Cook County sheriff آدرس خرابکاری ماسک تظاهرات در منطقه

آشپز شهرستان کلانتر دفتر دریافت تماس در مورد حذف و یا آسیب از زندگی توجه به نشانه ها. با توجه به بیانیه منتشر

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

آشپز شهرستان کلانتر دفتر دریافت تماس در مورد حذف و یا آسیب از زندگی توجه به نشانه ها. با توجه به بیانیه منتشر شده در Facebook شنبه توسط Cook County Sheriff پت Eliasen وجود داشته اند که مسائل را با ماسک صورت.

در رابطه با نشانه Eliasen خاطر نشان کرد ساکنان آن است که جرم و آسیب به اموال دیگران و تماس در مورد خسارت یا سرقت مورد بررسی قرار می گیرد.

"اگر چه شما ممکن است موافق با دیگران انتخاب و یا انداز من برای احترام خود را در به رسمیت شناختن است که هر کس آزادی بیان در این کشور" Eliasen نوشت. "هر کس حق دارد به نمایش اموال خود را در روش های قانونی و بدون ترس از آن نابود شده است."

کلانتر نیز خطاب گزارش های اخیر از ماسک صورت تظاهرات و خصومت. آشپز هیئت مدیره شهرستان کمیسیون ارسال نامه ای به فرماندار Tim Walz روز پنج شنبه در مورد یک ایالت دستور ماسک برای درخواست یک دستور در صورت ماسک در تمام ساختمان های عمومی خصوصی در ساختمان های عمومی و امکانات رفاهی و فضاهای باز که در آن ازدحام می سازد اجتماعی فاصله غیر ممکن است. برای لحظه ای, هیئت متحده وجود دارد که دولت اساسنامه است که اجازه می دهد تا این شهرستان به تصویب یک ماسک فرمان خود را در آن.

ایستگاه رادیویی محلی WTIP گزارش داد که چند ماسک یافت شد آشغال مرکز شهر Grand Marais با اظهارات تحریک آمیز در مورد این موضوع نوشته شده روی آنها نشانگر دائمی.

Eliasen خطاب ماسک موضوع با درخواست برای "شهروندان احترام به دیگران تصمیم گیری که تصمیم گرفته اند یک مسیر متفاوت از خود."

"همانطور که در حال حاضر این یک انتخاب شخصی در اماکن عمومی. این هم یک آزادی است که شهروندان باید لذت بردن از بدون ترس از طرد یا berated برای انجام این کار" Eliasen نوشت.

وی افزود: در یک بعد از بیانیه ای که صاحبان کسب و کار انجام حق به نیاز مراجعان به پوشیدن ماسک در داخل ساختمان خود را.

"آنها حق دارند به درخواست مشتریان خود را به هر دو به یک ماسک و یا خروج از ساختمان و محوطه. کلانتر را در پاسخ به یک کسب و کار اگر کسی خواسته شده است تا ساختمان را ترک کنند و حاضر به انجام این کار" Eliasen نوشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب