نوجوان Aashi شارت برای FIA پروژه

بمبئی Aashi Hanspal شده است شارت برای FIA را بلند پروازانه 'دختران در مسیر افزایش ستاره ها' پروژه FMSCI اعلام

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399

بمبئی Aashi Hanspal شده است شارت برای FIA را بلند پروازانه 'دختران در مسیر افزایش ستاره ها' پروژه FMSCI اعلام کرد در اینجا در روز یکشنبه.

13-year-old انتخاب شده به همراه 19 نفر دیگر در 12-16 گروه سنی 70 نوشته از پنج قاره. به عنوان اولین گام او را در 'شلیک' در Paul Ricard مدار در فرانسه در اکتبر 12 و 13.

"باید به شما در موفقیت شما خواهد شد پیوستن به اردوگاه های آموزشی و به طور بالقوه باید از این فرصت برای تبدیل شدن به تیم فراری اولین زن راننده به دست آوردن یک توافق همکاری با فراری راننده آکادمی از جمله مشارکت در یک FIA فرمول 4 مسابقه فصل" میشل Mouton رئیس FIA زنان در Motorsport کمیسیون گفت: در نامه ای به Aashi.

مولد های نجومی

مربی هشت-زمان ملی قهرمان مسابقه اتومبیل Rayomand Banajee در Rayo مسابقه آکادمی در بمبئی Aashi ثبت پنج سکو پس از اتمام در ازدواج ملی karting فصل سال گذشته اعطا 'برجسته زنان در موتورسواری جایزه' توسط FMSCI برای تریبون دادن.

به زبان هندو, Rayo گفت: "Aashi که آغاز شده و کمتر از یک سال پیش قطعا تا به بسیاری از بالقوه است. این یک فرصت یکی تنها می تواند از خواب.

"او قطعا باید به افزایش تلاش های او به عنوان وجود خواهد داشت و رقابت شدید."

سیتا Raina, رئیس FMSCI زنان در موتورسواری کمیسیون گفت: "Aashi نشان داده فطرت او در طول فصل گذشته و دارای پتانسیل برای تبدیل شدن به یک ستاره. این یک لحظه بزرگ برای زنان در هند موتوری."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب