Coronavirus هند, به روز رسانی تیر 3: دولت گسترش ممنوعیت بین المللی تجاری پروازهای مسافری تا ژوئیه 31

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 4:10:22 pm Coronavirus هند به روز رسانی

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 4:10:22 pm
coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india Coronavirus هند به روز رسانی: پنج از ده ایالت با حداکثر caseloads — Maharashtra, Tamil Nadu, Telangana, Karnataka و آندرا پرادش — گزارش خود را به بالاترین تک-روز آمار و ارقام در روز جمعه.

Coronavirus (Covid-19) هند , اخبار به روز رسانی: تقریبا با 21,000 جدید COVID-19 موارد هند ثبت بالاترین تک-بعد سنبله در روز جمعه. تعداد کل موارد مثبت ثبت شده در کشور در حال حاضر در 6,25,544 در حالی که مرگ و میر بالا رفته به 18,213. از مجموع 2,27, 439 فعال هستند موارد در حالی که به عنوان بسیاری از 3, 79, 891 نفر بهبود یافته اند.

پنج تا از ده بالا متحده با حداکثر caseloads — Maharashtra, Tamil Nadu, Telangana, Karnataka و آندرا پرادش — گزارش خود را به بالاترین تک-روز آمار و ارقام. در حالی که ماهاراشترا عبور از 6000 علائم با 6,328 موارد جدید, Telangana و کارناتاکا گزارش 1,213 و 1,502 موارد بود. بیش از 845 موارد نیز یافت می شود در آندرا پرادش.

Odisha بیش از حد اتفاق افتاده است به رکورد بالاترین روزانه, افزایش, گزارش, به عنوان بسیاری از 561 موارد جدید. این می آید پس از تعداد موارد در دولت آغاز شده بود آهسته در چند هفته گذشته. دولت در حال حاضر بیش از 8,106 تایید عفونت.

در اینجا بالا COVID-19 تحولات از سراسر کشور

دولت گسترش ممنوعیت پروازهای بین المللی تا تاریخ 31 ژوئیه سال 2020

حمل و نقل هوایی تنظیم کننده DGCA گفت: در روز جمعه آن را گسترش تعلیق برنامه ریزی شده بین المللی پروازهای مسافری در این کشور تا ماه ژوئیه 31 اما افزود که برخی بین المللی خدمات برنامه ریزی شده در مسیر انتخاب شده ممکن است مجاز بر اساس مورد به مورد.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india زودتر تجاری بین المللی پروازهای مسافری ممنوع شد تا ژوئیه 15. (فایل)

برنامه ریزی شده بین المللی پروازهای مسافری بودند به حالت تعلیق در هند در 23 مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

اصلاح آن در ژوئن 26 دایره که اظهار داشت که برنامه ریزی شده بین المللی پروازهای مسافری را به حالت تعلیق باقی می ماند تا 15 ژوئیه سال 2020 تنظیم کننده اظهار داشت: در روز جمعه این تصمیم به تمدید مهلت ارسال آثار به جولای 31, 2020, خبرگزاری PTI گزارش شده است.

بیش از 2 cr, ماسک 1.18 cr PPE کیت 11,000 هواکش عرضه متحده می گوید مرکز

از تاریخ 1 آوریل مرکز توزیع بیش از 2.02 کرور N95 ماسک و بیش 1.18 کرور PPE کیت در میان کشورهای اتحادیه سرزمین های مرکزی و موسسات به صورت رایگان اتحادیه وزارت بهداشت گفت: در روز جمعه.

علاوه بر این 11,300 "را در هند" هواکش که تا کنون اعزام شده است و به کشورهای مختلف اتحادیه سرزمین و نهادهای مرکزی که 6,154 در حال حاضر تحویل داده شده است به بیمارستان های مختلف آن گفت.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india دولت همچنین می گوید که به عنوان بسیاری از 11,300 "را در هند" هواکش که تا کنون اعزام شده است و به کشورهای مختلف

"دولت مرکزی نیز تضمین خود نصب/راه اندازی. این کمک خواهد کرد که به پل شکاف عظیم در دسترس بودن هواکش در COVID ICU امکانات" این وزارتخانه در بیانیه ای گفت.

همچنین گفت که آن را تهیه 1.02 لاخ سیلندر اکسیژن به ایالات متحده و اتحادیه سرزمین که 72,293 تحویل داده شده اند برای تقویت اکسیژن-تخت وجود دارد.

مانیپور: بیماران مبتلا به سرطان چپ در تلو تلو خوردن به عنوان رادیوتراپی dept بسته به علت COVID-19

بیماران مبتلا به سرطان در مانیپور که در نیاز مبرم به پرتو درمانی گفته می شود محروم از درمان به عنوان بخش راديوتراپی منطقه ای موسسه علوم پزشکی (رینگ) بسته شده و تبدیل به یک Covid مرکز مراقبت.

"من تحت یک عملیات عمده در مارس 21 و دکتر تا به حال به من توصیه رفتن برای پرتودرمانی شش روز پس از عمل ، از آن شده است بیش از دو سال در حال حاضر, اما من را دریافت نکرده اند پرتو درمانی" گفت: N Bira سینگ از ایمفال غرب منطقه.

ارشد انکولوژیست از رینگ زیر به شرط ناشناس ماندن گفت که telecobalt ماشین در رینگ تنها عملیاتی تابش ماشین آلات در کل کشور.

حمل Covid-منفی گواهینامه, pre-کتاب هتل: گوا دولت به گردشگران

یک روز پس از اعلام کرد که گوا خواهد بود دوباره باز کردن مرزهای خود به گردشگران برای اولین بار از زمان در سراسر کشور مستند تحمیل شد در ماه مارس دولت منتشر شده یک لیست از دستورالعمل برای مسافران که قصد بازدید از دولت ساحلی است. به عنوان بسیاری از 250 هتل ها اعطا شده است اجازه گوا دولت به از سرگیری عملیات.

تعداد کل موارد مثبت ثبت شده در کشور در حال حاضر در 6,25,544 در حالی که مرگ و میر بالا رفته به 18,213.

مردم بازدید از گوا نمی خواهد نیاز به قرنطینه پس از ورود. دولت پیشنهاد کرده است دو گزینه -- یک توریست هم می تواند حمل COVID-19 منفی گواهی صادر شده در 48 ساعت گذشته و یا آزمایش در هزینه های خود را در دولت نقطه ورود به عنوان به زودی به عنوان آنها می رسند.

گردشگران ملزم به قبل از کتاب اقامت خود را در یک دولت-مصوب هتل ها قبل از سفر, دستورالعمل دولت است. آنها همچنین باید با پر کردن یک فرم که در دسترس خواهد بود در قبل از رزرو محل اقامت واحد.

ICMR توجه داشته باشید می گوید Covid واکسن برای استفاده عمومی توسط Aug 15, کارشناسان می گویند, غیر واقعی

از شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) اعلام کرده است که هدف آن به "راه اندازی" یک coronavirus واکسن است که هنوز به انجام آزمایش های بالینی "برای سلامت عمومی استفاده از آخرین ماه اوت 15." چند کارشناسان بهداشت و درمان باید گفت که این مهلت غیر واقعی است با برخی از آن خواستار "غیر ممکن است".

ICMR, ICMR on COVID vaccine, COVID vaccine ICMR, ICMR COVID vaccine testing, India news, Indian Express چند کارشناسان پزشکی را مورد انتقاد قرار ICMR و سوال خود را ارائه جدول زمانی برای واکسن.

در نامه ای به 12 بیمارستان ها و موسسات پزشکی انتخاب شده برای انجام آزمایش های بالینی از نامزد واکسن به نام "Co-vaxine' به ICMR مدیر کل Balram Bhargava خواست همه ذینفعان "به سرعت پیگیری تمام مصوبات مربوط به شروع کارآزمایی بالینی و اطمینان حاصل شود که موضوع ثبت نام آغاز شده است بعد از تاریخ 7 ژوئیه سال 2020".

چند کارشناسان پزشکی را مورد انتقاد قرار ICMR و سوال خود را ارائه جدول زمانی برای واکسن. "برای یک واکسن که قبل از توسعه بالینی است که هنوز هم در حال انجام هر (ICMR) در نامه خود چگونه می تواند کارآزمایی بالینی استخدام شروع شود در جولای 7? و این که این واکسن می تواند راه اندازی در اوت 15? یک آزمایش واکسن تکمیل شده در کمی بیش از یک ماه اثر از قبل تصمیم گرفت؟" اخلاق حرفه ای Anant Bhan توییتی.

BJP دولت واحد را ارائه قبل از ظهر روز COVID رفاه کار می کند

BJP دولت واحد بوده است به کارگردانی یک نمایش قبل از نارندرا نخست وزیر روز شنبه در طرح های مختلف استراتژی و رفاه آثار آنها انجام شده در سراسر کشور مستند, PTI گزارش شده است.

BJP دبیر آرون سینگ جمعه گفت که سران حزب از جمله حزب رئیس جمهور JP Nadda و اتحادیه وزیران آمیت شاه, Rajnath Singh و Nitin کرد — را شاهد اعمال خواهد شد که به صورت زنده در BJP های مختلف سیستم عامل های دیجیتال

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب