به عنوان DVS با این نسخهها کار از طریق جاده تست پرونده, مینه سوتا, نمایندگان مجلس بپرسید که آیا به اندازه کافی در حال انجام است

حدود 19,000 کلاس D گواهینامه رانندگی تست جاده ها لغو شد که DVS محل دفتر بسته تحت اقامت در خانه سفارش با توجه ب

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

حدود 19,000 کلاس D گواهینامه رانندگی تست جاده ها لغو شد که DVS محل دفتر بسته تحت اقامت در خانه سفارش با توجه به بخش تخمین می زند. تقریبا 13,500 از آنها شده است موکول تهدید را در حال حاضر مشغول به زمان برای DVS که بسیار شلوغ.

بر اساس تعداد تست جاده, اداره در تابستان گذشته و همچنین به عنوان تست جاده عبور نرخ DVS تخمین می زند که آن را به انجام تقریبا 81.500 viapark اقامت ، بین در حال حاضر و نوامبر است. در ضمن امتحان ایستگاه باقی می ماند توقیف ایالت با توجه به coronavirus نگرانی.

اعضای مینه سوتا خانه حمل و نقل سرمایه گذاری و سیاست های کمیته گفت: دوشنبه, ژوئن 18, که ترکیبات آنها باید متوسل به گرفتن خود را در جاده تست در محلات همسایه به عنوان یک نتیجه, و در برخی موارد سوار برای ساعت به انجام این کار.

DVS مقامات پنج شنبه اذعان کرد که فشار بر بخش به مبلغ سردرد برای مصرف کنندگان ایستاده بود اما شرکت در این باور است که طرح خود را برای ماه های آینده صدا است. این طرح خواستار تمدید تست ساعت در انتخاب DVS محل دفتر که در حال حاضر در اثر گسترش, آزمون آنلاین برنامه ریزی خدمات.

اما DVS در حال حاضر ارائه تست جاده در تنها 14 از آن 93 امتحان ایستگاه در مینه سوتا است. مقامات می گویند که توسط نیروی انسانی آن محل با کارگران بیشتر از حد معمول آنها می تواند تکمیل 33 درصد بیشتر تست حتی اگر دیگر آزمون مراکز بسته شده است.

"ما در حال حاضر در حال تولید و قادر به انجام تست های بیشتر با کمتر کارکنان به دلیل تحکیم" DVS مدیر اما کوری گفت: پنج شنبه.

حتی اگر این بخش می توانید چوپان بیشتر مجوز متقاضیان از طریق سیستم خود را با کمتر مکان آن را نمی ممکن است برای لذت بخش ترین تجربه برای مصرف کنندگان است. Rep. پل Torkelson R-Hanska گفت که نیاز به رفتن به یک شهر بیش از یک مجوز آزمون یک فرد ندانسته آلوده با COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از رمان coronavirus می تواند به گسترش این بیماری است.

از سوی دیگر او و یا او می تواند تبدیل به آلوده در یک مرکز آزمون به عنوان به خوبی.

"به نظر من ما در حال اضافه کردن به که خطر ابتلا به علاوه ایجاد زحمت و دردسر این مردمی یک معامله بزرگ" او گفت:.

در پاسخ به نگرانی های سلامت کوری گفت: مقابل میز در DVS دفاتر در حال حاضر نصب شده با پلاستیکی شفاف موانع است که جدا کردن کارگران از مشتریان. تست جاده proctors در ضمن در نظر گرفتن مراحل اضافی برای پاکسازی تجهیزات خود را و آزمون وسایل نقلیه.

این یک سیستم کامل او گفت: اما از آن است که "مدل مناسب برای در حال حاضر." در این بخش هنوز باز است و به پیشنهادات دیگر او اضافه شده و در آینده نزدیک کار خواهد کرد با مینه سوتا وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی به اضافه کردن ترکیب رانندگی آموزش به نیروی کار آن برنامه های آموزشی.

آزمون های اضافی مکان می تواند بازگشایی بعد از این تابستان هر چند هیچ گاهشمار رسمی اعلام شده است.

هنوز هم برخی از مقامات دوشنبه نمی تواند کمک کند اما تعجب می کنم با صدای بلند که آیا وجود دارد بیشتر است که می تواند انجام شود برای کمک به مجوز متقاضیان داده می شود خانواده فشار مالی و سایر اختلالات ناشی از کوروناویروس.

"در وضعیت کنونی که در آن مردم در حال متعادل کردن بسیاری از چیزهایی که به دلیل COVID وضعیت من فقط شکل وجود دارد به راه ما می توانید انجام دهید بهتر از آن است" گفت: تشکر. ساندرا Masin DFL-Eagan.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب