همکاران-تبدیل-دشمنان Scindia, Digvijaya ارز سلام در Rajya سبها

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 5:15:50 pm BJP را Jyotiraditya Scindia ا

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 5:15:50 pm
Jyotiraditya Scindia, Jyotiraditya Scindia rajya sabha, digvijaya singh, Jyotiraditya Scindia digvijaya singh, rajya sabha elections, rajya sabha new members BJP را Jyotiraditya Scindia اعضای سابق کنگره همکاران Digvijaya سینگ و غلام نبی آزاد قبل از سوگند گرفتن مراسم به Rajya سبها در روز چهارشنبه. (منبع تصویر: PTI)

BJP رهبر Jyotiraditya Scindia آمد چهره به چهره با سابق کنگره همکاران از جمله Digvijaya سینگ به عنوان او سوگند یاد از دفتر در Rajya سبها اتاق در حالی که به دنبال فیزیکی فاصله هنجارها در روز چهارشنبه.

Scindia و سینگ در میان 45 تازه-انتخاب اعضای پارلمان که در زمان ادای سوگند در حضور Rajya سبها رئیس M Venkaiah Naidu. Scindia دیده می شد پستال سینگ و ارشد کنگره رهبر غلام نبی آزاد در مجلس قبل از سوگند گرفتن مراسم است.

Scindia و سینگ شده اند در مواجهه همیشه از سابق ترک حزب بزرگ قدیمی در ماه مارس است. Scindia بود پناهنده به BJP همراه با 22 دیگر MLAs پس از مغبون کمال نات دولت در Madhya Pradesh گفته او را تکذیب کردند و یک بلیط به Rajya سبها به نفع سینگ و با انتخاب خود را انتخاب نمایندگان مجلس در دولت و کابینه است. او ارتداد منجر به سقوط دولت کنگره را در دولت و آورده Shivraj سینگ Chouhan به وزیر موقعیت.

پس Scindia را ترک سینگ گفته بود او نمی خواهد همان احترام و درمان در زعفران حزب به عنوان او در کنگره به دلیل او تا به حال صحبت کردن در برابر RSS در گذشته است. Scindia نیز در زمان jibes در سینگ و سابق سانتی متر کمال نات و گفت که دو تن از آنان صدمه دیده است به این دلیل که کنگره از دست قدرت در دولت. با اشاره به همایش رسانه های اجتماعی کمپین علیه او بیش از چند ماه گذشته او گفت: "آنها سعی کرده اند به سالی تصویر من.... ببر abhi zinda hai (ببر هنوز زنده است)."

در طول سوگند-گرفتن مراسم رئیس Naidu خواست به تازگی از اعضای منتخب از جمله 36-تایمر به سقوط طعمه به اختلال و به رعایت قوانین و روش در حالی که تخلیه وظایف خود را به عنوان قانونگذاران. او همچنین گفت: نمایندگان مجلس جدید خواهد بود نامزد در کمیته به زودی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب