سالن در دولت برای باز کردن از ژوئن 28, اما تنها کاهش موهای مجاز

نوشته شده توسط Manoj Dattatrye بیشتر | پونا | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 11:26:02 pm آرایشگران نیز

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
نوشته شده توسط Manoj Dattatrye بیشتر | پونا | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 11:26:02 pm
Anil Parab, transport minister, covid-19, covid-19 in maharashtra, maharashtra saloons, maharashtra barber shops, indian express news آرایشگران نیز باید به پوشیدن ماسک و اطمینان حاصل شود که اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای به دنبال دارد. (بازنمودی)

این ماهاراشترا دولت در روز پنج شنبه مجاز سالن در سراسر کشور برای باز کردن از ژوئن 28, اما تنها برای مو کاهش است. سالن اپراتورها از دولت خواست برای نقد و بررسی این محدودیت و اجازه می دهد کامل بهره برداری از سالن.

"دولت تصمیم گرفته است که اجازه می دهد تا سالن برای باز کردن از ژوئن 28. تنها کاهش موهای مجاز و... ما را به رعایت این وضعیت برای چند روز و سپس تصمیم گیری در مورد کامل افتتاح سالن" وزیر حمل و نقل آنیل Pieraccioni گفت: پس از جلسه هیئت دولت در بمبئی در روز پنج شنبه.

"کسانی که سالن را مجبور به استفاده از ماسک است. آرایشگران نیز باید به پوشیدن ماسک و اطمینان حاصل شود که اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای به دنبال دارد," او اضافه شده است.

Kalyan دیل رئيس جمهور پيشين Nabhik Mahamandal یک چتر سازمان از نزدیک به نه لاخ سالن اپراتورها در دولت گفت: "ما در دولت حرکت به راه اندازی مجدد سالن پس از سه ماه و سهولت ما سختی است اما ما راضی نیست با این شیوه ای که در دولت تصمیم گرفته شده. این است اندازه گیری کنند...".

"مانند بخش صنعت و دیگر مغازه ها شده اند مجاز به کار با پیروی دقیق اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای ما بیش از حد آماده هستند به دنبال هنجارها. در واقع آرایشگران باید خریداری ایمنی کیت sanitisers یکبار مصرف و دستمال یکبار مصرف تیغه های ویژه ماشین آلات و قیچی... دولت ترس بی اساس هستند..." او گفت:.

Shamsher شیخ عضو Mahandal گفت: دولت باید راه سالن در برخی از مناطق روستایی که در منطقه سبز را اداره می شود. "در مناطق روستایی و همچنین در شهرهای مانند پیمپری- - چینچواد, سالن عمل برای یک هفته یا بیشتر اما نه تنها مورد مثبت گزارش شد," او گفت:.

دیل گفت: Mahamandal تا به حال به دنبال یک بسته مالی از جمله 5,000 تومان کمک نقدی برای هر آرایشگر چشم پوشی از بهره وام و چشم پوشی از اجاره برای مغازه های خود را. "اما دولت سکوت ما خواسته است. آن است و نه حتی هیچ, وعده," او گفت:.

این ماهاراشترا Nabhik Mahamandal گفت: منتظر دولت به صدور دستورالعمل اما در زمان فعال گام های خود را در آن به ایجاد آگاهی در مورد اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای ایمنی و اقدامات احتیاطی. "مشکل Covid-19 جدی تر در شهرهای بمبئی و پونا. در مناطق روستایی در سالن در حال طناب نجات هزار نفر از مردم که می توانید هر یک از دیگر مشاغل... به خاطر این افراد دولت باید تصمیم خود گفت:" دیل.

آرایشگران اند اما مخالف این پیشنهاد را PPE کیت الزامی است. "PPE کیت باید در دسترس ساخته شده به آرایشگران محلی مدنی بدن. در غیر این صورت آن را دشوار خواهد بود برای آنها را به کار گیرند به عنوان PPE کیت های پر هزینه هستند و باید به دور انداخته و پس از یکی استفاده از" Mahamdal گفت.

Vikram Bhatt, بنیانگذار غنی سازی سالن اجرا می شود که 54 رسانه ها در بمبئی و نه در پونا در میان دیگران در سراسر هند گفت: "باز از سالن از این هفته از حد انتظار و حرکت خوش آمدید. در کشورهای دیگر که در آن صنعت است دوباره باز پس از یک ماه ما شده اند پس از دستورالعمل های ایمنی و پروتکل های stringently و شده است وجود دارد هیچ سنبله در انتقال است که نسبت به این صنعت است. مهم این است که این صنعت برای شروع عملیات پس از امرار معاش از lakhs از آرایشگران و خانواده های آنها بستگی دارد کسب و کار خود را. با توجه به همه گیر ما بررسی هر یک از ما موجود دستورالعملهای عملیاتی استاندارد و ساخته شده اند انطباق دقیق تر. "

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن