West Bengal: CPM, BJP سوال تجدید مستند

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشرشده: ژوئیه 9 سال 2020 5:56:24 am این انجام شده است برای جلوگ

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشرشده: ژوئیه 9 سال 2020 5:56:24 am
covid-19 in bengal, covid-19 cases in bengal, bengal containmnet zones, bengal 7 day lockdown, bjp bengal, indian express news این انجام شده است برای جلوگیری از گسترش سریع از Covid-19 عفونت است. (فایل)

مخالفت CPM و BJP در یکشنبه پرسش های مطرح شده در غرب بنگال دولت نیاز به تحمیل مستند در مهار مناطق در دولت بود که آن را در حال حاضر قرار است در محل در مناطق مانند هر مرکز رهنمود.

در ژوئن 29, وزارت, امور خانه, صادر کرده است, تازه, دستورالعمل که اظهار داشت که مستند در مهار مناطق ادامه خواهد داد تا ژوئیه 31. در این مناطق تنها فعالیت های ضروری خواهد بود با اجازه دقیق محیط کنترل برای اطمینان حاصل شود که هیچ جنبش مردم در داخل و یا خارج از این مناطق.

سوال Mamata بانرجی دولت در اجرای دقیق مستند در مهار مناطق CPM MLA Sujan چاکرابورتی گفت: "مهار منطقه یک محل که در آن مستند قرار است به تحمیل شود. بنابراین آیا این به این معنی است که وجود دارد هیچ محدودیت در مهار مناطق بنگال? اگر این چنین نیست پس چرا دولت دفاع نیاز به تحمیل مستند در مهار مناطق دوباره؟"

روز چهارشنبه دولت منتشر شده یک لیست از مهار مناطق سراسر کشور که در آن مستند هنجارهای اجرا خواهد شد به شدت برای هفت روز آیندهشروع از ساعت 5 بعد از ظهر روز پنج شنبه. این انجام شده است برای جلوگیری از گسترش سریع از Covid-19 عفونت است.

BJP ملی وزیر Rahul سینها همچنین هدفمند دولت بیش از این مستند اعلام. "دولت تمایل به کار در یک برنامه ریزی نشده ای ، هنگامی که سخت مستند در نیروی دولت مجاز شیرین و مغازه های چای اصطبل به تابع. در حال حاضر دوباره ناخواسته مستند تحمیل شده از پنج شنبه به دلیل که تنها انسان معمولی خواهد رنج می برند گفت:" سینها.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن