Nemadji گلف بسته clubhouse و رستوران پس از عضو هیات تست مثبت برای COVID-19

Nemadji گلف برتر را clubhouse و رستوران بعد از یک عضو هیات آزمایش مثبت برای COVID-19. در حالی که گلف باز باق

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399

Nemadji گلف برتر را clubhouse و رستوران بعد از یک عضو هیات آزمایش مثبت برای COVID-19.

در حالی که گلف باز باقی خواهد ماند مردم مایل به بازی گلف را برای بررسی در در پنجره گلف فروشگاه. دستور غذا را می توان ساخته شده برای وانت و آشامیدنی چرخ دستی های خود ادامه خواهد داد به کار گیرند.

این عضو هیات کار منطقه بسته شده و خواهد شد "عمیق تمیز و ضد عفونی" و کارکنان هر که آمد در تماس با فرد آلوده خواهد شد آزمایش گلف گفت.

"ما در حال بدست گرفتن این مراحل را برای خروج از احتیاط شدید و به پیروی از ما COVID-19 دستورالعمل" گلف گفت: در Facebook. "ایمنی از مهمانان و کارکنان است که همیشه بالاترین اولویت ما است."

با توجه به گلف, کارکنان عضو در حال حاضر نشان دادن هیچ نشانه ای از COVID-19 و خود قرنطینه و نه بازگشت به کار برای بیش از دو هفته پس از گزارش حداقل دو آزمایش منفی.

اعلام می آید در طول موج COVID-19 نفر در شهرستان داگلاس و به عنوان تعدادی از میله های برتر به طور داوطلبانه بسته پس از مردم در ارتباط با محل آزمایش مثبت برای COVID-19.

همانطور که از شنبه در مجموع 39 COVID-19 موارد گزارش شده در شهرستان داگلاس با توجه به Wisconsin Department of Health Services.

شهرستان دیده می شود 19 هزار مورد در نه روز گذشته نزدیک به دو برابر آن تعداد 20 نفر ثبت شده تا تاریخ 25 ژوئن. قبل از 25 ژوئن به شهرستان رفت و از نزدیک به سه هفته بدون یک مورد جدید از این بیماری است.

وجود نداشت جدید Douglas County موارد گزارش شده توسط دولت در روز شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن