یک مرز هند به همراه چین که هرگز دیده می شود درگیری

نوشته شده توسط Gagandeep سینگ Dhillon | Shimla | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 9:43:28 pm یک تصو

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
نوشته شده توسط Gagandeep سینگ Dhillon | Shimla | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 9:43:28 pm
یک تصویر ماهواره ای گرفته شده بیش از Galwan ولی در Ladakh (PLANET LABS INC/از طریق بی بی سی)

هر چند سازمان های امنیتی در هیماچال پرادش قرار داده شده است در هشدار پس از برخورد خشونت آمیز بین هندی و چینی سربازان در Ladakh را Galwan دره منطقه مرزی در کشور شده است که بیشتر توسط تجارت از درگیری بین دو کشور است.

روابط تجاری بین تبت و آنچه که در حال حاضر هیماچال پرادش هواها و همراه باستانی ابریشم از طریق کوه عبور Shipki لا که در حال حاضر در مرز قبیله ای منطقه Kinnaur در هند و تبت منطقه خودمختار چین است.

یک نسخه مینیاتوری از یک بار شکوفایی تجارت در ادامه به این روز هر چند Covid-19 همه گیر است مختل شود آن را برای زمان حال. برای چند ماه هر سال آغاز ماه ژوئن هنگامی که برف خط محو می شود, Kinnauri معامله گران اعم از 30 به 90 پیاده روی را از طریق تصویب و پس از به دست آوردن ترخیص کالا از یک ITBP مرز چک-پست و عبور به سمت دیگر به فروش محصولات خود را در یک منطقه رسمی گفت.

"آنها بیشتر ارز پشمی و ابریشمی و handloom موارد مانند پتو و فرش. وجود دارد حدود 36 تایید اقلام در فهرست صادرات و 20 در لیست واردات. کل حجم تجارت انجام شده در سال گذشته کمی بالاتر تومان 3 کرور گفت:" دکتر Thakur Bhagat مدیر کل منطقه صنایع مرکز در Kinnaur.

Sanjeev Negi ساکن Namgia آخرین روستا در هند طرف مرز گفت که معامله گران در اوایل سفر بر قاطر از Namgia اما در حال حاضر یک motorable جاده وجود دارد تا مرز از جایی که آنها را مجبور به سفر به چین اما در عرض سه روز طبق قوانین.

قبل از هند به كار استقلال تبت معامله گران وارد هیماچال از طریق Shipki لا و سفر به رامپور (اوتار پرادش) Bushahr به خصوص در طول Lavi نمایشگاه با استفاده از پیر هندوستان تبت جاده ساخته شده در اواسط قرن نوزدهم. مسیر تجارت بسته شد پس از هند و چین جنگ در سال 1962 و تنها از سر گرفت در اوایل 1990s پس از توافق بین دو کشور ، اما هیچ تاجر چینی وارد Kinnaur از سرگیری و تجارت فعالیت می گیرد در چین, مقامات گفت.

در سال 2017, در میان افزایش تنش میان دو کشور بیش از ایستادن در Doklam حجم معاملات کاهش می یابد و به حدود 59 تومان لاخ از 8.6 تومان کرور روپیه در سال گذشته است. Bhagat گفت که هیچ تجارت صورت گرفته تا کنون این سال به عنوان تجار ابراز عدم تمایل خود را به ترک Kinnaur با توجه به covid مربوط به ترس است.

یک جنگ مرزی تا کنون

علاوه بر Kinnaur این اسپیتی ولی بیش از حد به دلیل داشتن مرز مشترک با چین است. اما در مقایسه با لاداخ منطقه مرزی در هیماچال مشخص شده است و توسط بیشتر ناهموار و بی مهابا رشته کوه. هیماچال بالاترین قله کوه مانند Reo Purgyil (6,816 متر بالاتر از سطح دریا) و Gya (6,794 m) گارد مرزی در اینجا تنها به چند نکته از جمله Shipki لا و Kaurik اجازه دسترسی در سراسر این برف-محدود دامنه.

مقامات امنیتی گفت که هیچ سابقه ای از هر گونه خشونت برخوردهای نظامی بین دو کشور در طول هیماچال-چین مرز حتی در طول جنگ در سال 1962. "در آن جنگ وجود دارد برخی از تنش در Kaurik اما تشدید می شود گفت:" پوران سینگ pradhan از Charang panchayat یک مرز ایجاد کرد.

این شهرک در امتداد مرز صادر شده است احتیاطی مشاوره به خصوص پس از چینی صهردرس خال خال شد دو بار در داخل مرزهای اسپیتی در ماه آوریل به عنوان گزارش شده توسط دولت به مرکز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن