هاوزر: در شرایط دشوار چوب به اصول

ما در حال زندگی در بسیار مخرب و دشوار است. برای بسیاری از ما در زندگی روزمره بسیار متفاوت تر از پنج ماه پیش.

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399

ما در حال زندگی در بسیار مخرب و دشوار است. برای بسیاری از ما در زندگی روزمره بسیار متفاوت تر از پنج ماه پیش. ما امیدوار چیز تر خواهد بود "عادی" و یا "قابل پیش بینی" در حال حاضر اما به نظر می رسد ما باید یک راه طولانی برای رفتن. وجود دارد بیشتر از پاسخ به سوالات و درگیری بیشتر از وحدت است.

تجربه به من آموخته است که در طول مخل و دشوار ما باید چوب به اصول. هر کس می خواهد یک برداشت در پاییز اما بسیاری از آنها حاضر به پرداخت قیمت کار محصول روزانه تمام تابستان طولانی است. هر کس می خواهد برای دریافت کنید که در آن شخص دیگری است اما چند مایل به پرداخت قیمت برای دریافت وجود دارد.

کتاب مقدس ما را به چالش به تمرکز بر روی چیزهایی که درست حتی زمانی که بار بسیار اشتباه است. یکی از چیزهایی که درست است ، پولس می نویسد در 1 قرنتیان 15, "ایستادگی. اجازه دهید چیزی شما حرکت می کند. همیشه به خودتان را به طور کامل به کار خداوند چون شما می دانید که کار خود را در خداوند است و بیهوده نیست." این کلمات عاقلانه. پیروزی است نه انجام شده در نظرات یا در مکان استادیوم. پیروزی به دست آورد و در هرج و مرج از خانه خود ما در ارامش قلب خود ما, و هنگامی که شما به تنهایی و هیچ کس دیگری می دانید که انتخاب خود را.

پیروزی می آید که ما حق انتخاب کار درست را انجام دهید حتی اگر آن را بسیار محبوب است و یا زمانی که هیچ کس دیگری در مورد آن می داند. شما بیشتر نگران خود را با تصویر عمومی و یا چه کسانی که نزدیک به شما می گویند شما همه چیز در مورد ؟ من می تواند به عنوان شناخته شده جهان بزرگترین کشیش. مردم می گویند: "او بسیار دوست داشتنی و مفید و مهربان است." اما اگر من به خانه بروم و درمان به جهنم همسر من پسر من و دختر من ضعیف هستم اگه بی احترامی به آنها متقلب خودخواه, پس از آن من از دست داده اند. در اینجا یک تعریف من زندگی با 30 سال: موفقیت زمانی است که کسانی که نزدیک به شما را دوست دارم شما بیشتر است. اگر مشتریان و یا همکاران به من احترام بیشتری نسبت به من از دست داده اند.

تمرکز بر ریشه زندگی و شما را برداشت. تمرکز بر اقدامات شما می توانید این نگرش شما می توانید کلمات مورد نظر شما می تواند صحبت می کنند و اجازه می دهد او را به میوه.

شاه سلیمان نوشت: در مزمور 127 آيه 1 "مگر اینکه خداوند به ساخت خانه سازندگان کار بیهوده است." چه فاجعه ای به صرف تمام زندگی خود را در ساخت خانه رویایی خود را و زمانی که آن را تقریبا به پایان رسید شما کشف آن ساخته شده بر روی خاک آلوده و آن را هرگز در زندگی می شود. آن ساخته شده بود بیهوده. خداوند است ساختمان خود را از زندگی و میراث و یا شما ساختمان بدون خدا ؟

2 تسالونیکیان 3:13 آمده است: "هرگز تایر از انجام کار خوب است." غلاطیان 6:9 می افزاید: بیشتر به این فکر کردم: "اجازه دهید ما را تبدیل به خسته در انجام خوب و در زمان مناسب ما را درو برداشت اگر ما نمی دهد."

خواهد زندگی خود را تحت تاثیر توان اندازه گیری توسط یک حساب بانکی و یا آنچه که در صندوق امانات خود? یا شما در پیروی از عیسی مسیح و ترک غنی معنوی میراث? پیروزی شروع می شود با اصول



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب