پرواز نرخ دربسته در محیط وسط صندلی نمی شود نگه داشته خالی: وزیر حمل و نقل هوایی اعلام کرد دستورالعمل

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 21 مه سال 2020 5:50:04 pm در میان کلید دستورالعمل عبارتن

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 21 مه سال 2020 5:50:04 pm
coronavirus, coronavirus latest news, india news, coronavirus news, covid 19 vaccine news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india در میان کلید دستورالعمل عبارتند از: استفاده اجباری از Aarogya Setu برنامه برای کسانی که بالای 14 سال, بهسازی بار توسط اپراتورهای فرودگاه قبل از ورود به فرودگاه محدودیت در وسایل نقلیه مجاز به وانت و رها کردن مسافران است.

اتحادیه وزیر حمل و نقل هوایی عمران Hardeep سینگ پوری گفت: تنها یک سوم از پروازهای خواهد بود تحت عمل سخت هنجارهای هنگام پرواز داخلی خدمات راه اندازی مجدد در روز دوشنبه در حالی که رفع یک حد بالا و پایین برای کرایه. پرداختن به یک کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست همه ذینفعان پوری تایید کرد که وجود خواهد داشت "هیچ 14 روز در قرنطینه برای آگهی" پس از رسیدن به مقصد.

پوری اضافه شده که مسیرهای تقسیم شده اند به هفت بخش بر اساس مدت زمان پرواز اعم از 40 دقیقه به 210 دقیقه است. "مسافران در حال انتظار برای تایید وضعیت سلامت خود را از طریق Aarogya Setu برنامه یا خود اعلام فرم" اتحادیه وزیر گفت. اشاره به این که اجتماعی فاصله مورد نیاز نخواهد بود ملاقات کرد حتی اگر وسط صندلی در پرواز نگه داشته بودند خالی پوری گفت: کسانی که صندلی خواهد بود تا بیش از حد.

اوایل امروز فرودگاه اقتدار هند (AAI) با صدور دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) برای فرودگاه اپراتورها برای recommencement داخلی عملیات پرواز. در میان کلید دستورالعمل عبارتند از: استفاده اجباری از Aarogya Setu برنامه برای کسانی که بالای 14 سال, بهسازی بار توسط اپراتورهای فرودگاه قبل از ورود به فرودگاه محدودیت در وسایل نقلیه مجاز به وانت و رها کردن مسافران است.

در اینجا نکات کلیدی از Hardeep سینگ پوری را پايه بلند كن بادي:

👉 تمام مسافرت هوایی مسیرهای تقسیم شده اند به هفت بخش بر اساس مدت زمان پرواز اعم از 40 دقیقه به 210 دقیقه است. "اولین گروه که خود را خاص و محدودیت های بالا و پایین از کرایه هوا خواهد از تشکیل پرواز هستند که کمتر از 40 دقیقه مدت. دوم, سوم, چهارم و پنجم باندهای حد بالایی خواهد بود از پرواز با مدت 40-60 دقیقه 60 تا 90 دقیقه 90-120 دقیقه و 120-150 دقیقه" اتحادیه وزیر Hardeep سینگ پوری گفت.

👉 اجتماعی فاصله مورد نیاز آشنا نیست حتی اگر وسط صندلی در پروازهای خالی نگه داشته تا ما را پر کنید تا وسط صندلی پوری گفت.

👉 تنها یک سوم پروازهای مجاز خواهد بود به کار از مترو به غیر از مترو شهرستانها که در آن بارگیری خروج بیش از 100.

👉 برای همه شهرهای دیگر شرکت های هواپیمایی به استفاده از 1/3rd ظرفیت تایید شده تابستان برنامه 2020.

👉 40 درصد از کرسی ها در هر پرواز را به فروش می رسد در اواسط نقطه از بالا و پایین کرایه هوا محدودیت های تجویز شده برای هر مسیر توسط مقامات.

👉 کرایه تنظيم خواهد شد و خواهد شد در یک محدوده ثابت با حداقل و حداکثر کرایه در حال حاضر مجموعه ای برای مسیر.

👉 در مورد دهلی نو بمبئی حداقل کرایه خواهد بود 3,500 تومان برای یک سفر بین 90-120 دقیقه حداکثر کرایه خواهد بود 10 ، 000 تومان. این عمل به مدت 3 ماه – تا یک دقیقه به نیمه شب روز 24 ماه اوت است.

👉 اگر یک مسافر ندارد Aarogya Setu برنامه خود و یا تلفن خود را برای برخی از این دلیل او و یا او می تواند به خود فرم اظهارنامه. مانند یک مسافر نمی خواهد متوقف شود از سوار شدن به پرواز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب