سابق Uttarakhand, سیستم مدیریت محتوا به پرداخت نرخ بازار

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهرادون | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 6:53:12 am در Uttarakhand وجود

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهرادون | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 6:53:12 am
Uttarakhand high court, uttarakhand key provisons act, former cm provisions in uttarakhand, uttarakhand former cm facility act, facility act stuck down by hc, indian express news در Uttarakhand وجود دارد 7 رئیس سابق وزرا از دولت ایجاد شده بود در سال 2000 و دو نفر از آنها Nityanand سوامی و ND Tiwari فوت کرده اند. (فایل)

این Uttarakhand دادگاه عالی زده پایین کلید مفاد قانون تصویب اوایل این سال است که ارائه شده ییلاقی در ارزان اجاره خودرو و راننده و دیگر قدرت پردازش به صورت رایگان به رئیس سابق وزیران.

دولت آورده در Uttarakhand رئیس سابق وزرای تسهیلات (مسکونی و امکانات دیگر) عمل 2019 پس از دادگاه عالی بر اساس یک پیل در مارس 3 سال گذشته دستور اخراج از دولت خوابگاه و بازیابی اجاره خانه در نرخ بازار از رئیس سابق وزیران. عمل او داده حفاظت به رئیس سابق وزرا که اعطا شد خوابگاه و امکانات تا 31 مارس 2019 فراتر از آن هیچ کدام می تواند به سود آنها است.

روز سه شنبه یک بخش نیمکت متشکل از رئیس دادگستری رامش Ranganathan و عدالت Ramesh Chandra Khulbe اعلام کرد مفاد قانون از درجه اعتبار ساقط و غیر قانونی است. این بخش با توجه به پیل ظ توسط روستایی دادخواهی و حق Kendra بودند و حفاظت دولت از بهبود بازار اجاره ساختمان و امکانات ارائه شده به آنها را به عنوان رئیس سابق وزیران.

در Uttarakhand وجود دارد 7 رئیس سابق وزرا از دولت ایجاد شده بود در سال 2000 و دو نفر از آنها Nityanand سوامی و ND Tiwari فوت کرده اند. درخواست وکیل Kartikey هری گوپتا گفت: دولت برای بازیابی پول از Bhagat Singh Koshiyari که در حال حاضر فرماندار ایالت ماهاراشترا رامش Pokhriyal 'Nishank', است که اتحادیه HRD وزیر میلاد Khanduri و ویجی Bahuguna به جز Harish Rawat به عنوان او تا به حال نه availed از امکانات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب