با بیش از 85000 Covid موارد هند عبور چین شمارش

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده: 15 مه سال 2020 10:41:29 pm یک پلیس دهلی barricading در C

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده: 15 مه سال 2020 10:41:29 pm
india coronavirus cases, india covid cases china, coronavirus cases india latest update, covid india tally, latest news یک پلیس دهلی barricading در COVID-19 مهار منطقه در سراسر کشور مستند به جلوگیری از شیوع کروناویروس (Express Photo By Amit Mehra)

تعداد تایید رمان Coronavirus موارد در هند پیشی گرفت که چین در پنج شنبه شب به عنوان کشور آغاز شد به گزارش جدید خود را به شماره بعد.

ماهاراشترا گزارش 1576 موارد جدید در روز شنبه در حالی که در تامیل نادو کشف 385 و گجرات 340. که به اندازه کافی برای هند است که تا به حال 81,970 موارد در پنجشنبه برای رفتن به گذشته چین را شکل 84,032.

دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

کشورهای هند بودند و در عین حال به گزارش نهایی خود را در شماره بعد. برخی از ایالت ها مانند دهلی نو و Odisha خود را نشان می دهد اعداد تنها صبح روز بعد.

چین تعداد در حال افزایش است, در یک حلزون برای بیش از دو ماه در حال حاضر. عفونت های جدید اما متوقف شده است. کل عفونت در چین عبور کرده 80,000 تقریبا سه ماه پیش اما گسترش بیشتر کنترل می شد و تقریبا یک شبه.

این موارد در هند از سوی دیگر هنوز هم به نظر می رسد دور از اوج خود است. برای چند روز گذشته هند شده است گزارش تقریبا 4000 مورد در هر روز است.

وجود دارد در حال حاضر تنها ده کشور که در بیشتر موارد از هند — ایالات متحده آمریکا, روسیه, انگلستان, اسپانیا, ایتالیا, برزیل, فرانسه, آلمان, ترکیه و ایران.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب