کامیون گیر کرده در Petrapole MHA به یاد بنگال دولت برای بازگشایی زمین بندر

نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary , Ravik باتاچاریا | Kolkata, New Delhi | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary , Ravik باتاچاریا | Kolkata, New Delhi | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 12:50:28 pm
Coronavirus, Coronavirus india, india bangladesh border, Coronavirus petrapole, covid-19, west bengal هند و بنگلادش Petrapole مرز در North 24 Parganas

هیچ حرکت کامیون ها و یا کالا در کشور بزرگترین زمین بندر Petrapole در North 24 Parganas منطقه در بنگلادش, مرز, برای سومین روز متوالی در روز شنبه حتی به عنوان دبیر خانه اتحادیه آجی Bhalla نوشت: وزارت امور خارجه دبیر کل Rajiva سینها در روز سه شنبه درخواست دولت برای باز کردن زمین پورت و ارسال گزارش به مرکز.

در آن نامه به دولت این وزارت خانه اعلام کرد که این "یک جانبه تصمیم" به زمین بندر بود مانع این کشور "از نظر قانونی الزام آور بین المللی و تعهدات".

این MHA همچنین گفت: دولت بود نقض مرکز دستورالعمل که جابجایی کالا در کامیون نمی تواند متوقف شود.

حرکت کامیون ها در سراسر مرز در Petrapole checkpost در Bongaon در North 24 Parganas منطقه کمتر از 90 متر از کلکته متوقف شد روز دوشنبه پس از تظاهرات در درجه اول توسط Trinamool کنگره-حمایت اتحادیه های کارگری و محلی روستاییان. آنها ابراز نگرانی از coronavirus, پخش كردن, از بنگلادش, کارگران برای رانندگان کامیون و یاران.

Petrapole تا به حال بازگشایی در 30 آوریل بیشتر از یک ماه پس از بسته شدن با توجه به این مستند در سراسر کشور. تنها 20 کامیون تخلیه شد قبل از حرکت کالا از طرف هند متوقف شد و دوباره در مارس 4.

در نامه مورخ 5 مه Bhalla نوشت: "...گزارش شده است که ترافیک کالا از طریق گذرگاه های مرزی بین هند و بنگلادش...هنوز از سر گرفت. به عنوان یک نتیجه تعداد زیادی از کامیون های حامل لوازم ضروری محدود برای بنگلادش هستند در رشته های مختلف نقطه عبور از مرز. تعدادی از رانندگان این قبیل وسایل نقلیه در حالی که بازگشت از بنگلادش نیز اجازه داده نشده است به عبور از مرز و سرگردان در بنگلادش است."

یادآوری West Bengal از آن, مارس 24 منظور اجازه می دهد متقابل مرز زمینی حمل و نقل کالاهای اساسی از طریق مرزهای این کشور با نپال و بوتان و بنگلادش MHA اعلام کرد که مطابق گزارش از دولت تا به حال هنوز دریافت شده است.

در این نامه اظهار داشت: "...یک جانبه عمل در بخشی از دولت بنگال غربی برای جلوگیری از عبور از مرز زمین حرکت از کالاهای ضروری را بزرگتر مفاهیم برای دولت هند با توجه به آن از نظر قانونی الزام آور تعهدات بین المللی. این عمل...بنگال به مقدار تخلف از دستورات صادر شده توسط MHA تحت مدیریت بحران, قانون 2005 و همچنین به عنوان مقالات 253, 256 و 257 قانون اساسی هند است."

تکرار کرد که آن تثبیت راهنمای مرحله سوم از مستند تا به حال به طور خاص ذکر است که هیچ دولت می تواند به توقف جنبش کالا از کامیون برای عبور از مرز زمین تجاری تحت پیمان با کشورهای همسایه به MHA اظهار داشت: "شما هستند و بنابراین دوباره به کارگردانی اجازه عبور از مرز زمینی حمل و نقل از طریق تمام هند و بنگلادش مرزهای بدون هر گونه تاخیر بیشتر و ارسال گزارش پذیرش در افتتاح عبور از مرزهای زمینی با امروز خود را."

بازگشایی مختل شد و پس از اتحادیه های کارگری تحت هندی ملی Trinamool کنگره اتحادیه های کارگری (INTTUC) آشفته در نزدیکی زمین پورت در آوریل 1. روز بعد گروهی از روستاییان به طور خلاصه gheraoed وسایل نقلیه از زمین بندر مقامات در حالی که آنها در راه خود را برای پیوستن به وظیفه.

در مه 4, در نامه ای به منطقه بازپرس و پلیس, سرپرست, North 24 Parganas, معاون کمیساریای از آداب و رسوم با ابراز نگرانی از اعتراض توسط روستاییان است. با توجه به نامه (یک کپی با هند اکسپرس), جمعیت فریاد زد: "آداب و رسوم دفتر khola thakle sobai ke صرف felbo (اگر گمرک باقی مانده است باز ما را به کشتن تمام مقامات). روستاییان قفل دفتر دروازه از خارج.

در ضمن محلی TMC رهبران و رهبران اتحادیه گفت: حرکت کامیون ها اجازه داده نمی شود به دلیل ترس از عفونت است.

Kartik چاکرابورتی از Petrapole پاکسازی عوامل کارکنان رفاه ارتباط گفت: "...وجود دارد ترس از گسترش عفونت از بنگلادش است. به جای نوشتن نامه این مرکز و دولت باید ارسال تیم به Petrapole و پیدا کردن یک راه حل است."

Gopal ست, TMC رهبر و مربی از, North 24 Parganas Zilla Parishad گفت: "بنگلادش طرف مرز – Benapole و جسر – گزارش کرده است بسیاری از COVID-موارد مثبت و شده است وجود دارد برخی از مرگ و میر. تا کنون Bongaon (بنگال) امن است از عفونت و مردم از ترس گسترش (اگر حرکت کامیون راه اندازی مجدد)."

او می گوید که Petrapole landport افتتاح می شود "تنها پس از پایان مستند".

قبل از این مستند به طور متوسط 500 تا 550 هندی کامیون عبور از مرز و روزانه 100-150 کامیون به سمت هند. با توجه به منابع تنها هندی کامیون را تخلیه شود در نقطه صفر از حالا به بعد.

در Petrapole, هند, صادرات پارچه های پنبه ای و موتور و شاسی خودرو غیر آلیاژ, آلیاژ فولادی, الیاف, آهن و محصولات فولادی الیاف مصنوعی دو چرخ گونی, دانه, ماشین آلات, قطعات, کتاب, مقالات, غلات و حبوبات و سایر محصولات غذایی به بنگلادش. هند واردات جوت readymade garments فوفل, برنج, سبوس و دیگران از بنگلادش است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن