آموزش واقعی تاریخ: Sangakkara بر نژادپرستی

سابق سریلانکا کاپیتان کومار Sangakkara در روز پنج شنبه تحویل یک پیام قوی در برابر نژاد پرستی و گفت: آموزش و پر

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

سابق سریلانکا کاپیتان کومار Sangakkara در روز پنج شنبه تحویل یک پیام قوی در برابر نژاد پرستی و گفت: آموزش و پرورش بدون ارزش نمی خواهد متوقف کردن تبعیض است.

Sangakkara گفت: یک تغییر را می توان به ارمغان آورد تنها با آموزش تاریخ واقعی به جای یک sanitised نسخه از آن را.

ارائه دیدگاه های خود را در 'Black Lives Matter' جنبش است که جمع حرکت پس از مرگ آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید Sangakkara گفت: "مهم نیست که اگر شما در حال تحصیل یا نه. من را دیده اند برخی از این بدتر ان مردم با آموزش و پرورش است."

"اگر آموزش و پرورش خود را نه بر اساس ارزش ها و نه ریشه در آن ساخته شده اخلاقی پردیس سپس شما دچار مشکل می شود. آموزش و پرورش در حال رفتن به دور هر یک از تعصبات آن کمک خواهد کرد که شما استدلال می کنند بهتر است آنها را دور," او گفت: Cricbuzz.

Sangakkara گفت: وجود نسخه های مختلف از نژاد پرستی و "رنگ پوست است که نه تنها پایه و اساس تبعیض است."

"اگر شما را سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, اگر شما را به نژادپرستی و تبعیض در جهان, من فکر می کنم یکی از مهم ترین چیزهایی است که برای تدریس به کودکان ما تاریخ را آن گونه که باید باشد و نیست sanitised نسخه از آن را. ما نیاز به درخشش نور افکن در کل شخصیت خوب, بد و زشت," او گفت:.

"هنگامی که یکی می داند آنچه در تاریخ واقعی است که ما را پیدا خواهد کرد تغییر در نگرش است. اگر شما از خواب بیدار مردم به این واقعیت است که به جای اعتقاد ما تمام شود و پایان همه تمدن و من فکر می کنم که خواهد بود یک قدرتمند درس برای همه است.

"تغییر یک شبه اتفاق نخواهد افتاد آن را به عطر و طعم از ماه که در آن شما اعتراض در مورد آن و آن را فراموش کرده ام. آن را آهسته و خسته کننده فرایند مربوط به هر کس در جهان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب