تایلر میلر جدید ارضا روی صورت, مو, hairy mature, مینه سوتا, ایالات پس از پیروزی

"خدای من, من واقعا نمی توانم به شما بگویم آنچه که من در مورد آن فکر می کنم" Gregus گفت. "از آنجا که (می خندد)

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399

"خدای من, من واقعا نمی توانم به شما بگویم آنچه که من در مورد آن فکر می کنم" Gregus گفت. "از آنجا که (می خندد) آن را به نظر می رسد ... بی دست و پا. اما من به او گفتم هیچ شانسی برای او به اصلاح آن در حال حاضر."

میلر نگاه جدید بود جلو و مرکز در ESPN لحظات پس از او را نجات داد کلمبوس' نهایی پنالتی تلاش از هافبک کریس Cadden در روز سه شنبه دور از 16 بازی. توقف کمک سوق مینه سوتا به پیروزی 5-3 در PKs و پیشبرد به مرحله یک چهارم نهایی در برابر زلزله سن خوزه در 7 p. m. روز شنبه, اوت. 1.

پس از نجات میلر smirked و زد دست دستکشهایش ریخته همراه stache.

"من با داشتن سرگرم کننده بود و من لذت بردن از بازی است و من قادر به ایجاد یک ذخیره بنابراین من می خواستم برای نگه داشتن خلق و خوی نور," او گفت:. "این چیزی است که در این مورد تمام شده است. آره ما در حال بازی یک بازی در وسط یک بیماری همه گیر اما فقط در تلاش برای لذت بردن از آن است."

میلر گفت که او در آن بزرگ شده و از خستگی در MLS حباب در اورلاندو فلوریدا., پس از رو به جلو هارون Schoenfeld sported سبیل برای چند روز و coaxing برای اصحاب.

"او التماس من هر بازی برای پیوستن به او را در سبیل روند بنابراین من به او گفتم برای آخرین مرحله بازی من می خواهم آن را انجام دهد" میلر گفت.

هیت گفت: آن را "بهترین ماندن" از به اشتراک گذاری نظرات خود را از "سبیل سهام."

"بدیهی است که بازیکنان شده است با داشتن مقدار زیادی از سرگرم کننده در مورد آن" هیت گفت. "من نمی دانم چه مدت آن را در حال رشد است; آن را به نظر نمی آید بیش از حد ضخیم و شب دیگر, اما من فکر می کنم او رو به رشد آن را به عنوان زمانی که ما در این مسابقات است. خواهیم دید که چه آن را مانند در پایان."

Metanire iffy

Loons all-star حق بازگشت رومن Metanire خواهد بود یک بازی در زمان تصمیم گیری در شنبه هیت خبر داد. Metanire خارج شد بازی روز سه شنبه مقابل کلمبوس با چپ مصدومیت همسترینگ رنج می برد هنگامی که ساخت یک اجرا در نیمه دوم.

هیت گفت: Metanire بود در تمرین روز شنبه اما نمی سهم چقدر او شرکت کردند.

بدون Metanire این Loons خواهد از دست دادن یکی از قوی خود حمله در سمت راست با اتان Finlay به عنوان به خوبی به عنوان مدافع خواهد بود که در شمارش به سرعت پایین زمین لرزه گسترده بازیکنان. سن خوزه را کنار شده اند محوری با بحرانی اهداف در گذشته سه بازی.

"آنها کشش زمینه را فوق العاده" هیت گفت. "... آنها باید تهدیدات و مردم است که می تواند اجرا با توپ و ضرب و شتم مردم. هر کس بازی خارج وجود دارد اگر رومن نمی توان آن را یک چالش است.'

Marlon Hairston معمولا یک هافبک جایگزین Metanire در برابر خدمه.

این Loons انتخاب حق بازگشت نوح Bullingsley با 18 انتخاب کنید در MLS پیش نویس در ماه ژانویه اما نیوزیلند مدافع شده است در دسترس برای نامعلومی دلیل.

به طور خلاصه

کوین Molino نیز خواهد بود بازی روز شنبه تصمیم هیت گفت. این Loons' مرکزی حمله هافبک از دست رفته خدمه بازی با مصدومیت همسترینگ که او رنج می برد در نیمه نهایی گروه-مرحله بازی مقابل کلرادو رپیدز در ژوئیه 22.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن