پیچش یا حلقه زنی: در میان همه گیر Dropkin یک طرح مجازی

Dropkin مطرح شد در اطراف این ورزش در Broomstones پیچش یا حلقه زنی باشگاه در Wayland ماساچوست اولین پله بر روی

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399

Dropkin مطرح شد در اطراف این ورزش در Broomstones پیچش یا حلقه زنی باشگاه در Wayland ماساچوست اولین پله بر روی یخ در سن 5 سالگی.

در حال حاضر 25 و چند سال پس از پیوند خود را از ساحل شرقی به Duluth Dropkin برنامه ای برای کمک به جوانان حفظ عشق خود را از ورزش در طول زمان coronavirus همه گیر شده متوقف بازی در سراسر کشور است.

پس از یک زن و شوهر از تابستان درمانگاه لغو Dropkin طراحی یک برنامه به نام KD باشگاه — برای آموزش بازیکنان تازه وارد آرایه ای از مهارت آنلاین. اول از شش هفته کلاس های تدریس از طریق زوم با شروع در ماه اوت خواهد شد تمرکز بر زمین خشک و مطبوع است.

"این خوب خروجی برای این بچه ها قادر به ارتباط با یکدیگر از منطقه خود و در سراسر ایالات متحده" Dropkin گفت. "راه من ساختار این اجازه می دهد تا آنها را به شرکت به همان اندازه و یا به عنوان کمی به عنوان آنها می خواهند و همچنین آنها را می دهد برخی از انگیزه های فشار و روال طراحی شده خود را با ساخت جسمی به رشد در ورزش پیچش یا حلقه زنی."

Dropkin کار کرده با دلوت پیچش یا حلقه زنی باشگاه junior برنامه و درک نیاز به نگه داشتن این ورزش سرگرم کننده برای کودکان خردسال است.

"این یکی از چیزهایی که من لذت بردن از بودن قادر به گسترش شور و شوق من برای پیچش یا حلقه زنی است که ساخت آن را سرگرم کننده برای بچه ها و به عقب و اجازه می دهد آنها را به چفت در در سنین," او گفت:.

هر چند از ساتبرو ماساچوست Dropkin همیشه چشم پیشرفت مینه سوتا بیگودی و می دانست که او را تا پایان در اینجا.

رشد "من همیشه به تماشای پیت Fenson جان شوستر و کریس Plys بیرون آمدن از دلوت و بمیجی" او به یاد می آورد "و دانستن است که اگر من می خواستم برای تحقق آرزوهای من در این ورزش تبدیل شدن به المپیک و قهرمان جهان من را مجبور به حرکت به مینه سوتا چرا که توپی از پیچش یا حلقه زنی در آمریکا, Duluth, گیر کردن به من به عنوان شهری که من می خواستم به در."

بیرون آمدن از دبیرستان Dropkin کاربردی به دانشگاه مینه سوتا بمیجی دولت و دولوت مینه سوتا قبل از انتخاب UMD. تحصیل در رشته مدیریت سازمانی او باقی می ماند چند کلاس به دور از کسب مدرک خود را. او همچنین در اخذ مجوز املاک و مستغلات.

Dropkin بود در سه ایالات متحده junior ملی قهرمانی تیم گرفت و نقره در جهان در تاریخ مسابقات در سال 2016. او همچنین ادعا کرده است دو مخلوط دو برابر ملی عنوان با سارا اندرسون و دو نفری است که در رتبه چهارم جهان است. فعلی تیم مردان او با پرش از جو پولو علامت فنر تام هاول و الکس Fenson رتبه 14.

"هدف این است که برای برنده شدن در این بازی های المپیک در سال 2022 و برای ادامه رشد این ورزش" Dropkin گفت.

به عنوان یک عضو از تیم McCormick, Dropkin نزدیک به کمک فویل شوستر را شانس برنده شدن طلا در بازی های زمستانی 2018 با پایان به عنوان نفر دوم در ایالات متحده در مسابقات المپیک.

شوستر احتمالی تعجب مدال طلا به پیچش یا حلقه زنی تقویت عمده Dropkin گفت.

"ما قطعا شاهد یک تن از علاقه به ورزش پس از آن — درست مثل ما در هر المپیک چرخه — اما این زمان در اطراف این واقعا کمک به حفظ منافع ورزش و طبیعت از روح ورزش" او گفت:.

و این که Dropkin قصد با آموزش مجازی.

او شش هفته برنامه شروع در اوایل ماه اوت خواهد شد تمرکز بر روی قدرت و مطبوع و تحرک تمرینات. او برنامه ای را در pro بیگودی از سراسر جهان هر هفته از جمله المپیک زمستانی به نکات و داستان به جوانان است.

دو مورد اول از سه بخش از کلاس ها با هدف کسانی که در منطقه دنور و شمال شرقی منطقه — درمانگاه که Dropkin بود مجبور به لغو — در حالی که سوم باز است به همه علاقه مند به تاریخ و بیگودی.

این برنامه هزینه $99 برای پیوستن و جوانان علاقه مند می توانند ثبت نام در curlingdynamics.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب