Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: دو روز قبل از مستند به پایان می رسد متحده به ارسال طرح در استراتژی خروج به مرکز

یک پلیس مرد در خارج از ایستگاه در روز سه شنبه در هوره ایستگاه. (اکسپرس عکس شاشی Ghosh) Coronavirus (Covid-19

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
coronavirus, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus live news, news, live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india, coronavirus latest news in india, delhi corona news یک پلیس مرد در خارج از ایستگاه در روز سه شنبه در هوره ایستگاه. (اکسپرس عکس شاشی Ghosh)

Coronavirus (Covid-19) ردیاب هند زندگی می کنند به روز رسانی: با فقط دو روز باقی مانده برای مرحله سوم از سراسر کشور مستند به پایان on May 17, دولت, دولت سهشنبه به اشتراک گذاری طرح های پیش نویس به مرکز استراتژی خروج در ایالات متحده و نقشه راه برای کاهش محدودیت ها و ارائه تسهیلات پست مستند دوره است.

در دومین کنفرانس مطبوعاتی در روز به عنوان بسیاری از امور مالی وزیر Nirmala Sitharaman در دوشنبه پرده برداری از یک بسته اقتصادی برای کمک به کاهش ناراحتی برای کشاورزان و کارگران مهاجر معامله گران کوچک و خود اشتغالی افراد تحت "Atmanirbhar بهارات (متکی به خود)" کمپین اعلام شده توسط نخست وزیر نارندرا. Tranche دوم از بسته اقتصادی متکی بر دو مکانیسم های موجود در این MNREGS و PDS برای ارائه کار مزدی و رایگان foodgrains به کارگران مهاجر از بازگشت از مناطق شهری به روستاها. اما وجود دارد هیچ نقدی برای کمک به این کارگران که حقوق از دست رفته بیش از 50 روز از مستند.

تعداد کل coronavirus موارد در کشور, در ضمن عبور 78,000 از جمله 2,549 فتح و میر و 26,234 بهبود. این دو برابر شدن نرخ موارد بود در 12.65 روز, با توجه به آخرین آمار و ارقام. ماهاراشترا باقی مانده بدترین تحت تاثیر قرار دولت با تقریبا 26,000 موارد و 1500 مرگ و میر به دنبال گجرات و دهلی نو است. از بیهار به Odisha Telangana به کارناتاکا بازگشت مهاجران رود به انتخاب کنید تا سرعت به عنوان مستند آسان است به عنوان یک چالش تازه به ایالات مبارزه برای مهار این بیماری همه گیر.

در سطح جهان بیش از 4.4 میلیون نفر آلوده شده اند با رمان coronavirus در حالی که تعداد مرگ و میر عبور کرده اند 3 لاخ. سازمان جهانی بهداشت هشدار داده است که کروناویروس جدید ممکن است هرگز از بین برود.

coronavirus, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus live news, news, live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india, coronavirus latest news in india, delhi corona news

بدون واکسن آن می تواند سال برای مردم به ساخت سطوح کافی از ایمنی نسبت به آن است.(AP Photo/یوجین Hoshiko فایل)

Coronavirus (Covid-19) ردیاب هند زندگی می کنند به روز رسانی:

با دانشمندان و محققان مسابقه در برابر زمان برای پیدا کردن یک درمان برای این رمان coronavirus نیز آلوده کرده است که بیش از 4.4 میلیون نفر در این هفته شاهد تحولات قابل توجهی از شرکت های مانند مدرن و Novavax در حال توسعه Covid-19 واکسن.

از مدرن درمان شدن سریع تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای آن Covid-19 واکسن به Novavax حرکت به انسان آزمایش های جهان در تلاش است بهترین خود را به وضع دست خود را بر روی یک واکسن.

آمریکا شرکت بیوتکنولوژی مدرن درمان گفت: در اوایل این هفته آن را دریافت "سریع-پیگیری تصویب" از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به صورت بالقوه آن Covid-19 واکسن و خواهد خود را انجام فاز 2 دادگاه با توجه به ایالات متحده آمریکا امروز.

در مرحله دوم, مدرن را ثبت نام 600 داوطلب سالم که نیمی از آنها در حال 18-55 سال و بقیه بیش از 55 سال به صورت آزمایشی از تجربی آن را بيان ژن واکسن نامزد mRNA-1273.

ما بر اساس Novavax که به تازگی دریافت $384 میلیون بودجه از ائتلاف برای اپیدمی آمادگی نوآوری گفت: این امر شروع بشر آزمون از آن NVX-COV2373 واکسن. واکسن دارای نشان داد که نتایج امیدوار کننده ای در حیوانات آزمایش و مرحله بعدی آن را ببینید آزمون در 130 انسان از استرالیا.

coronavirus, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus live news, news, live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india, coronavirus latest news in india, delhi corona news

تولید تکنسین مونتاژ کیت برای COVID-19 ویروس تست در یک مسا زیست فناوری, وارز. تسهیلات در سن دیگو, کالیفرنیا (بینگ Guan/بلومبرگ)

در همین حال سازمان بهداشت جهانی در شرایط اضطراری رئیس گفت: این امکان جدید کروناویروس ممکن است در اینجا به ماندن هشدار آن را غیر ممکن است برای پیش بینی زمانی که این بیماری همه گیر ممکن است کنترل می شود.

این ویروس ممکن است هرگز از بین برود گفت: دکتر مایکل رایان در یک جلسه توجیهی در روز چهارشنبه. او گفت که تعدادی از افراد آلوده با COVID-19 تا کنون نسبتا کم است.

بدون واکسن, او گفت:, آن می تواند سال برای مردم به ساخت سطوح کافی از ایمنی نسبت به آن است. من فکر می کنم این مهم است برای قرار دادن این جدول است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب