دیدار Sania Mirza و 100 دیگر ورزشکاران المپیک در Airbnb

"من واقعا مشتاقانه منتظر است تا که در من چهارم بازی های المپیک و خانه آوردن یک مدال که [Rohan Bopanna و من] از

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

"من واقعا مشتاقانه منتظر است تا که در من چهارم بازی های المپیک و خانه آوردن یک مدال که [Rohan Bopanna و من] از دست رفته در ریو در سال 2016 می گوید:" سانیا میرزا. بازیکن تنیس که برنامه ریزی شده بود به نمایندگی از هند در بازی های تابستانی در توکیو آماده کرده است و برای باز گشت او از آغاز سال است. و حتی اگر همه گیر برنامه های دیگر به حال او خواهد شد و قرار دادن او در المپیک, آموزش استفاده از در Airbnb را گزینش آنلاین تجربه همراه با 100 ورزشکاران دیگر از بازی های المپیک و پارالمپیک.

این خط شامل شناگر یسرا Mardini کمیته بین المللی المپیک پناهندگان تیم المپیک ریو 2016 خواهد شد که بحث در مورد ساختمان انعطاف پذیری برای غلبه بر موانع در حالی که تاتیانا مک فادن (دو و میدانی ایالات متحده آمریکا) برگزار خواهد شد فراگیر آموزش جلسه. بحث در مورد کفش کتانی فرهنگ با بازیکن بسکتبال و Rui Hachimura سعی کنید beachside زومبا با برزیل ورزشکار تام Hintnaus و یا دریافت یک نگاه اجمالی به دو گرند اسلم برنده نائومی اوزاکا را قرنطینه آموزش. پنج روز جشنواره آغاز می شود در جولای 25. برخی از جلسات مانند Simidele Adeagbo (skelton, نیجریه) در هنر اختراع مجدد و تفکر مثبت با قهرمان پارالمپیک استفان میلر (دو و میدانی بریتانیا) — در دسترس خواهد بود به طور منظم.

میرزا تنها ورزشکار هندی در خیمه. "وقتی که من نزدیک شد من پیدا کردم آن را بسیار هیجان انگیز به عنوان یک راه برای من برای ارتباط با طرفداران من. این بود که در المپیک سال به طوری که در روح من می خواستم برای به اشتراک گذاشتن تجربه من از کار کردن در سلامت روانی و جسمانی" او می گوید: در این گوشی از حیدرآباد که در آن او در حال حاضر ماندن. او خواهد بود صحبت کردن در مورد روال آموزش که شامل قدرت و plyometrics به غیر از یک زن و شوهر از ساعت تمرین در خانه تنیس.

"من تبدیل 'اتاق جایزه' به بدنسازی صفحه اصلی" میرزا می گوید و اضافه میکند: "حتی 20 تا 30 دقیقه ورزش می تواند به شما احساس خوب است. من همیشه احساس می کنم مطالب پس از تمرین است." و وقتی که می آید به ولع مصرف غذاهای مورد علاقه خود او به آن چند روز قبل از دادن در. "اگر من احساس می کنم مثل کیک پنج روز در یک ردیف و سپس من احتمالا افراط. اما من نمی خواهد که کیک در هر روز! من اعتقاد دارم که در حد اعتدال در همه چیز است که گسترش به عادات غذایی و همچنین" او توضیح می دهد. به عنوان برای سلامت روان او می گوید آن چیزی است که او واقعا با مبارزات جدا از کشمکش های گاه به گاه از اضطراب. "در حال حاضر که ما باید متوجه باشند که نیازهای ما بسیار ساده است, من امیدوارم که ما می آیند بهتر است در طرف دیگر از این بیماری همه گیر" او می گوید.

او نیز خواهد بود صحبت کردن در مورد پدر و مادر او کودک نو پا Izhaan. "به عنوان یک بازیکن تنیس من ساخته شده است که من در بسیاری از راه. آن را ساخته شده من درک اهمیت ورزش, سلامت, چگونه برای مقابله با ضرر و زیان و فروتن در پیروزی. من امیدوارم که من می تواند او را همان, آیا او می شود یک ورزشکار یا نه." اگر بخواهید یک سال از دست رفته است پدرش کریکت شعیب ملک (که در حال حاضر در پاکستان) و او می گوید که او بیش از حد جوان به درک فاصله و زمان آنها صرف از هم جدا. "من فکر می کنم آن شده است بدتر برای [شعیب] به صداقت" او آمده است.

رزرو در ژوئیه 22. ₹2,257 برای Sania Mirza جلسه و حدود ₹1,881 برای دیگر ورزشکاران



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب