Madhya Pradesh, وزیر بهداشت مقصر پرواز از دبی برای گسترش ویروس در دولت

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده در: 2 ژوئن 2020 1:44:38 am وزیر بهداشت ستایش Chi

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده در: 2 ژوئن 2020 1:44:38 am
Madhya Pradesh coronavirus updates, Narottam Mishra, Dubai-Indore flight spread corona, Indore Collector Manish Singh, shivraj singh chouhan, indian express وزیر بهداشت ستایش Chirayu بیمارستان خصوصی اختصاص داده شده Covid-19 بیمارستان گفت: این نخستین مرکز در کشور به تخلیه 1,000 coronavirus بیماران. (فایل)

Madhya Pradesh, وزیر بهداشت Narottam Mishra, که همچنین دارای صفحه نمونه کارها گفت: این پرواز که وارد ایندور از دبی آورده گسترش Covid-19 در دولت است.

"اگر نه این بود که دبی-ایندور, پرواز, تاج, نه آمده اند به ایندور و از آنجا به دیگر نقاط کشور" گفت: در حالی که پرداختن به یک رویداد سازمان یافته در Chirayu بیمارستان بوپال به علامت بهبود 108 بيمار ترخيص شده از بخش اختصاص داده شده Covid-19 بیمارستان.

ایندور جمع Manish سینگ هم قبلا گفته که این ویروس به ارمغان آورده بود به ایندور توسط مسافران هوایی که وارد شده از دبی در ژانویه و فوریه. او گفت که حدود 5000 تا 6000 مسافران شده بود به نمایش در آمد درست است. بدون توضیح او پیشنهاد کرده بود که بسیاری از مسافران هوایی در زمان پس از آن جریان تظاهرات در برابر جدید قانون تابعیت در دولت بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر.

وزیر Shivraj سینگ Chouhan نیز تأکید کرد که این ویروس در حال گسترش به دولت بسیار قبل از او سوگند یاد از دفتر در مارس 23.

مورد اول در MP گزارش شده از جبال پور در مارس 20.

وزیر بهداشت ستایش Chirayu بیمارستان خصوصی اختصاص داده شده Covid-19 بیمارستان گفت: این نخستین مرکز در کشور به تخلیه 1,000 coronavirus بیماران.

در همین حال سخنگوی کنگره Bhupendra Gupta ناودان وزیر برای ساخت آنچه که او به نام گمراه کننده ادعا می کند در مورد عفونت داشتن از ایندور. او گفت: وزیر ادعا می کنند که در تضاد با ادعای مقامات فرودگاه هند که گفته بود همه مسافران شده بود به نمایش در آمد به درستی که هیچ یکی پیدا شد به توان و حذف. گوپتا گفت: وزیر باید با جزئیات پروازها و آلوده به مسافران است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن