Northwoods لیگ بیس بال: Huskies از بیکار نشستن در حالی که مینه سوتا تیم آماده بازی توپ

"هر چیزی ممکن است ؟ بله هر چیزی ممکن است. من فکر می کنم همه ما آموخته است که در این سال" Rosenzweig روز دوشنبه

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

"هر چیزی ممکن است ؟ بله هر چیزی ممکن است. من فکر می کنم همه ما آموخته است که در این سال" Rosenzweig روز دوشنبه گفت:. "من نفرت را به هر چیزی می گویند از آنجا که هر 20 دقیقه آن را تغییر."

یک چیز قطعی است: Northwoods لیگ روز دوشنبه اعلام کرد در ماه ژوئیه 1 باز کردن یکی دیگر از "غلاف" از پنج تیم از جمله چهار در مینه سوتا و دلوت Huskies نیست یکی از آنها است.

Rosenzweig گفت که او نمی تواند با باز کردن فضای سرگرمی در مینه سوتا هنوز محدود به 250 نفر با توجه به کروناویروس محدودیت های وضع شده توسط فرماندار Tim Walz.

"من نمی توانیم به از دست دادن این نوع از پول" Rosenzweig گفت. "این گران به بازی بیس بال در دولوت. شاید برخی از تیم های دیگر می توانید آن را با 250 نفر اما ما نمی توانیم. که یک کسب و کار خوب به دنبال. برای ما نیست."

این شهرستان باز است به کار با Huskies از آنها باید بازگشت به عمل است. ورزشگاه وید به تازگی افتتاح شد تا به صورت اجاره و Rosenzweig گفت: آب در پیر ورزشگاه شد و در نهایت تبدیل در روز دوشنبه. در حالی که وجود دارد این است که پاکسازی انجام وید ورزشگاه می تواند آماده به کار در چند هفته. تا زمانی که محدودیت کاسته است این یک مسئله.

Rosenzweig گفت: Huskies حتی نمی تواند باز شود اگر از حد افزایش یافته بود به 500 طرفداران. 1,000? در حال حاضر شما در حال صحبت کردن است.

آینده ممکن است تاریخ شروع Huskies خواهد بود ژوئیه 15.

"و این خواهد بود که آن را" Rosenzweig گفت. "اگر ما نمی تواند بالا و در حال اجرا پس از آن شروع به آماده شدن برای 2021."

Huskies خواهد احتمالا پیوستن به مینه سوتا-آیووا غلاف که شامل St. Cloud, منکیتو, ویلمار روچستر و Waterloo, Iowa.

Rosenzweig قرار داده و شانس Huskies بازی این فصل در 50-50.

"ما در حصار" او گفت:. "من آرزو می کنم من تا به حال پاسخ اما من نمی. من فقط نمی کنند."

Northwoods, لیگ, رئیس, کیر Radatz جونیور گفت: لیگ امیدوار است سطح فعلی برای وقایع در فضای باز را افزایش می دهد به عنوان فصل می رود.

"حتی 50 درصد ظرفیت خوشبینی حاکم," Radatz گفت. "من فکر می کنم آنچه که اتفاق می افتد در بیسمارک (N. D.) و اتفاق می افتد در برخی از ما دیگر غلاف به ما می دهد امید برای گسترش ظرفیت به عنوان فصل حرکت می کند — 250 بهتر از هیچ چیز است که مرتب کردن بر اساس از مضمون مشترک در لحظه است."

St. Cloud Rox مالک اسکات Schreiner گفت: با 2,200 کرسی در جو فابر زمینه این تیم می تواند به جای 1 ، 000 طرفداران در حالی که هنوز ارائه اجتماعی فاصله.

"وجود خواهد داشت بسیاری از اجتماعی فاصله تنها با 250 که برای" Schreiner گفت. "این یک قمار بزرگ از نظر عامل در هر یک از بازی شما باز است. قمار است و ما امیدواریم 250 به تعدادی که ما را در سیاه و سفید."

Schreiner گفت: بدون بازی ها هیچ ارزش برای این تیم برگزار شده است. و در حالی که وجود خواهد داشت کمتر طرفداران در غرفه او امیدوار است که وجود خواهد داشت بیشتر ترافیک در تیم وب سایت و رسانه های اجتماعی بیشتر مردم با گوش دادن به Rox رادیو پخش و یا در حال تماشای جریان پخش ویدئو. او گفت: آن را می رود و حتی فراتر از آن.

"هنگامی که ما در حال بازی کردن بازی ها هنوز هم وجود دارد مقدار" او گفت:. "ما نیازهای جامعه ما در حال حاضر بیش از همیشه به ارائه یک فرار از زندگی روزمره نه زمین باز یافته پس به صحبت می کنند. ما باید قادر به ارائه آن فرار آنها حسرت شده است."

در حالی که این محدودیت ها قرار داده اند ورزش, در یک رابطه جنسی خشن نقطه Rosenzweig گفت او احترام می گذارد فرماندار سفارشات.

Rosenzweig گفت: از طریق این همه دیوانگی از گذشته سه یا چهار ماه او هرگز از دست داده و چشم از آنچه بیشتر مهم است.

"اولین و مهمترین این است که ایمنی از طرفداران ما و ایمنی همه درگیر" Rosenzweig گفت. "من نمی خواهم کسی به مریض. آخرین چیزی که من می خواهم. اگر ما می آیند و بازی از آن خواهد شد در یک شیوه ای است که امن ترین راه ممکن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب