مستند خاطرات روز 60: گدا که در حال حاضر حفاظت از کرالا بی نوجوان پیاده روی 80 متر به ازدواج با نامزد و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 23, 2020 9:55:09 pm فعال موارد افزایش یافته و به 69,5

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 23, 2020 9:55:09 pm
coronavirus, coronavirus latest news, latest coronavirus news, india news, coronavirus news, covid 19 vaccine news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, total coronavirus news, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india فعال موارد افزایش یافته و به 69,597 در حالی که 51,783 مردم بهبود یافته اند و یک بیمار مهاجرت به گفته وزارت آخرین بولتن.

به عنوان هند وارد این 60 روز از سراسر کشور مستند شامل گسترش coronavirus وزارت راه آهن روز شنبه مطمئن باشید مطلب ویژه Shramik قطار برای رشته مهاجران در کشورهای مختلف در روزهای آینده. در یک نشست خبری امروز راه آهن و رئیس هیئت مدیره Vinod Kumar Yadav گفت: "در 10 روز آینده, حداقل 36 لاخ مهاجران خواهد بود و رفت و آمد در Shramik قطار ویژه."

بیش از 40 لاخ مهاجران سفر توسط Shramik قطار ویژه به مربوطه صفحه اصلی شهرها و روستاها از تاریخ 1 مه و نزدیک به 80 درصد از سفر با قطار ساخته شده توسط مهاجران کارگران از اوتار پرادش و بیهار گفت: مرکز.

در ضمن Covid-19 نفر در هند شاهد بزرگترین سنبله برای دومین روز متوالی در روز شنبه با 6,654 عفونت های جدید در 24 ساعت گذشته, گرفتن شمارش به بیش از 1.25 لاخ در حالی که تلفات افزایش یافت به 3,720 پس از 137 مرگ و میر بیشتر اتحادیه وزارت بهداشت گفت. فعال موارد coronavirus رز به 69,597 در حالی که 51,783 مردم بهبود یافته اند و یک بیمار مهاجرت به گفته وزارت بولتن.

در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 60

پونا دوستداران سگ نجات حیوانات خانگی رها شده و با توجه به coronavirus نگرانی

دوستداران سگ در ماهاراشترا پونا شهر آمده اند تا به نجات حیوانات خانگی به خصوص سگ های خارجی نژاد که رها شده است توسط صاحبان آنها بیش نابجا و ترس از ابتلا به عفونت کرونا ويروسی از آنها. بیش از 50 داوطلب از حیوانات تصویب و تیم امداد و نجات (AART) بوده است گشت زنی در خیابان های پونا به دنبال نجات رها حیوانات خانگی و تغذیه strays در طول COVID-19 مستند. "از آنجا که مستند تحمیل شد ما شاهد افزایش موارد از صاحبان سگ رها کردن حیوانات خانگی خود را به خصوص کسانی که وارد نژاد مانند Dobermans, Labradors و چوپان آلمانی گفت:" آجی Pujar یکی از داوطلبان از سازمان های غیر دولتی. این سازمان تا به حال تا کنون نجات بیش از 40 جمله سگ از نقاط مختلف شهرستان و ارسال آنها را به خانههای امن در حومه پونا, او گفت:.

MP: زن و شوهر در Shramik خاص می خواهید برای نام نوزاد 'مستند'

پدر و مادر یک پسر متولد اواخر جمعه شب در برهانپور در مادها پرادش در قطار رفت و آمد گفت: آنها میخواهند نام او را "مستند". Reena (32), سفر با شوهرش Udaybhan سینگ یاداو در Shramik ویژه از بمبئی برای رسیدن به Ambedkar نگر در بالا به هنگام تولد در اواخر جمعه شب در منطقه بیمارستان. "او متولد شده است در چنین وضعیتی است که ما می خواهیم به او نام مستند Yadav," او گفت.

شوهرش گفت: او با شما تماس راه آهن خط تلفن پس از او رفت و به کار در آموزش و مقامات به آنها کمک کرد شعله ور در برهانپور و در زمان آنها را به بیمارستان. منطقه جمع آوری Praveen سینگ Adhayach گفت: مادر و نوزاد به خوبی انجام شد و به دولت ارائه شده 5,000 تومان به عنوان کمک در کنار, لباس, پزشکی, مواد غذایی. Adhayach گفت: خانواده فرستاده شده به مقصد خود را در یک وسیله نقلیه خصوصی.

از گدا پسر به محافظ کرالا را بی خانمان در طول همه گیر

در زمان Covid-19 زمانی که اکثر سرخپوستان باقی می ماند پناه میبرند در خانه های خود تمرین های اجتماعی فاصله, Murugan داوطلب با Childline و تیم خود را از هشت در Theruvoram می خواهیم در مورد بلند کردن اجسام بی خانمان و بی بضاعت جمعیت از خیابان در کرالا و مصرف آنها را به خانه های امن. اکثریت این افراد شگفت انگیزی هستند که از کشورهای دیگر آمده است که به کرالا برای کار. "تقریبا 90 درصد از مردم ما نجات هستند از کشورهای دیگر. آنها اغلب بین سنین 20 و 40. بسیاری از آنها را تبدیل به معتاد به الکل و مواد مخدر که خراب کردن زندگی خود را. به زودی آنها از دست دادن راه خود را و توسعه مسائل مربوط به سلامت روان" گفت: Murugan که در یک نقطه از زمان زندگی می کردند در خیابان های کوچی و التماس برای غذا از غریبه ها.

"ما انتخاب چنین افرادی را, داخل حمام, تازه های لباس و سپس حمل و نقل آنها را به یک روان مرکز بهداشت یا بیمارستان. برای هر فرد ما و نجات ما را از کسب اجازه از پلیس محلی که اغلب زمین به ما کمک می کند با منابع" گفت: Murugan.

مصمم توسط lockdown, نوجوانی, پیاده روی 80 متر به ازدواج با نامزد

19 سال راه می رفت 80 متر از کانپور به قنوج به ازدواج با نامزد خود را به تنهایی نترس و تعیین شده است که در ادامه مستند نمی خواهد از تداخل با برنامه های خود را. تبدیل سنت بر سر آن گلدی تصمیم به صبر برای داماد برای آمدن به آستان او در یک گرند 'baraat" یا به بازی بازی های نازکن عروس و فقط trekked فاصله از روستای خود Laxman Tilak در کنپور Dehat منطقه به Basaipur روستا در قنوج منطقه گفت: یک مقام پلیس.

در مورد خواسته های غیر معمول ازدواج با خود صلاحیت قنوج سرپرست پلیس Amrendra سینگ گفت: "بله این درست است. من در مورد آن می دانیم." گلدی و Virendra کومار Rathor, همچنین شناخته شده به عنوان don omar شد و قرار است به ازدواج در مارس 4. اما نمی تواند با کروناویروس مجبور مستند در محل. با هیچ پایان دادن به این مستند در چشم و هر امکان از عروسی تحت فشار قرار دادند به طور نامحدود او تصمیم گرفت برای رفتن به don omar و ازدواج یک مقام پلیس در این می دانم که از همه چیز گفت. و بنابراین یک روز صبح در اوایل این هفته, زن جوان مخفیانه از او در خانه و بر روی پا برای don omar جای مصمم با فاصله یا بهت و حیرت می شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب