ستاره جمع آوری برای افسانه شطرنج

قهرمان سابق جهان Viswanathan نند و در حال حاضر بازنشسته ولادیمیر کرامنیک. همراه بوریس Gelfand, واسیلی ایوانچوک

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

قهرمان سابق جهان Viswanathan نند و در حال حاضر بازنشسته ولادیمیر کرامنیک. همراه بوریس Gelfand, واسیلی ایوانچوک پیتر Leko و پیتر Svidler بخشی از زمینه جذاب در $150,000 chess24 افسانه شطرنج آغاز در جولای 21.

در این ترکیب خوب از بزرگان از گذشته و حال قهرمان جهان مگنوس کارلسن, Anish Giri دینگ Liren و ایان Nepomniachtchi بالا چهار finishers قبلی پا Chessable کارشناسی ارشد را کامل 10-مرد میدان مبارزه برای برنده به اشتراک گذاری از $45,000.

آناند ساخت اولین خود را در, میلیون دلار مگنوس کارلسن شطرنج تور گفت: "من به دنبال به جلو به بازگشت به صفحه شطرنج و به خصوص هیجان زده به شرکت در این اینتر نسل چالش است."

کرامنیک که سرنگون افسانه ای گری کاسپاروف در سال 2000 عنوان قهرمانی جهان-بازی گفت: "من خوشحالم برای به دست آوردن یک فرصت را به بازی برخی از شطرنج آنلاین در این عجیب و غریب و نامشخص زمان.

"من امیدوارم که من بازی نمی خواهد بیش از حد ناامید کننده!"

Svidler هشت-زمان روسیه قهرمان. Liren (چین) Nepomniachtchi (روسیه) و Giri (هلند) هستند برتر بازیکنان در کشور خود.

گرد رابین لیگ

این رویداد شاهد یک گرد رابین لیگ برتر فوتبال تا تاریخ 29 ژوئیه با یک زمان-کنترل از 15 دقیقه به اضافه 10 ثانیه افزایش به ازای هر حرکت برای هر بازیکن.

هر مسابقه شامل بهترین-از-یک بازی سریع و در صورت نیاز یک Armageddon بازی برای شکستن کراوات.

پس از لیگ برتر چهار بازیکن پیشرفت خواهد کرد و به نیمه نهایی رسید و از تاریخ 31 ژوئیه تا اوت 2. نهایی برگزار خواهد شد از ماه اوت 3 تا 5.

برنده واجد شرایط برای $300,000 Grand Final برنامه ریزی شده از اوت. 9 تا 20 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب