چین شروع می شود مورد علاقه هند به عنوان فلک زده در جام ملتهای

حتی به عنوان فعالیت های ورزشی در انتظار از سرگیری پست-COVID-19 گیر شطرنج تنها نظم و انضباط که در آن تمام بازی

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399

حتی به عنوان فعالیت های ورزشی در انتظار از سرگیری پست-COVID-19 گیر شطرنج تنها نظم و انضباط که در آن تمام بازیکنان برجسته در ادامه به حرکت می کند خود را در آنلاین جایزه-پول وقایع است.

بسیار به دنبال $250,000 مگنوس کارلسن دعوتی به پایان رسید و روز یکشنبه با قهرمان جهان برنده امضای خود رویداد و جمع آوری $70,000 در ثروتمندترین جایزه-پول رقابت آنلاین.

از روز سه شنبه ثروتمندترین آنلاین مسابقات تیم آغاز می شود با فیده Chess.com آنلاین جام ملت ها. محرومیت کارلسن تقریبا همه پیشرو در مردان و زنان بازیکنان از چهار کشور به یک قاره و یک "بقیه جهان" ترکیب خواهد شد را مشاهده کنید.

هند کشت و پنج خواهد بود یک مرتبه خارجی با وجود فیلدینگ آن قوی ترین ترکیب ممکن از Viswanathan Anand Vidit Gujrathi P. Harikrishna B. Adhiban, K. Humpy و D. Harika. حضور قهرمان سابق جهان ولادیمیر کرامنیک به عنوان یک مشاور به کمپ هند به ارمغان می آورد در برخی از علاقه این تیم را پیشرفت.

در کلمات Vidit "هنگامی که جهان ورزش را متوقف کرده آن را بزرگ که یک رویداد از چنین بزرگی در حال وقوع است. من احترام بسیار زیاد برای کرامنیک و آن را بزرگ خواهد بود برای کار با هم! زمینه بسیار قوی پس از آن آسان نخواهد بود. همه در همه ، ما می تواند شکست."

چین آشکار مورد علاقه اما با توجه به فرمت هر تیم به نظر می رسد قادر به upstaging بالاتر کشت رقبا.

این رویداد به شرح زیر دو round-robin فرمت, با دو پیشتاز مبارزه برای عنوان در "Superfinal."

تمام مسابقات شامل چهار تخته ارائه شده توسط سه مرد و یک بازیکن. سریع زمان-کنترل 25 دقیقه به اضافه 10 ثانیه افزایش در هر حرکت می کند.

چین امتیاز مورد علاقه با دینگ Liren وانگ هائو و Wei Yi نیز از دستاوردهای حضور Yifan Hou, قوی ترین زن بازیکن در جهان است. با یو Yangyi و زنان قهرمان جهان Ju Wenjun به عنوان ذخایر چین به وضوح قدرت به رفتن تمام راه را.

دانه دوم اروپا Maxime Vachier-Lagrave, Levon Aronian و Anish Giri به عنوان سه پیشرو در مردان همراه با آنا Muzychuk در چهارم هیئت مدیره. گری کاسپاروف در ترکیب به عنوان کاپیتان. Aronian بازگشت به اولین مسابقه پس از مرگ همسر Arianne Caoili در یک تصادف ماشین در ماه مارس است.

Vachier گفت: "من بسیار هیجان زده برای این مسابقات و برای رهبری تیم اروپا است. بدیهی است که من هم بسیار خوشحال برای دیدن Levon بازگشت به بازی و امیدوارم که ما با قرار دادن یک عملکرد بزرگ است."

روسیه تکیه بر flamboyance از ایان Nepomniachtchi سرعت-مهارت های شطرنج از ولادیسلاو Artemiev و تجربه سرگئی Karjakin با Aleksandra Goryachkina بالا بودن زن است.

اما ایالات متحده آمریکا آغاز می شود به عنوان ضرب المثلی "dark horse" با Fabiano Caruana, هیکارا ناکامورا, وسلی پس و ایرینا Krush تشکیل یک تهدید آمیز ترکیب.

بقیه جهان دارای پتانسیل برای کاهش هر جدی عنوان مدعی. Teimour Radjabov, 16-year-old احساس علیرضا Firouzja, Baseem امین همراه با سابق زنان جهان قهرمان ماریا Muzychuk می توان انتظار داشت به علت چند بزند.

به عنوان Radjabov گفت: "این یک فرصت برای شطرنج آنلاین. قطعا آن را متفاوت از بیش از هیئت مدیره شطرنج. اما در این وضعیت ما باید به تلاش ما و برخی از شطرنج حوادث آنلاین, از این مقیاس است. ببینید که چگونه آن را بازی می کند. به طور کلی آن را بسیار هیجان انگیز است."

جوخه:

هند: Viswanathan Anand Vidit Gujrathi P. هاری کریشنا, K. Humpy; ذخایر: B. Adhiban D. Harika. استاد مشاور: ولادیمیر کرامنیک.

چین: دینگ Liren وانگ هائو وی یی Yifan Hou; ذخایر: یو Yangyi و جو Wenjun. کاپیتان: Ye Jiangchuan.

اروپا: Maxime Vachier-Lagrave, Levon Aronian, Anish Giri آنا Muzychuk. ذخایر: ژان-کریستوف Duda و نانا Dzagnidze. کاپیتان: Garry Kasparov

روسیه: ایان Nepomniachtchi ولادیسلاو Artemiev سرگئی Karjakin ایتالیایی Goryachkina; ذخایر: دیمیتری Andreikin و اولگا Girya. کاپیتان: الکساندر Motylev.

ایالات متحده آمریکا: Fabiano Caruana, هیکارا ناکامورا, وسلی پس ایرینا Krush; ذخایر: Leinier Dominguez پرز و آنا Zatonskih. کاپیتان: جان دونالدسون

بقیه جهان: Teimour Radjabov علیرضا Firouzja, باسم امین ماریا Muzychuk; ذخایر: Jorge کری و Dinara Saduakassova. کاپیتان: Arkady Dvorkovich.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن