به عنوان طوفان Amphan مسطح درختان نادر در کلکته کارشناسان سرزنش ضعیف برنامه ریزی شهری

نوشته شده توسط Santanu Chowdhury , Ravik باتاچاریا | Kolkata | به روز شده: مه 24, 2020 8:51:30 am ب

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
نوشته شده توسط Santanu Chowdhury , Ravik باتاچاریا | Kolkata | به روز شده: مه 24, 2020 8:51:30 am
Amphan cyclone, poor urban planning, Kolkata Municipal Corporation, kolkata news, indian express news با توجه به کلکته شهرداری شرکت بیش از 5000 درختان بی خانمان شدند. (اکسپرس عکس)

سبز درخت انجیر هندی در هوره را Shibpur گشته است حداقل دو طوفان اخیر – Fani و بلبل. اما یک روز پس از Amphan کتک کلکته و دیگر نقاط غرب بنگال, on May 20, مقامات در زمان انبار و متوجه شد که 41 سرپا نگه داشتن ریشه و 30 شعبه از 270 سال درخت دراز پهن در سراسر و یا آسیب دیده بودند.

همان روز صبح چند درخت پوشیده خیابانهای کلکته — پارک خیابان Beadon خیابان, خیابان مرکزی و جنوبی خیابان – تا به حال تبدیل به یک قبرستان از درختان افتاده و مانند peepal آشوکا و انجیر هندی که برخی از آنها نزدیک به یک قرن ،

با توجه به کلکته Municipal Corporation (KMC) به عنوان Amphan آمار شهرستان با سرعت باد از 130 kmph و بیشتر بیش از 5000 درختان بی خانمان شدند. در حالی که چندین کاهش یافت و در خانه های دیگران دراز در سراسر جاده ها, مسدود کردن ترافیک و خوراکی و برق و تلفن و پهنای باند کابل.

کارشناسان در حال حاضر می گویند آن را حداقل 10 تا 15 سال را از دست داده و فضای سبز به خصوص در کلکته و Sunderbans که در میان بدترین تحت تاثیر قرار.

"وجود دارد کمتر از 2 درصد پوشش سبز در کلکته. خارج از حدود 5 لاخ درختان در این شهرستان بیش از 5 ، 000 کاهش یافته است. که ممکن است تعداد زیادی اما برخی از درختان سقوط کرد که بسیار قدیمی و بزرگ تاج. بزرگ درخت انجیر هندی برای مثال پخش شد بیش از 4.67 هکتار است. آن را حدود 10 تا 15 سال برای بازگشت برخی از پوشش سبز که از دست داده بود در طوفان" گفت: کلکته مبتنی بر زیست Subhas Dutta.

سرزنش اشتباه انتخاب گیاهان و فقیر شهری برنامه ریزی برای از دست دادن Dutta گفت: "وجود آب زیرزمینی خطوط برق, سیم, کابل, خطوط, خطوط گاز و خطوط فاضلاب. بنابراین درختان کاشته شده در پیاده رو نمی توانست به حال یک پایگاه قوی. علاوه بر انتخاب گونه درست نبود. بالا و سنگین درختان مانند انجیر هندی, آشوکا چریش سلطنتی پینکینا مس pod peepal و غیره استفاده می شد به خط راه. همچنین پس از فاصله مناسب نگهداری می شد بین درختان ریشه های خود را رفت و هرگز بیش از حد عمیق است."

علاوه بر کلکته, the Sundarbans حرا انتقادی به محیط زیست منحصر به فرد منطقه و کدام کار به عنوان یک بافر به خاک و خون را پوشش می دهد بیش از حد آسیب دیده بودند.

صحبت کردن در مورد آسیب در Sunderbans ارشد وزیر Mamata بانرجی گفت: "مانگرو نابود شدند در اعداد بزرگ. خود را ترمیم و کاشت بسیار مهم است. تنها حرا می توانید ذخیره کنید Sundarbans."

صحبت کردن در مورد آسیب به درخت انجیر هندی است که در سراسر 4.67 هکتار در هوره هند باغ گیاهی, مدیر Kanak Das گفت: "این یکی از بزرگترین درختان انجیر هندی در جهان است. حتی در طول طوفان Fani و بلبل بدون آسیب عمده انجام شد به آن. اما این بار از آن شده است به شدت آسیب دیده است. وجود درختان نادر بوده که کنده شده در باغ. ما در حال تلاش برای دیدن اگر درخت می تواند شفا" گفت: Das, و اضافه کرد که این درخت از دست داده بود آن تنه اصلی به دو طوفان در سال 1864 و در سال 1867.

Himadri Shekhar Debnath سابق اضافی مدیر گیاه شناسی نظرسنجی از هند و مدیر سابق هند گیاهی باغ سرزنش فقیر درخت برای مدیریت بحران است. "وجود دارد هیچ هرس مناسب ساز. اگر درختان بوده است هرس قبل از فصل طوفان و باران آسیب می توانست حداقل رسانده است. قبل از Durga Puja هر سال ما دیدن شاخه های درختان قطع unscientifically عمدتا در امتداد سمت جنوبی جاده ها است. که اختلال تعادل از درخت" گفت: Debnath.

Bonani Kakkar بنیانگذار جمهور از سازمان های غیر دولتی که در معاملات با مسائل زیست محیطی می گوید که به عنوان کلکته بازسازی آن پوشش سبز آن باید اطمینان حاصل شود که بزرگ درختان کاشته نشده در خطوط.

"ما باید درختان انجیر هندی یا آشوکا در خطوط. چرا که اگر آنها بی خانمان این درختان آسیب وسایل نقلیه و خانه ها و جاده ها. درختان کوچک مانند Bakul یک گزینه بهتر است در چنین مکان. درختان بزرگ و به معنای برای پارک ها و فضاهای باز گفت:" Kakkar.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب