Discover اکنون، برای قلعه بادی چه کاری باید انجام دهیدسریع؟

در این تفریح شما به اعماق دریا می روید و ماهی های رنگارنگ ها از داخل کلاهکی شیشه ای مشاهده می کنید. در داخل ق

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در این تفریح شما به اعماق دریا می روید و ماهی های رنگارنگ ها از داخل کلاهکی شیشه ای مشاهده می کنید. در داخل قلعه لشتان چندین قبرستان، دهها آبانبار (در اصطلاح محلی: برکه)، انبار آذوقه و آثار فراوان دیگری به جای ماندهاست. بابا خوکه: بیاید از داخل تلسکوپ یه نگاهی بندازید. بابا خوکه:فقط یک دقیقه به من فرصت بده. با استفاده از قلعه بادی جامپینگ میتوانید کودک خود را درون آن قرار دهید و محدوده بازی او را در یک نقطه خاص مشخص کنید. فروش قلعه بادی کودک و انواع قلعه های بادی کودکان و ترامپولین و تشک بادی جامپینگ اینتکس با بهترین قیمت و در سایت اینتکس سنتر نمایندگی و فروشگاه اینترنتی قلعه بادی کودکان مناسب برای شهر بازی و قلعه های بادی خانگی و مهد کودک در ابعاد و سایز های مختلف برای استفاده در منزل و مکان های کوچک آپارتمان کودکان در سنین کودکی نیاز به وسیله ای برای تخلیه انرژی و اسباب بازیهای هیجان انگیز هستند قلعه های بادی اینتکس و بست وی میتواند بهترین وسیله برای کودکان باشد برای امروزه با توجه به کوچک بودن فضاهای منزل و همچنین آپارتمانهای سربه فلک کشیده امکان داشتن یک حیاط بازی و همچنین فضایی بزرگ در محوطه خانه تقریبا برای کودکان تبدیل به یک آرزو شده و کودکان را آزار میدهد از این رو با خرید یک قلعه بادی کوچک میتوانید حداقل کاری بتواند شادی و نشاط را برای کودک در منزلتان فراهم کند را در دسترشان قرار دهید . Th᠎is data h as been c​reated  by GSA Content Generat or DEMO.

از همین امکانات تفریحی، میتوانیم به وجود دو شهربازی رازی و رضوان اشاره کنیم که بازیهای کمی هم ندارند و کودکان و افراد مختلف میتوانند به راحتی از وسایلی که در اختیار آنها قرار دارد، استفاده کرده و لذت ببرند. علاوه بر این میتوانید در هنگام خرید قلعه بادی کودک، یک بسته برچسب تعمیرات اینتکس نیز خریداری کرده تا در مواقع نیاز از آن استفاده کنید. با توجه به تاریخ مذکور، گروهی معتقدند که ساخت این بنا به زمان سلطه و قدرت پرتغالیها بر خلیج فارس مربوط است. از این رو، ایجاد استحکامات برای این قلعه لازم نبود، اما در سمت شمال که پشته از ارتفاع کمتری برخوردار است، بقایای دیواری عریض و محکم از سنگ لاشه با ملات و برجهای نیمهاستوانه موجود است. تنها بنای تاریخی موجود در شهر میناب قلعهای موسوم به قلعه هزاره است. قلعه مچی یا قلعچه و بناههای وابسته آن مربوط به دوره صفوی در شهرستان هامون در سه کیلومتری شرق حوضدار سیستان و ۶ کیلومتری شهر سوخته و ۵۰ کیلومتری جنوب غربی شهر محمدآباد (هامون) جای گرفته است. قلعه مچی در ناحیه تاریخی حوضدار در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی زابل قرار دارد و از آنجا که در سراسر منطقه نخلستانهای فراوانی وجود داشت و مچ نیز به زبان بلوچی به معنی درخت خرما میباشد، قلعه به این نام مشهور شدهاست. ᠎This  da ta w as w​ritt en with ᠎GSA Co ntent Gene rator DEMO!

دروازه قلعه در این سمت قرار دارد، بقایای این حصار یادآور دیوارهای تخت سلیمان است و احتمالاً به دوره ساسانی تعلق دارد. موقعیت جغرافیایی این قلعه به دو دلیل از عظمت خاصی برخوردار است، نخست آن که از یک سو به درهای مشرف است که در قدیم به دره شاهان شهرت داشت و تیغههای بلند و هولناک این کوه با پرتگاههای مخوف و بلند، بالا رفتن از آن و رسیدن به دژ را بسیار دشوار میکند. قلعه لشتان نام قلعهای است بر فراز کوه «شاهینکوه» در بخش مرکزی شهرستان بندر لنگه و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. آبانبار و راهرویی که آن را هم در دل کوه حفر کردهاند، نشانههای دیگری از اهمیت ویژه این قلعه و آب انبار آن است. دبی در ماه رمضان چگونه است؟ بعضی احتمال میدهند که جام مارلینگ در آنجا مدفون است. منابع ذخیره آب که توسط تونل پلهداری به پایین راه مییابد، تا حدودی به آب انباری که در زندان سلیمان وجود دارد شبیه است و نشانه دیگری از قدمت قلعه تا دوره مانایی است. همچنین بر اساس بررسیهای بعمل آمده توسط کارشناسانی چون دکتر رضا مرادی غیاث آبادی و دکتر محمود کردوانی، مشخص شده است که بنای اولیه این قلعه باشکوه به سدههای ۲۱ تا ۲۵ قبل از میلا بازمیگردد و این به این معنا است که قلعه قمچقای بیجار بیش از ۴۰۰۰ سال قدمت دارد.

از قلعه بزرگ قمچقای در عصر پارتها و ساسانیان نیز استفاده شده که همزمان با محاصره آتشکده آذرگشسب در تخت سلیمان (۱۰۰ کیلومتری شمال همین قلعه) به وسیله هراکیلوس امپراتور روم، موجبات تخریب آن فراهم شده است. این قلعه از نظر قدمت بسیار حائز اهمیت است و در برهههای گوناگون مورد استفاده اقوام مختلفی واقع شده است؛ بنابراین قلعه قمچقای یکی از قلعههای با ارزش و تاریخی شناخته شده ایران میباشد. این قلعه که در ضلع شمالی جزیره هرمز و در ساحل دریا قرار دارد، مهمترین قلعه باقیمانده از روزگار تسلط پرتغالیها بر سواحل و جزایر خلیجفارس است. سنگهای تراش خورده «قمچقای» دارای مشخصاتی نیست که بر مبنای آن بتوان زمان ساخت بنای قلعه را به دقت تعیین کرد، با این حال به احتمال قوی میتوان آن را متعلق به دورههای پیش از میلاد مسیح، مثلاً دوره مانایی و ماد دانست که تا دورههای ساسانی و اسلامی نیز مورد استفاده بود. شنیدن صدای پرندگان مختلف و دیدن آببازی آنها در میان آبهای خروشان تالاب یکی از زیباترین صحنههای سفر شما به فریدونکنار خواهد بود. این سرسره های بادی که با نام قلعه بادی یا قصر بادی نیز شناخته می شود، به دلیل رنگ بندی جذاب و ارتفاع نسبتا زیادی که دارد یکی از جذاب ترین اجزا شهربازی در کنار استخر توپ و ترامپولین بادی برای کودکان می باشد. ​Post w​as creat​ed by G SA C ontent G᠎enerat or DEMO᠎!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن