برای برخی از COVID-19 جداسازی سوخت الکل آسیب

"انزوا یکی از سخت ترین چیز برای ما مردمی برای مقابله با راست, در حال حاضر," گفت بث Elstad از بنیانگذاران و مدی

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399

"انزوا یکی از سخت ترین چیز برای ما مردمی برای مقابله با راست, در حال حاضر," گفت بث Elstad از بنیانگذاران و مدیر پروژه بهبود داد دولوت. "و همراه با ترس و عدم اطمینان از آنچه که اتفاق می افتد شما می دانید آن را به یک زمان دشوار برای بسیاری از مردم است."

اما کمک در دسترس است و آن را دیده, او گفت:.

Beth Elstad

بث Elstad

در مصاحبه هفته گذشته Elstad همراه با Stephany مدینه سوء مصرف مواد بهداشت عمومی مربی برای St. Louis County, صحبت در مورد هر دو نگرانی و امید در یک زمان هنگامی که نشانه هایی وجود دارد که برخی از آنها به طور فزاینده ای به خود درمانی در پاسخ به COVID-19 بحران است.

داده ها در استفاده از الکل نیست کاملا قطعی است. آنچه مشخص است این است که فروش از فروشگاه ها مشروب بالا رفته است. پل Kaspszak, مدیر اجرایی, مینه سوتا, شهرداری آشامیدنی انجمن گفت: در یک مصاحبه جداگانه است که پس از اولیه سنبله فروش را وارد تا حدودی. اما آنها هنوز هم تا 18%-30% در مقایسه با همین زمان در سال پیش, او گفت:.

با کافه ها و رستوران ها بسته شده که لزوما به معنای مردم مصرف بیشتر الکل Elstad گفت. آن را فقط می تواند به این معنی است که آنها تا به حال به تغییر منبع خود را برای نوشیدنی.

Kaspszak اضافه شده است که افزایش فروش ممکن است به همان اندازه در مورد کیفیت به کمیت. "متوسط حلقه" است که او گفت: معنای مشتریان هزینه های بیشتر زمانی که آنها به فروشگاه بروید.

"آنها به نظر می رسد خرید محصولات گران تر," Kaspszak گفت. "برخی از موسسات در حال به دست آوردن مشتریان جدید (و) دیگران نمی, اما آن را به جهانی که حلقه در حال صعود است."

هنوز هم وجود دارد نگران کننده نشانه آن است که برخی نمی مقابله با این بیماری همه گیر جلوه.

فدرال سوء مصرف مواد و بهداشت روان خدمات دولت فاجعه پریشانی تلفنی دیده است 891 درصد افزایش در تماس پس از همه گیر محدودیت شروع به اجرا مدینه اشاره کرد.

Stephany Medina

Stephany مدینه

"این خوب است به شنیدن این که مردم در حال رسیدن به, برای کمک به," او گفت:. "اما آن را نیز نشان می دهد که چگونه ما به عنوان یک جامعه هستند و واقعا تحت تاثیر این."

مدینه نیز اشاره کرد که پس از گذشته حوادث مانند طوفان کاترینا و 911 حملات خوشه در استفاده از الکل اختلال رخ داده است و ادامه داد: از یک تا سه سال بسته به رویداد.

در برخی از موارد است که می تواند خود را در خشونت خانگی.

"ما می دانیم که الکل و مواد مخدر را نمی شود با خشونت خانگی" Elstad گفت. "ما می دانیم که آنها یک accelerant. بنابراین آن را مانند اضافه کردن سوخت به آتش و در حال حاضر شما گیر در خانه. و در یک پتانسیل فرار و خطرناک ما می دانیم که وجود دارد مقدار زیادی از آسیب است که می تواند رخ دهد."

با اینحال نگه داشتن مشروب فروشگاه باز به عنوان یک ضروری سرویس عاقلانه Elstad گفت.

"ما می توانیم یک بحران در دست ما بود و آنها بسته شده است," او گفت:.

تعداد نامعین افراد در جامعه ممکن است وابستگی به الکل حتی اگر آنها نشده با برچسب با سوء مصرف مواد اختلال Elstad گفت.

"و باید از آنها قادر به دریافت آن الکل است که می تواند تاثیر مخربی برای سلامت خود را," او گفت:.

با وجود نگرانی های Elstad گفت که او را تشویق به راه منطقه "بهبود جامعه" است در پاسخ به بحران است. مردم با مسائل مربوط به سوء مصرف مواد هستند و با استفاده از تکنولوژی مانند نشست آنلاین فرمت به ماندن متصل شده و تشویق هر یک از دیگر, او گفت:.

مدینه مردم را تشویق به نوبه خود به سالم مکانیسم های مقابله ای مانند داخل سالن تمرینات فعالیت های در فضای باز در حالی که متوجه اجتماعی فاصله و پیوستن به در در "مجازی hangouts" در حالی که نوشیدن قهوه یا چای به جای مجازی یک ساعت یک مبارک.

Elstad گفت: او به تازگی کشف شادی از مجازی یکنوع بازی شبیه لوتو.

"جامعه ما انعطاف پذیر است," او گفت:. "ما در حال تنظیم و ما واقعا می خواهم مردم بدانند که."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب