Northlandia: داستان هشت پل جاده (است یا نه?)

پاسخ این باب است که فقط کمی بی ربط — بسیار شبیه به دیگر افق مسیر پارک وی که هفت پل جاده تعلق دارد. به عنوان اف

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

پاسخ این باب است که فقط کمی بی ربط — بسیار شبیه به دیگر افق مسیر پارک وی که هفت پل جاده تعلق دارد.

به عنوان افق را شرقیترین بخش جاده crisscrosses Amity نهر شمال Lester پارک انجام شده توسط آن یاد پل. اما هرگز فقط هفت یا هشت) از آنها به عنوان شما را به درستی توجه داشته باشید.

به سادگی قرار دادن اولین پل عبور به سمت شمال نیست رسما یکی از هفت. این در اصل ساخته شده در سال 1928 برای اتصال Lester پارک دو carriageways, Occidental, بلوار, که امروز نیز وجود دارد و شرقی بلوار که در حال حاضر تنها باقی می ماند به عنوان یک دنباله اسکی.

Two runners cross one of the bridges on Seven Bridges Road Sunday afternoon. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

دو دونده عبور از یکی از پل در هفت پل جاده بعد از ظهر یکشنبه. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

همه پل ها در طول هفت پل جاده بازسازی شد بین سال های 1996 و 2007 و تنها پس از آن بود که اولین پل — که شهر quirkily اشاره به عنوان "پل شماره 0" همسان به دیگران است.

اما وجود دارد بیشتر به داستان. چرا هفت پل جاده حتی وجود دارد ؟ بیایید با هم یک درس تاریخ.

در دهه 1880 و 1890 امروز افق پارک وی بود به آرامی در حال شکل گرفتن بالای شهر با تشکر در بخش های بزرگ به William K. راجرز که تا به حال در دلوت در حدود سال 1870 و به زودی بالاتر از پارک وی که عبور از شهرستان.

راجرز در حال حاضر آغاز شده و برخی از این کار خود را در زمانی که در سال 1889 Duluth جدید پارک مدیره در زمان ساخت و ساز از چه بود غیررسمی به نام تراس پارک وی. در سال 1894 مسیر تغییر نام داد راجرز بلوار یک سال پس از راجرز خودش مرده بود.

پارک هیئت نظارت مداوم غربی گسترش پارک وی تا آنجا که بخش بالایی از Fairmount پارک در نزدیکی تامپسون تپه توسط 1913.

هیئت مدیره با این حال هیچ برنامه ای برای گسترش پارک وی در شمال غرب چستر نهر و ایست اندرز روز راضی نبودند در این مورد. به عنوان دلوت مورخ تونی Dierckins از اوج شهر آنلاین نوشت: برای رسیدن به پارک وی در چستر نهر اسب و کالسکه به حال به شیب صعود تا پانزدهم خیابان شرق و چستر پارک درایو که قرار دادن فشار بر روی حیوانات.

وارد ساموئل Snively که تصمیم به ساخت یک شرقی پارک وی خود را.

در سال 1899 Snively یک توسعه دهنده ملک سرمایه گذار و در نهایت شهردار Duluth, خرید زمین در طول Amity نهر و شروع به کار بر روی یک جاده پیچ در پیچ از Lester پارک به مزرعه اش در حدود 2 و نیم مایل تا تپه Dierckins نوشت.

در سال 1901 Snively بلوار باز به ترافیک با نه پل های چوبی حمل آن بیش از Amity نهر. اما Snively تلاش برای حفظ آن است و این پل در کنيا او نزدیک پارک مدیره برای کمک مالی در سال 1909 اساسا دادن کنترل بیش از شهرستان.

A motorcyclist crosses one of the bridges on Seven Bridges Road Sunday. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

یک موتورسوار عبور یکی از پل در هفت پل جاده یکشنبه. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

استخدام شهرستان محوطه سازی شرکت طراحی سنگ طاق پل به جای آنهایی که قدیمی ساخته شده با سنگ از معادن محلی و صدر با صورتی St. Cloud گرانیت. جدید جاده rechristened Amity پارک وی و بعد از تغییر نام هفت پل جاده باز در سال 1912.

Snively شهردار انتخاب شد در سال 1921 و در خدمت چهار شرایط قبل از از دست دادن دوباره انتخابات در سال 1937. تصدی خود شاهد گسترش دلوت را دیدنی parkway west به فوند دو لک و جاده ها به جی کوک پارک ایالتی.

در سال 1929 او اعلام کرد, پارک وی, کامل, و, اخبار, تریبون برگزار شد یک مسابقه برای یک نام واحد برای کل مسیر. شش نفر پیشنهاد "افق پارک وی" و این نام به تصویب رسید که از ماه اوت است.

Snively در سال 1952 درگذشت. با وجود موفقیت های او, او هرگز پیدا کردن یک راه حل کامل برای افق مسیر بین چستر نهر و خود را از جاده دورتر شرق.

امروز مسیر wends در اطراف دانشگاه مینه سوتا دلوت و تا جنگل خیابان به حال Snively جاده — بخشی از یک 1903 فرمت اصلی خود را به جاده ای که یک بار منجر به تمام راه را به این شهر Congdon پارک محله با توجه به شرح حال Mark Ryan.

عنوان شرق افق نام میدارد تا دوباره در گلنوود خیابان گذشته شاهین ریج طبیعت رزرو قبل از اتصال به هفت پل در جاده ها است.

در اینجا است که این دو فوق العاده پل آمده در باب.

هنگامی که در افق نهایی شاهین ریج بخش به پایان رسید در سال 1939 و متصل به Amity نهر کشش آن کنار دو تا از پل های سنگی در Snively اصلی جاده. این شهر بیشتر یا کمتر آنها را رها و امروز آنها تنها در دسترس ،

اما شاید سام Snively خوب خواهد بود که با. طنز بزرگ, رایان اشاره کرد این است که Snively عکسهای جاده سازنده Duluth, هرگز خود را به رانندگی یاد گرفته.

Adelie Bergstrom مستقل است مقاله نویس سابق و اخبار تریبون خبرنگار. آیا شما تعجب ؟ ارسال سوالات خود را! در تماس گرفتن در northlandia@duluthnews.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب