منطقه ای مشخصات: میان COVID-19 غیر پزشکی سوئیچینگ افزایش مییابد خطرات بهداشتی

در میان عدم قطعیت در آورده با COVID-19 pandemic بیماران با شرایط مزمن سزاوار سازگار دسترسی به داروهای تجویز شد

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

در میان عدم قطعیت در آورده با COVID-19 pandemic بیماران با شرایط مزمن سزاوار سازگار دسترسی به داروهای تجویز شده بیشتر به حداقل رساندن خطر سلامت. در حالی که پیشرفت های پزشکی اجازه داده اند بسیاری از بیماران با شرایط مزمن — بیش از یک سوم از Minnesotans — برای ایجاد ثبات در وضعیت آنها آن را اغلب می تواند یک سری از آزمایشات با درمان های مختلف در نهایت قبل از پیدا کردن آنچه با این نسخهها کار بهترین و بدون عوارض جانبی. بنابراین هنگامی که بیماران در نهایت شناسایی یک درمان صحیح آن بسیار مهم است که آنها قادر به حفظ دسترسی به آن است.

به عنوان کسی که تجربه درد مزمن آرتریت روماتوئید برای بیش از یک دهه من تکیه بر یک درمان خاص برای مدیریت شرایط است. هر چند من بیمه سلامت تغییر کرده است و چندین بار من را به عمد انتخاب شده قصد دارد از جمله من طرح فعلی — که پوشش تزریق درمان است که حفظ وضعیت من در چک.

که تغییر این بهار وقتی که من دریافت یک نامه از شرکت بیمه اطلاع رسانی من که آن را از دیگر پوشش من آرتریت روماتوئید درمان آغاز آوریل 1. آن را به جای من تغییر درمان به پزشکی شناخته شده به عنوان یک biosimilar. این همه بیش از حد معمول وضعیت شناخته شده به عنوان "غیر پزشکی سوئیچینگ" که اتفاق می افتد زمانی که یک شرکت بیمه, تغییرات بیماران از زمان دارو درمانی-معادل دارو توسط دیگر پوشش اصلی دارو و یا با در نظر گرفتن برخی از اقدام های دیگر است که باعث می شود اصلی دارو غیرقابل تحمل شده است.

FDA می گوید که biosimilars مانند یکی از من خواهد بود گرفتن به همان اندازه به عنوان امن و به عنوان موثر و هیچ بالینی تفاوت معنی دار از اصلی درمان است. بسیاری از بیماران نمی خواهد تجربه عوارض جانبی از تعویض. برخی از مطالعات نشان می دهد که برخی از بیماران ممکن است تجربه برخی از عوارض جانبی. این یک خطر نیست من مایل به گرفتن. نه من راحت داشتن یک بیمه گر به جای من این تصمیم از جانب من وقتی که من قفل شده به برنامه درمانی.

به جای نیاز به اطلاع رسانی به بیماران قبل از آنها مرتکب به یک سال کامل از پوشش های بیمه می توانند به طور غیر منتظره رها کردن این تصمیم در هر نقطه. این چیزی است که برای من اتفاق افتاده. وقتی که من دریافت نامه از شرکت بیمه من هنوز هشت ماه — حدود چهار یا پنج تزریق — تا زمانی که من می تواند تغییر به یک شرکت بیمه است که پوشش من درمان است.

دکتر من که می داند که شرایط من بهترین اعتراض به شرکت بیمه بود و به صراحت تکذیب کرد. من به نام بیمه گذار برای دریافت جزئیات بیشتر شد و تنها گفته است که آنها "من درک ناکامی" اما آن را نمی خواهد معکوس کردن این تصمیم است.

تنها پس از دیگری نامه به شرکت — فقط به عنوان COVID-19 شیوع تبدیل می شد جدی تر — آن را در نهایت به من اجازه اقامت در دارو باقی مانده از سال است. این خبر خوب در مورد من اما نه هر بیمار است که به عنوان خوش شانس, و آن را باید گرفته می شود و یک بیماری همه گیر برای این تصمیم می تواند معکوس شود.

در حالی که غیر پزشکی سوئیچینگ — به خصوص با هیچ هشدار — نباید اجازه داد آن است که به خصوص مشکل در این زمان نامشخص است. شرکت های بیمه باید به انجام همه چیز ممکن است برای کمک به بیماران خود را مدیریت شرایط در حال حاضر به جای معرفی جدید موانع به درمان مناسب و مراقبت. و آنها می توانند شروع دوباره این برنامه به طور بالقوه مضر غیر پزشکی تغییر سیاست.

کتی Cheatham از Osseo, مینه سوتا, است, آرتریت روماتوئید بیمار است. او نوشت: این برای اخبار تریبون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن