داکوتای جنوبی طعمه و مغازه ها و فروشندگان قایق خیس تا ژوئن کسب و کار

حداقل شده است که این موضوع در غرب داکوتای جنوبی پس از استرس از coronavirus کاسته است و مردم انتخاب کرده اند به

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

حداقل شده است که این موضوع در غرب داکوتای جنوبی پس از استرس از coronavirus کاسته است و مردم انتخاب کرده اند به استفاده از یک مخلوط از آب و آفتاب و ماهیگیری را به عنوان خود را بسیار مورد نیاز پزشکی.

در حالی که فروتن و در عین حال صادق و صاحبان کسب و کار اذعان آن را عادلانه می گویند ژوئن بود یک ماه موفق برای شهر های کوچک طعمه مغازه و دریایی نمایندگی مجاز و فروش. فقط بخواهید تونی Frederiksen مدیر جعبه طعمه در دریاچه پرستون که دیده غلتکی سوار coaster عامل تفریح و سرگرمی-وابسته به کسب و کار از طریق یک بیماری همه گیر.

"مردم واقعا بیمار از همه چیز" Frederiksen گفت: در اواخر ماه ژوئن بعد از ظهر از پشت پیشخوان فروشگاه. "شده اند وجود دارد یک تن از ماهیگیران و گاز شده است واقعا خوب کسب و کار شده است واقعا خوب است."

در یک و هوای گرم بعد از ظهر Frederiksen مشغول به کار شمارنده طعمه جعبه در یک روز بود که کمتر از شرایط ایده آل برای ماهیگیری. وزش شادی بخش و در عین حال در اینجا بود یک مشتری نورد در ساعت 2 بعد از ظهر به دنبال یک فریب خاص.

Frederiksen, 24, شده مدیریت فروشگاه از دسامبر زمانی که مالکیت جدید در زمان بیش از. دریاچه پرستون در غرب داکوتای جنوبی در حدود 30 مایلی غرب بروکینگز در یک منطقه که در آن کمپینگ و ماهیگیری به طور منظم فعالیت های تابستان. فروشگاه هرگز بسته با توجه به همه گیر اما برخی از کارکنان دیدم ساعت قطع شده است. کسب و کار بود و مسلما آهسته تر در ماه های مارس و آوریل است.

Ton Frederiksen of The Bait Box in Lake Preston. (Matt Gade / Republic)

تن Frederiksen از جعبه طعمه در دریاچه پرستون. (مت Gade / جمهوری)

اما در ماه مه و ژوئن به یک داستان متفاوت برای طعمه جعبه.

در حالی که برخی از کشورهای همسایه تا به حال قوی تر stay-at-home محدودیت در محل داکوتای جنوبی رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem مجاز برای دولت های محلی برای تعیین نحوه رسیدگی به این بیماری همه گیر. در مورد خارج از منزل, اما پیام روشن بود که داکوتای جنوبی, بازی ماهی ها و پارک های گروه تشویق مردم است که دولت را "خارج از منزل باز باقی می ماند."

"خارج از staters تشخیص ما بیشتر باز زمانی که آنها به اینجا می آیند" Frederiksen گفت. "آنها آن را استفاده نمی شود و آنها قطعا در مورد آن صحبت کنید. حتی با نوار در مرکز شهر باز بودن آنها به آن استفاده می شود. آنها درک و شناخت آن است.

Fishing tackle at The Bait Box in Lake Preston. (Matt Gade / Republic)

مقابله با ماهیگیری طعمه جعبه در دریاچه پرستون. (مت Gade / جمهوری)

"این یک راه بسیار خوبی به دور از همه و منفی در جهان است," او اضافه شده است. "شما فقط در مورد آن را فراموش همه بر آب است."

یکی از سکسکه با کسب و کار پررونق در سال جاری اخذ شده است برخی از سهام به پر فروش کالا Frederiksen گفت.

داگ جانسون که متعلق به این ورزشکار یارو در وبستر, S. D., برای 20 سال دیده می شود همان مشکل است. کسب و کار خود و شناخته شده در بخش آن در شمال شرقی داکوتای جنوبی ماهیگیری در گزارش منعکس شده در امتداد همان مسیر به عنوان طعمه جعبه. چند ماه اول جانسون گفت: "شما تعجب اگر شما می خواهم همیشه مشغول دوباره. اما شش هفته یا بیشتر شده اند بسیار قوی است."

هنوز هم پیدا کردن مراکز توزیع و شرکت ها برای دریافت محصولات مانند قرقره و برخی از lures حمل به او شده است در زمان های سخت است.

Fishing tackle at The Bait Box in Lake Preston. (Matt Gade / Republic)

مقابله با ماهیگیری طعمه جعبه در دریاچه پرستون. (مت Gade / جمهوری)

شرکت های مانند برکلی, Shimano Pfluger و Lowrance — همه به طور منظم در صنعت ماهیگیری — باید پیام های خود را در وب سایت یادآوری مشتریان از موانع آنها در حال تلاش برای پرش در حالی که جهان حرکت در سرعت های مختلف از طریق COVID-19.

"تامین کنندگان است که شما اغلب می تواند چیزی در عرض 24 تا 48 ساعت تبدیل به چند هفته است," او گفت:. "گاهی اوقات حتی ماه. اگر آن را خیلی دیر آمده, شما در حال رفتن به آن را از دست و فصل است. این یک مبارزه و زمان را از دست داده است تلاش برای پیدا کردن نظم و دوباره مرتب کنید و سعی کنید برای پیدا کردن یک تامین کننده است که آنچه شما دنبال آن هستید. مقدار زیادی از آن ساخته شده است در خارج از کشور به طوری که تاسف بخشی از آن است. شاید این خواهد بود که یک زنگ خطری برای دریافت بیشتر صنعت در آمریکا"

جانسون گفت: یک موضوع مشترک شده است به تازگی به بحث در مورد هر چیزی اما این بیماری همه گیر. هنگامی که ماهیگیران تفننی خود را به فروشگاه آنها به طور معمول در تعطیلات. برای اکثر آنها احترام دیگران در اطراف آنها گفت: مطیع CDC دستورالعمل های اجتماعی فاصله. اما ماندن در مناطق روستایی آمریکا احساس می کند که "مانند یک تور ایمنی" برای بازدید کنندگان جانسون گفت.

خرج کردن پول و صرف زمان

در اواسط ماه مارس یک روز پس از سازمان بهداشت جهانی مشخص COVID-19 یک بیماری همه گیر دیوید Gilbertson آماده به کار, کف, Sioux Falls, ورزشی نشان می دهد. به جز آن لغو شد.

"من پیدا کردم از همه بسته بندی گفت:" صاحب Weiland, دریایی دریاچه Poinsett مبتنی بر قایق نمایندگی و مرکز خدمات. "این باور نکردنی بود."

Gilbertson بومی Arlington, S. D., است که در 12 مایلی شرق دریاچه پرستون. او مشغول به کار در کسب و کار برای هفت سال شد اما مالک حدود یک سال و نیم پیش.

Anglers head out to their fishing spots at Lake Thomspon on Wednesday morning in Kingsbury County. (Matt Gade / Republic)

ماهیگیران تفننی سر خود را به نقاط ماهیگیری در دریاچه Thomspon صبح روز چهارشنبه در شهرستان Kingsbury. (مت Gade / جمهوری)

سپس هنگامی که اجتماعی فاصله هنجار تبدیل شد و آمد در اطراف کسب و کار واقعا در رفتن.

"به نظر می رسد مانند با انزوا و مردم انتخاب کرده اند برای آمدن به خانه خود را در دریاچه و به جای خرج کردن پول در بازی بیس بال و سافتبال و برخی از چیزهایی که آنها به طور منظم انجام دهید و در تابستان آنها صرف پول در چیزهایی که آنها می توانند در خارج از منزل" Gilbertson گفت.

آن را نه فقط در دریاچه زندگی کسب و کار است که به خوبی انجام داده اند.

Swenson برادران دریایی از چمبرلین در مرکزی, داکوتای جنوبی, نشسته در مارینا در سمت شرقی رودخانه میسوری. این شهر در حدود 2,400 مردم به شدت متکی بر شکار و ماهیگیری و گردشگری. این معمول است برای دیدن صدها نفر از ماهیگیران تفننی پوشش سنگ رودخانه در بهار و اوایل تابستان به دنبال انواع مختلف اردک ماهی.

کوین Swenson صاحب 36 سال گفت: این بیماری همه گیر به طور قابل توجهی تحت تاثیر خود را در منطقه در اوایل, اما برای کسب و کار مرکز خدمات و فروش برداشت کرده است. این واقعیت است که موفقیت ماهیگیری بود "کاملا فوق العاده" مطمئن کمک بیش از حد.

"فعالیت, قایق رانی, ماهیگیری و بازآفرینی در آب و کمپینگ پس از همه چیز در نهایت باز تا مردم با استفاده از خارج از منزل به جای فعالیت های داخلی" Swenson گفت. "بسیاری از اولین قایق خریداران خریداری شده آنها را به سادگی چون شاید آنها نمی خواهید در تعطیلات و آنها تصمیم رفتن آنها به ماندن نزدیک به خانه و از آن لذت ببرید با خانواده خود را در دریاچه ها یا رودخانه ها است."

و حتی بیشتر از دیدن افزایش کسب و کار به تازگی از صرف وقت با عزیزان — که آیا آن را در آب یا خارج شده است یک نقطه روشن در طول همه گیر Gilbertson گفت.

"من فکر می کنم امریکا به طور کلی مردم شاید از دست داده برخی به عنوان یک خانواده است." "من فکر می کنم این انزوا است و ما مجبور به بازگشت به که و من فکر می کنم که یک چیز واقعا خوب است. به جای بچه ها در توپ عمل آنها در خانه با پدر و مادر. من می گویم که چون راه من آورده شد. این است که ما مجبور به کم کردن سرعت و درک برخی از چیزهایی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن