید آن را انجام دهید. و سرهم بندی کردن زنبور عسل, چهره بسیاری از تهدیدات است. بعضی از گونه ها رو به کاهش هستند.

اما به عنوان قابل توجه به عنوان زنبور عسل در حال, اگر شما می خواهید به استفاده از خود را گلکاری نیمکت برای استراحت در تابستان شما یک مشکل. زنبور عسل به طور معمول خیلی مطیع, اما آنها نمی خواهد تحمل داشتن شما خیلی نزدیک به لانه.

دانشگاه مینه سوتا زنبور آزمایشگاه توصیه نمی تلاش برای حرکت یک سرهم بندی کردن زنبور عسل لانه, اما شما ممکن است قادر به حرکت شماست. Bumbles اغلب لانه در مکان هایی که بسیار سخت تر برای دریافت در مانند در داخل یک دیوار سنگ و یا در یک جونده نقب زدن در زمین است. هنگامی که مردم سعی می کنید به حفاری آنها و حرکت آنها را از لانه به طور معمول با شکست مواجه شد. اما از آنجا که شما به راحتی در یک جسم متحرک در حال حرکت لانه است که ارزش یک شات.

سرهم بندی کردن زنبور عسل حفاظت اعتماد در بریتانیا برخی از پیشنهادات برای حرکت یک لانه در یک خانه پرنده و وضعیت خود را به نظر می رسد مشابه است. آنها می گویند شما باید صبر کنید تا زمانی که همه زنبورها به خانه می آیند در پایان روز. سرهم بندی کردن زنبور عسل خواهد علوفه تا زمانی که آن را تاریک به طوری که آنها نشان می دهد شما حرکت لانه در شب. پوشیدن لباس های محافظ مانند زنبور عسل و کت و شلوار و یا اشکال توری آستین بلند و دستکش های سنگین.

قرار دادن چیزی ، آنها نشان می دهد چاشنی سوراخ با چیزی مانند یک اسفنج. حرکت به لانه پایدار نقطه حداقل پنج پا از زمین و رفع انسداد سوراخ روز بعد.

آنها همچنین ارائه این ایده جالب: شما می توانید دوباره مسیر زنبورها با قرار دادن یک لوله انعطاف پذیر بیش از ورودی خود را سوراخ, آب بندی کردن هر گونه شکاف و قرار دادن انتهای لوله جایی راحت تر است.

وجود دارد اطلاعات بیشتر در اینجا: https://www.bumblebeeconservation.org/bumblebee-nests.

نوشته شده توسط U M فرمت استاد باغبان در سنت لوئیس کانتی. ارسال سوالات به features@duluthnews.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب