ESI پزشکی اومدی: TDP MLA Atchannaidu, Chandrababu را از نزدیکان بازداشت

نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد | به روز شده: 12 ژوئن 2020 9:36:42 am N Chandrababu Nai

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد | به روز شده: 12 ژوئن 2020 9:36:42 am
K Atchannaidu arrested, tdp mla arrested, tdp mla arrested medicine procurement scam, K Atchannaidu scam N Chandrababu Naidu در Y B Chavan مرکز در بمبئی. (اکسپرس عکس: Pradip Das)

Telugu Desam حزب (TDP) MLA از تککلی در آندرا پرادش K Atchannaidu بود روز جمعه بازداشت توسط اداره مبارزه با فساد (ACB) برای او به اتهام مشارکت در تهیه دارو برای ESI بیمارستان زمانی که او وزیر بود در N Chandrababu Naidu دولت است.

Atchannaidu به عنوان وزیر کار در TDP دولت و در نظر گرفته می شود بسیار نزدیک به حزب رئیس N Chandrababu Naidu.

پس از به قدرت رسیدن ماه مه گذشته وزیر Y S Jagan موهان ردی دستور داده بود رسیدگی به معاملات و قراردادهای اعطا شده توسط قبلی TDP رژیم طی آن ACB جستوجو کرد اتهام بی نظمی در تهیه دارو برای ESI بیمارستان.

امروز صبح Atchannaidu دستگیر شد و پس از ACB sleuths بازدید از خانه خود را در تککلی در سریککولم منطقه با یک تیم از بیش از 100 پلیس. او گرفته شد به ویجیاوادا و تولید خواهد شد در دادگاه بعد از امروز.

با توجه به ACB منابع Atchanaidu تا به حال گفته خواسته مدیران بیمه خدمات درمانی به جایزه قرارداد یا خرید سفارشات خاص حیدرآباد-شرکت بر اساس انتخاب خود. مدیران تا به حال اختصاص داده شده به کار به شرکت های بدون تماس برای مناقصه. این شرکت تا به حال گفته نقض هنجارهای توافق شد اما هنوز هم پرداخت می شود بیش از تومان 4 کرور.

در آندرا پرادش وجود دارد 4 ESI بیمارستان 3 ESI مراکز تشخیصی و 78 ESI درمانگاه. کارفرمایان و کارکنان بخش های مربوطه کمک می کند سهم خود را از 3.25% و 0.75 درصد از حقوق خود را به ترتیب برای ESI طرح. هزینه نسبت بین دولت دولت و ESI شرکت 1:7. کل هزینه است که در ابتدا توسط دولت و متعاقبا ESIC reimburses سهم خود را به دولت است.

با توجه به ACB در پنج سال گذشته سه نفر که مشغول به کار به عنوان مدیران بیمه خدمات درمانی — دکتر ب Ravi Kumar, Dr C K رامش کومار و Dr G Vijaya Kumar — تا به حال صادر شده سفارشات خرید برای تهیه داروها و تجهیزات پزشکی, جراحی اقلام آزمایشگاهی کیت و مبلمان تومان ارزش 975.79 کرور با نقض روش ها و دستورالعمل های صادر شده توسط آندرا پرادش دولت است.

سه نفر تا به حال ساخته شده خرید بدون تشکیل یک دارو تدارکات و بدون تماس برای باز مناقصات باعث از دست دادن بزرگ به دولت و خزانه داری. پرس و جو با هوشیاری گروه نشان داد که این نقل قولها ساخته شد و از مدیران خواسته بود داروسازان و دیگر کارکنان به نوشتن نقل در چشم پوشی با تامین کنندگان که نمی شد empanelled با دولت برای خرید دارو ،

مدیران صادر سفارشات خرید بر اساس آن ساخته شده نقل قول برای جلوگیری از مناقصه رقابتی و به نفع غیر رای شرکت قرارداد خود را انتخاب.

این تحقیق همچنین نشان داد که در حالی که کل بودجه تخصیص برای خرید مواد مخدر و دارو در طول دوره تصدی خود را به عنوان مدیران شد Rs 293.51 کرور مدیران تا به حال خریداری مواد مخدر و دارو از نرخ قرارداد و عدم رای شرکت قرارداد به ارزش تومان 698.36 کرور.

مدیران صادر کرده است سفارشات خرید به شرکت های دارویی و تهیه مواد مخدر به ارزش تومان 15.93 کرور. در تایید فاکتور قیمت و از آن به عدم رای شرکت قرارداد ارزش کسانی که مواد مخدر پیدا شد به Rs 8.52 کرور. پس از در نظر گرفتن یک حاشیه تجارت از 20 درصد ارزش کسانی که مواد مخدر تومان است 10.22 کرور. تفاوت در قیمت بین فاکتور خرید و فاکتور فروش فوق دو شرکت Rs 5.70 کرور.

با توجه به ACB, Atchannaidu خواسته بود و سپس مدیر Dr C K رامش کومار به سپردن برخی سفارشات خرید به حیدرآباد بر اساس M/s.Tele Health Services Pvt. Ltd. بدون فراخوان مناقصه. بر اساس نامه ای توسط وزیر Dr C K رامش کومار وارد یک یادداشت تفاهم (MoU) با M/s.Tele Health Services Pvt., Ltd. به تلفات ارائه خدمات رایگان و ECG خدمات نامزدی اساس.

طبق این تفاهمنامه ارائه دهنده خدمات به تلفات ارائه خدمات رایگان به بیماران هر زمان که آنها برای کمک در انتظار بازپرداخت و ارجاع صورتحساب.

مدیر موافقت به پرداخت Rs 1.80 در هر ماه برای هر IP بدون در نظر گرفتن خواستار حضور داشتند. مدیر نیز وارد یک تفاهمنامه با همان ارائه دهنده خدمات به ECG ارائه خدمات به بیماران @ Rs.480/- در هر ECG.

طی پرس و جو معلوم شد که ارائه دهنده خدمات به حال ادعا کرد این لایحه با ارسال سیاهههای مربوط به تماس از Telangana دولت IPs و مدیران تا به حال پرداخت مبلغ بدون هیچ گونه تایید. زمانی که بعد از تایید آن شد که ارائه دهنده خدمات به حال استفاده از خدمات دیپلم PG بالینی قلب و عروق به جای واجد شرایط DM قلب و عروق با نقض توافقنامه شرایط و ادعا کرده صورتحساب.

مدیران Dr C K رامش کومار و Dr G ویجایا کومار پرداخت کرده Rs 4.15 کرور برای تلفن رایگان خدمات و Rs 3.81 کرور برای ECG خدمات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن