جامعه کلید برای آرام یکشنبه در دولوت

در طول یک کنفرانس خبری جمعه بعد از ظهر شهردار امیلی لارسون اعتبار یکشنبه شب آرام به دلوت اداره پلیس و سازمان ه

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

در طول یک کنفرانس خبری جمعه بعد از ظهر شهردار امیلی لارسون اعتبار یکشنبه شب آرام به دلوت اداره پلیس و سازمان های دیگر که "پا در راه بسیار بزرگ است." او با اشاره به دلوت شعبه NAACP برای ارائه یک فضای خالی که در آن مردم در سنین 13-18 شرکت می تواند در یک گروه آنلاین مکالمه در ساعات اولیه یکشنبه مقررات منع رفت و آمد. فضای آزاد در دسترس خواهد بود دوباره شنبه از 8:30-11 p. m. در دلوت شعبه NAACP Facebook صفحه از طریق یک زوم چت.

"آنها یکی از چند مورد خاص که سازمان های جعلی جامعه با جوانان ما را به اطمینان حاصل شود آنها خانه امن" لارسون گفت. "بسیاری از افرادی که در شنبه شب جوان بودند افرادی که به وضوح دچار درد و ضربه و صدمه دیده در یک زمان که در آن آنها در حال حاضر احساس از دست رفته و قطع شده با توجه به همه گیر.

"این فضا فرصتی است برای افراد جوان به می دانم که آنها دیده می شود و ارزش و شنیده و مورد احترام جامعه" او گفت:.

دلوت رئیس پلیس مایک Tusken همچنین بر اهمیت جامعه مدنی و مردمی در طول حکومت نظامی. به نام او در تمام افسران گشت یکشنبه شب برای یک جلسه در اوایل بعد از ظهر که در آن از او خواست که آنها را به تمرکز بر روی تعامل در جامعه و به عنوان یک ایمنی و امنیت, اندازه گیری.

"ما تا به حال افسران در خیابان در 3 p. m. ما انتظار ندارد هر گونه مشکلی در 3 p. m., اما ما می خواستیم این فرصت را به در هر گوشه خیابان در این جامعه به حال برای متوقف کردن و بحث و گفتگو و پاسخ به سوالات" Tusken گفت.

Tusken گفت: بخش بود دیدن تعداد بیشتری از سرویس تماس در روز یکشنبه. به طور معمول در ماه ژوئن روز اداره می بیند حدود 300 سرویس تماس در روز اما تا به حال 394 تماس برای خدمات یکشنبه.

در طول روز وجود دارد هفت دستگیری: شش بزرگسالان و نوجوانان. افسران نوشت: 15 استناد شده بودند نقض مقررات منع رفت و آمد سفارش. به طور کلی Tusken گفت: با رعایت مقررات منع رفت و آمد سهشنبه بود "شگفت انگیز است."

"این واقعا به ما کمک کرد تا اطمینان و حفظ ایمنی عمومی" او گفت:.

این دلوت آتش نشانی نیز پاسخ داد: در طول شب به سه آشغال آتش تماس بودند که به سرعت خاموش.

با وجود عدم منع سفارش Tusken گفت, هنوز هم وجود دارد یک "قابل توجه حضور پلیس" در شب دوشنبه به منظور "امید برای بهترین و آماده شدن برای بدترین."

Tusken همچنین به روز رسانی در حمله به Kwik سفر کارمند رخ داده است که شنبه شب در 27th, خیابان غرب است. یک مظنون حمله شناسایی شده و بازداشت شد اما پلیس هنوز به دنبال شناسایی دو مظنون دیگر. پلیس ممکن است نیاز به کمک به شناسایی دو نفر است و ممکن است با انتشار یک ویدیو به دنبال کسب اطلاعات بیشتر Tusken گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب