CBI طول می کشد بیش از پروب به مرگ ویولونیست Balabhaskar دختر در سال 2018 تصادف در جاده

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 11:19:40 am Balabhaskar درگذشت در 2 اکتبر. به مرگ ک

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 11:19:40 am
Balabhaskar death, Violinist Balabhaskar, Balabhaskar car accident, Kerala balabhaskar death, CBI Balabhaskar death Balabhaskar درگذشت در 2 اکتبر. به مرگ کودک نشان داد که او بر اثر ضربه به سر در حالی که برای Balabhaskar سر و قفسه سینه آسیب های ثابت کشنده.

ابتکارات گرفته است بیش از این تحقیقات به مرگ مشهور ویولن از کرالا Balabhaskar و دختر خود را در یک سال 2018 تصادف در جاده پس از خانواده اش به اتهام متهم در این پرونده در ارتباط بودند به قاچاق طلا حلقه, مقامات گفت.

نوازنده بازگشت به خانه با همسر خود لاکشمی و 18 ماهه دختر Tejaswani پس از یک معبد بازدید در تریسور هنگامی که ماشین خود را تا به حال تصادف در نزدیکی یک CRPF اردوگاه در Pallipuram ملی بزرگراه 66 در سپتامبر 25 سال 2018 است. رهگذران ساکنان محلی و گشت بزرگراه کرالا پلیس مجروح Balabhaskar لاکشمی و راننده آرجون به کالج پزشکی بیمارستان در تریواندروم و Tejaswini به Anathapuri بیمارستان.

بیمارستان اعلام کرد Tejaswini مرده در هنگام ورود. Balabhaskar درگذشت در 2 اکتبر. به مرگ کودک نشان داد که او بر اثر ضربه به سر در حالی که برای Balabhaskar سر و قفسه سینه آسیب های ثابت کشنده.

در سال گذشته Balabhaskar پدر Unni ملاقات کرالا وزیر Pinarayi Vijayan و به دنبال یک نوبت پروب به مرگ پسرش و نوه Tejaswani.

Unni اتهام توطئه پشت پسر خود را از مرگ. "من احساس می کنم این حادثه مهندسی" Unni کرده بود به رسانه ها گفت در تریواندروم.

جرم و جنایت شعبه جستوجو کرد که مورد پیدا کرده بود و هیچ چیز غیر عادی در این حادثه بود و نه نگاه به آن از توطئه زاویه او گفته بود.

Prakash Thampy یک از نزدیکان از ویولونیست که تا به حال دستگیر شده در ارتباط با قاچاق طلا و راننده Arjun اعلام کرد که Balabhaskar بود که در چرخ او گفته بود. اما تحقیقات پلیس نشان داد Arjun رانندگی ماشین.

مقامات روز سه شنبه گفتند که نوبت گرفته صنوبر کرالا پلیس مربوط به راش رانندگی است که در آن آرجون به عنوان متهم کرده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب