تظاهرات در دلوت در Juneteenth

Juneteenth جشن سالگرد تاریخ در سال 1865 زمانی که بردگان سیاه در گالوستون خلیج تگزاس در نهایت آموخته بودند از ن

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

Juneteenth جشن سالگرد تاریخ در سال 1865 زمانی که بردگان سیاه در گالوستون خلیج تگزاس در نهایت آموخته بودند از نظر قانونی تنظیم رایگان — بیش از دو سال پس از امضای رهایی ا ... این رویداد در نظر گرفته شده توسط بسیاری به کشور دوم روز استقلال و علائم رسمی پایان chattel برده داری در ایالات متحده است.

کیا Vann, از, Duluth گفت: این شهر Juneteenth جشن به طور معمول شامل یک بلوک در چهارم خیابان اما این مراسم لغو شد در این سال به دلیل نگرانی در مورد انتقال COVID-19.

در این سال Juneteenth در زمان اهمیت ویژه ای برای بسیاری از, اما, پس از مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس در روز یادبود و همچنین بسیاری از دیگر مشخصات بالا گزارش خشونت علیه مردم سیاه و سفید در سراسر کشور.

Veronica Davis (center) of Duluth uses a megaphone while leading a march on Fifth Avenue West in Duluth during Friday's Juneteenth activities. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

ورونیکا Davis (مرکز) از دلوت با استفاده از یک بلند گو حرف زدن در حالی که رهبری یک راهپیمایی در خیابان پنجم غربی در دولوت در طول روز جمعه Juneteenth فعالیت است. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"آن را مانند که نوع از چیزی که اتفاق نمی افتد اما در حال حاضر مردم توجه," او گفت:.

"این راهی است که ما می خواهیم به جشن Juneteenth," Vann گفت. "اما ما باید برای انجام کاری."

Vann گفت: او را تشویق قوی مردم در انتخابات و مشارکت تعداد زیادی از مردم سفید و سیاه مردم و کسانی که از دیگر میراث در این سال Juneteenth مارس.

اما او گفت: "من از ترس است که تماس برای تغییر و اصلاحات پیتر را که مردم را آرام کنند."

گرت کندی یکی از سازمان دهندگان این رویداد گفت: جامعه نمی توانیم به هدر دادن اين فرصت است.

"این بار نه فقط به آرزو برای تغییر. این زمان به تصویب, تغییر," او گفت:. "هر نسلی لحظات بزرگ برای تصویب تغییر — لحظات بزرگ است که بدون شک جلب توجه در سراسر جهان. این لحظه برای تلفن های موبایل تماس برای کسانی که از نسل های مختلف به جمع آوری زیر همان چتر از امید برای تغییر. این لحظه ما است."

Protesters cross the 5th Ave. W. overpass in Duluth during Friday's Juneteenth march. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

معترضان عبور 5th Ave. W. پل هوایی در دولوت در طول روز جمعه Juneteenth مارس. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

سازمان دهندگان این رویداد گفت که آنها تصمیم به مارس در تالار شهر از دو جهت مشاوره شرکت کنندگان که "چرا این قدر از ما, صلح آمیز, مارس و اعتراض (و نگه داشتن در ذهن فیزیکی فاصله اقدامات برای ایمنی از جوامع ما) ما دو مکان شروع با یک همگرایی."

به عنوان مردم جمع آوری شده برای ماه مارس در کلیتون جکسون McGhie یادبود یک بومی آمریکایی از طبل و خوانندگان led شرکت کنندگان در یک همبستگی رقص دور.

"ما در حال بومی برای زندگی مهم" رنه ان Goodrich گفت. او به عنوان کمک به مردم منجر شود یک دور رقص Goodrich گفت: شرکت کنندگان: "شما در حال ارسال یک نماز با هر مرحله."

Kym جوان جامعه مدنی گفت: "من از شما به فکر می کنم در مورد پلیس پاسخگویی و defunding پلیس. این بدان معنا نیست که آنچه بسیاری از مردم فکر می کنم آن را ندارد."

"آنچه ما خواستار این است که ما پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس که به معنی به demilitarize پلیس. تمام ارتش-درجه سلاح نیاز به رفتن" او گفت:. "وجود خواهد داشت پول بیشتر برای بی خانمان ها. وجود خواهد داشت بیشتر پول برای خدمات بهداشت روان. وجود خواهد داشت بیشتر پول برای خدمات مراقبت از کودکان.

"وجود خواهد داشت پول بیشتر برای یک کل بسیاری از چیزهایی که ما باید در این جامعه است. که شامل نمی شود riot gear," او گفت:.

یکی از سخنرانان در این مراسم Terresa موسی گفت: "این مبارزه برای زندگی طاقت فرسا و هرگز پایان دادن به جنگ است."

او هم پشتیبانی از این ایده از defunding از دلوت اداره پلیس و تظاهرکنندگان را به امضای طومار در حمایت از هدایت بودجه پلیس به دیگر پربارتر خدمات.

"اگر شما در حال ایستاده در میان جمعیت امروز و شما لازم نیست نشانه آن است که درخواست شما انجام نداده s--t برای مردم سیاه و سفید" موسی گفت.

در Bayfront سوزش حکیم منتقل شده از طریق هوا.

آن Jordyn اوبراین اولین اعتراض. این مهم نشان می دهد و می تواند "در سمت راست از تاریخ," او گفت:.

Terresa موسی و ساندرا Oyinloye ایستاده در کنار به عنوان ورونیکا دیویس Jaylah ویلیس, سکس الیسون همه از دلوت در زمان میکروفون.... در میان آنها بود اموزش Cabrera:

Ruth Cabrera of Duluth delivers a speech Friday during a Juneteenth rally at Bayfront Festival Park in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

اموزش Cabrera از دلوت ارائه یک سخنرانی جمعه در Juneteenth تجمع در Bayfront جشنواره پارک در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"من متوجه شدم که رفتار آنها با من سفید بابا مثل یک همکار و آنها را مورد آزار و اذیت من مامان و مانند او مادون انسان. یک رابطه یک به اعتماد و خویشاوندی و وظیفه و هیچ چیز, هیچ, حفاظت, هیچ بشریت" Cabrera گفت: برای تشویق و جرقه بزند.

دو راهپیمایی همگرا در خیابان هر دو شعار "Black lives matter" به عنوان "این است که امریکا" blared سربار.

در مقابل دلوت شهر راهپیمایان خواسته شد به پرداخت ادای احترام به جورج فلوید با برگزاری مشت خود را در هوا در سکوت 8 دقیقه و 46 ثانیه — مقدار زمانی که او تا به حال شده است دوخته به زمین تحت یک افسر زانو قبل از مرگ او.

Two fists support each other while remaining in the air for over eight minutes Friday during a Juneteenth rally at City Hall in Duluth. People held their fists in the air to remember George Floyd who died while in the custody of the Minneapolis Police Department last month. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

دو مشت حمایت از هر یک از دیگر در حالی که باقی مانده در هوا برای بیش از هشت دقیقه جمعه در Juneteenth رالی در شهر هال در دولوت. مردم برگزار شد و مشت خود را در هوا به یاد داشته باشید جورج فلوید که درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس گروه در ماه گذشته است. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"که شانه لطمه می زند? نگه داشتن آن تا" اینباره گفت.

"جورج فلوید احساس بسیار بدتر" یکی دیگر اشاره کرد.

"اگر شما یک مشت سقوط, من می خواهم شما برای حمایت از شما برادر یا خواهر و یا برادر و خواهر" اینباره گفت: به میکروفون در مقابل جمعیت.

"این سخت" کندی گفت. "اما این حق در اینجا من امیدوارم که ما می توانیم موضع واحد و یکپارچه تحت یک علت است."

Diona جانسون نزدیک میکروفون.... اول او خواسته برای مردم سفید به سیاه و سفید اجازه می دهد مردم را به حرکت به جلو.

سپس از او پرسید: برای کسانی که در نزدیکی او را به قدم به عقب.

"من نیاز به گرفتن تا در این فضا بزرگ, سیاه, عجیب و غریب بدن," او گفت:. "ما در حال مستقیم کردن unapologetic در اینجا."

جمعیت را تشویق می کردند با صدای بلند قبل از سقوط هنوز و سکوت او به عنوان راديال از Billie Holiday را "عجیب و غریب میوه." صدای او و رفتار شکستن به اشک نزدیکی آخرین آیه.

ماه مارس, در زمان به نظر می رسید به صورت جدی آن را به عنوان شاد.

سازمان رقصید بر روی پله های سالن شهر که مردم شعار می دادند. جمعیت پشتیبانی و صحبت affirmations مثبت وقتی کسی برگزار میکروفون....

"ما با افتخار و در هر گوشه ای از جامعه باید سهم خود را تغییر دهید بنابراین این می تواند یک حرکت واقعی به جای فقط اعتراض" Kiah واکر گفت.

"من فکر می کنم بسیاری از عشق در هوا" واکر گفت.

اینگرید Hornibrook یک افسر اطلاعات برای شهرستان ستایش رویداد.

"امشب Juneteenth تظاهرات مسالمت آمیز مارس که در آن مردم قادر به اعمال حق خود به آزادی بیان بدون اختلال در یک محیط امن," او گفت: در بیانیه ای به رسانه ها. "جمعیت را پراکنده از Priley درایو و یک گروه کوچک از مردم جمع آوری شده است در کلیتون جکسون McGhie یادبود. این رویداد به پایان رسید مسالمت آمیز با هیچ دستگیری و یا استناد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن