لیورپول در آستانه عنوان پس از ضرب و شتم کریستال پالاس 4-0

لیورپول در آستانه پایان دادن به آن را 30 سال عنوان قهرمانی لیگ خشکسالی پس از گشت زنی به یک 4-0 پیروزی بر کریست

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

لیورپول در آستانه پایان دادن به آن را 30 سال عنوان قهرمانی لیگ خشکسالی پس از گشت زنی به یک 4-0 پیروزی بر کریستال پالاس در روز شنبه با حمله به صفحه نمایش است که نمونه غالب مبارزات انتخاباتی.

Jurgen Klopp تیم می تواند حتی در بخش لیگ برتر روز پنج شنبه بدون بازی اگر منچستر سیتی نتواند به ضرب و شتم چلسی. سپس آن ها را پخش شهرستان, دوم قرار گرفته, از, قهرمان, پنجشنبه آینده.

"من از تماشای بازی فردا شب به آماده سازی یک جشن من تماشای بازی از آنجا که ما در بازی در برابر شهر یک هفته بعد" زیدان گفت. "هر آنچه که اتفاق می افتد فردا شب ما هیچ تاثیر و نفوذ در آن, بنابراین من نه بیش از حد علاقه مند به صداقت."

تمام آنچه که مهم به تیمهای در حال جمع آوری حداکثر دو امتیاز از هفت بازی باقی مانده به پرچ جایزه. پس از لکنت زبان در 0-0 قرعه کشی با اورتون پس از راه اندازی مجدد در روز یکشنبه لیورپول بود مقتدرانه شایع دوباره در برابر کاخ.

ترنت الکساندر-آرنولد فر در یک ضربه آزاد برای شروع مسیر در برابر کاخ و Mohamed Salah جاروب در دوم قبل از نیمی از Fabinho را dinked توپ.

Fabinho شده در سوم از راه دور در 55 دقیقه و Sadio یال مسابقه بر روی صلاح را throughball برای تکمیل یک ضد حمله در 69 آن را به 16 برد در 16 بازی خود در لیگ این فصل است.

"آن را به بهترین مقابله با فشار دادن پشت درهای بسته همیشه" زیدان پکتیا میباشد. "نگرش ما نشان داد امشب شور و شوق ما نشان داد که استثنایی بود و ما برخی از برجسته فوتبال است."

پیروزی لیورپول نقل مکان کرد 23 امتیاز جلوتر از شهرستان با هفت بازی باقی مانده از یک کمپین است که به پایان خواهد رسید و بدون هر گونه طرفداران در ورزشگاه به جشن قرمز' اولین قهرمانی با پیروزی از سال 1990 است.

"ما منتظر یک زمان طولانی برای این و ما سخت کار می کرد برای این کار در طول چند سال گذشته به عنوان یک تیم" صلاح گفت. "به عنوان یک باشگاه این است که آنچه ما در خواب و ما در یک موقعیت خوب پس امیدوارم ما قادر خواهید بود به آن را دریافت در سراسر خط بسیار زود است."

فوتبال بازگشت به آنفیلد برای اولین بار پس از آوریل 11, زمانی که لیورپول را از دست داد و در لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید در روز که اعلام کروناویروس یک بیماری همه گیر و برخی از کارشناسان پزشکی اعتقاد تجمع جرم باید در حال حاضر تعطیل شده اند در انگلستان است.

یک صد و پنج روز بعد Kop سکوت کرده بود برای بازدید از کاخ. صندلی های پوشش داده شد با یک پرده نقش دار از آگهی ها و شعارها به جای اینکه بسته بندی شده با طرفداران که تشکیل گروه کر برای باشگاه سرود "you'll Never Walk Alone."

"ما نشان داد حامیان ما احترام سزاوار آنها — که ما می توانیم مانند آنها در اینجا حتی زمانی که آنها در اینجا نیست" گفت: Klopp. "آنها می توانند به ما فشار به چیزهای باور نکردنی و بدون آن هیچ چیز مانند آن است که زمانی که آنها در اینجا.

"من هرگز آنها را بیش از امشب به دلیل تصور کنید این بازی که با 55,000 نفر در ورزشگاه و احساسات است که می شده اند وجود دارد در ورزشگاه. آن را باور نکردنی است," او گفت:.

یکی لیورپول بزرگ در میان 300 نفر مجاز به ورزشگاه بود که کنی دالگلیش — مدیر است که که موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ در سال 1990 سه سال قبل از لیگ برتر جایزه تحویل داده شد برای اولین بار.

دو لیگ قهرمانان اروپا عنوان شده است برنده پس از آن — از جمله در سال گذشته — اما نه بزرگترین جایزه در فوتبال به زبان انگلیسی. چه زمانی بود که یک رکورد مسافت 18 عنوان شده است تحت الشعاع قرار, در حال حاضر 20-انگلیسی زمان قهرمان منچستر یونایتد.

یکی از مدیران که سعی کردم و موفق به برنده شدن در لیگ برتر با لیورپول عقب بود در آنفیلد در دور ستاره شرق در روز چهارشنبه. روی هاجسون اخراج شد لیورپول در سال 2011 پس از تنها 20 مسابقات در اتهام به جای بازگشت دالگلیش.

"حتی در آخرین چهار یا پنج دقیقه" کریستال پالاس مدیر گفت: "آنها به شدت در تعقیب هر توپ به پایین برنده شدن در آن و تلاش برای نمره دوباره. با این نوع نگرش و تمایل وجود دارد که بدون شک این عنوان است ایشان سوال بزرگ این است که چگونه بسیاری از نقاط آن است رفتن به."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن