Aatmanirbhar گجرات Sahay: بیش از 36k فرم های توزیع شده در یک روز

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | به روز شده: 22 مه سال 2020 1:44:26 am مردم در خارج از بانک در ا

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | به روز شده: 22 مه سال 2020 1:44:26 am
coronavirus, coromavirus in gujarat, gujarat goverment, gujarat goverment three year loan scheme, Aatmanirbhar Gujarat Sahay, Aatmanirbhar Gujarat Sahay forms, indian express news مردم در خارج از بانک در احمدآباد و راجکوت به جمع آوری فرم های درخواست به سود وام تحت Aatmanirbhar بهارات طرح در روز پنج شنبه. (جاوید رجا و بیان)

مارپیچ صف دیده می شد در بسیاری از مکان ها در کشور روز پنج شنبه به عنوان متقاضیان در صف تا به جمع آوری فرم های گجرات دولت در سه سال طرح وام — Aatmanirbhar گجرات Sahay — که در آن وثیقه وام های بالا به تومان 1 لاخ خواهد بود را در دو درصد بهره.

"پاسخ در اولین روز از راه اندازی بسیار خوب بود. بیش از 36000 فرم های توزیع شده توسط بانک ها گفت: Manish Bhardwaj, منشی, دامداری و شیلات و همکاری است.

یکی از پیشرو بانک تعاونی در گجرات به احمدآباد منطقه تعاونی بانک (ADC) که داده شد 50,000, اشکال, توزیع بیش از 20 ، 000 اشکال در روز پنج شنبه. به طور مشابه Mehsana شهری بانک تعاونی توزیع بیش از 6000 اشکال.

با توجه به دولت از برنامه های کاربردی رایگان از هزینه و هدف آن رسیدن به 10 لاخ خود اشتغالی افراد تحت این طرح است. در حالی که وام هزینه فقط 2 درصد سالانه نرخ بهره دولت را به 6 درصد بهره به بانک ها در وام.

صف های طولانی از متقاضیان وام گرفتند شاهد در خارج از شعب راجکوت Nagrik Sahkari بانک در راجکوت شهرستان به عنوان به خوبی. "وجود دارد سنگین عجله از متقاضیان... اشکال ما کافی نبود. ما آپلود کپی از فرم در وب سایت ما" یک سخنگوی این بانک گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن