در دیدار دوم با سیستم مدیریت محتوا PM مودی می پرسد متحده برای گسترش سلامت و زیرساخت سیستم های اطلاعاتی'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 9:06:14 pm نارندرا نخست وزیر چین دس

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 9:06:14 pm
narendra modi, chief ministers meeting, covid-19 نارندرا نخست وزیر چین دست خود را در همبستگی برای فداکاری سرباز در امتداد مرز با چین در تعامل با وزرای ارشد. (صفحه نمایش-گرفتن)

در دومین نشست مجازی با وزرای ارشد از 14 ایالت و قلمرو اتحادیه جامو و کشمیر به بحث Covid-19 همه گیر وضعیت نارندرا نخست وزیر روز چهارشنبه گذاشته و تاکید بر "سلامت زیرساخت های اطلاعات, سیستم های حمایت عاطفی و مشارکت عمومی".

رئیس وزرای ماهاراشترا, دهلی نو, Karnataka, Gujarat, Uttar Pradesh و بیهار در میان کسانی که در جلسه حضور داشتند حتی اگر West Bengal سانتی متر Mamata بانرجی به آن را از دست ندهید.

در این نشست بیش از ویدئو کنفرانس PM مودی گفت: صرفه جویی در زندگی باید اولویت و خواسته متحده به تقویت ظرفیت خود را به "آزمون پیگیری و ردیابی و جداسازی" Covid-19 بیماران برای مقابله با این بیماری همه گیر.

ساعت مودی گفت: جمعیت بزرگ, کمبود فیزیکی-فاصله, روزانه, حرکت تعداد زیادی از مردم و خانه های کوچک در برخی از شهرستانها ساخته شده اند مبارزه با کروناویروس "بیشتر به چالش کشیدن".

تکرار کرد که دو ماه در سراسر کشور مستند کمک به جلوگیری از رشد ویروس ب. ظ گفت: هند در حال حاضر بهتر قرار داده شده از قبل در نظر درمان, بیماران, بهداشت زیرساخت ها و نیروی انسانی آموزش دیده.

ستایش تلاش های آمریکا و دولت های محلی گفت: این کشور در حال حاضر بیش از 900 Covid-19 تست آزمایشگاه lakhs از تخت ویژه هزاران نفر از جداسازی و قرنطینه مراکز کافی سهام تست کیت با بیش از یک کرور PPEs و تقریبا همان تعداد N-95 ماسک عرضه متحده است.

در حالی که شده است وجود دارد انتقاد که برخی از ایالت ها و شهرها از جمله دهلی نو شد انجام نمی دهد به اندازه کافی تست PM مودی گفت: دولت کار و فداکاری از تاج رزمندگان را تضمین است که همه چیز از کنترل خارج بروید.

در Covid-19 خط تلفن, خدمات, ساعت مودی گفت: آن ها باید مطمئن باشند که این خدمات نیست "درمانده" اما مفید برای مردم است. به نام او برای ساخت تیم از پزشکان ارشد و داوطلبان جوان به راهنمای بیماران از طریق تله مدیسین و اجرا کمک بود.

مودی نیز نامیده می شود برای مبارزه با انگ مرتبط با این بیماری گفت: مردم باید مطمئن باشند که وجود دارد بدون نیاز به وحشت اگر کسی تا به حال آلوده شده است به عنوان تعدادی از کسانی که درمان در حال افزایش بود و روزانه است.

قبل از شروع جلسه ساعت مودی و CMs مشاهده دو دقیقه سکوت در ادای احترام به سربازانی که جان خود را قبل از شروع جلسه دوم با وزرای ارشد در coronavirus بحران است.

در دور اول نشست با سیستم مدیریت محتوا دیروز PM مودی گفته بود که اقتصاد بود از شاخه های سبز و انتظار بود به انتخاب کنید تا بیشتر در روزهای آینده. رئیس وزرای پنجاب کرالا, آسام, Uttarakhand, Jharkhand, Chhattisgarh, هیماچال پرادش گوا و تامیل نادو علاوه بر شش شرق متحده (مانیپور ناگالند, آروناچال پرادش مگالایا, Mizoram و هند) در این نشست حضور داشتند برگزار شد بیش از ویدئو کنفرانس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب