Coronavirus ژوئن 11: تحولات در سراسر منطقه ما

دولت گزارش 19 کشته و 352 مورد COVID-19 و ایالت مرگ و میر در حال حاضر در 1,236. دولت گزارش 8,859 آزمون برای روز

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

دولت گزارش 19 کشته و 352 مورد COVID-19 و ایالت مرگ و میر در حال حاضر در 1,236.

دولت گزارش 8,859 آزمون برای روز. این اولین گزارش تست به منعکس کننده شروع رایگان, راه رفتن تا جامعه تلاش های تست در روز سه شنبه و چهارشنبه در مینیاپولیس و سنت پل.

تلاش است و تلاش برای تشویق تست در میان تمام افرادی که با حضور در یک اعتراض یا تجمع بزرگ در دو هفته گذشته پس از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس بخش.

از 19 مرگ و میر گزارش روز شنبه دولت ثبت یک مرگ در هر اسکات اشراف ایتاسکا داکوتای و خاک رس استان ها و همچنین مرگ و میر هر دو در آنوکا و, Crow Wing, استان ها, سه در شهرستان رمزی و هفت در شهرستان Hennepin.

مرگ در اشراف شهرستان شد یک فرد در 30s خود را.

شانزده از 19 مرگ و میر گزارش روز شنبه میان ساکنان مراقبت طولانی مدت.

در مجموع از 40 مورد جدید گزارش شده در داکوتای شمالی در یکشنبه, ژوئن 10. بیست و هشت از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 1,958 موارد شناخته شده اما داکوتای شمالی وزارت بهداشت گزارش می دهد که بیش از چهار پنج نفر از ساکنان که تا به حال یک بار این بیماری در این شهرستان بهبود یافته اند. بیش از 65 درصد در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County است.

دیگر 12 مورد جدید جمعه آمد از Burleigh, Kidder, LaMoure, Richland و Stutsman شهرستانهای استان است.

این اداره در روز چهارشنبه اعلام کرد مرگ یک Cass County شهرستان در 80s از این بیماری است. این گروه می گوید: 73 اهالی داکوتای شمالی درگذشت, از, بیماری, همه اما 12 از آنها ساکنان Cass County است. پنجاه و پنج از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

دولت وزارت بهداشت گزارش روز شنبه که یکی دیگر از جنوب Dakotan مرده است به عنوان یک نتیجه از COVID-19 آوردن ایالت تلفات به 69 به عنوان چهار شنبه, ژوئن 10.

مرگ بود از یک Beadle شهرستان در 80 یا گروه سنی است.

یازده نفر در بیمارستان بستری شده است برای COVID-19 مجموع 101 نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری و پس از تبدیل شدن به آلوده coronavirus.

وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی گزارش شده 285 مثبت جدید COVID-19 آزمون در یکشنبه, ژوئن 10. که به ارمغان می آورد کل به 21,593 موارد مثبت در دولت و مجلس.

در مجموع 10 مرگ و میر گزارش شده پنج شنبه, آوردن ایالت تلفات به 671.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب