ما هرگز درخواست برای انتقام, ما برای برابری و احترام: Bravo در نژادپرستی

"به اندازه کافی به اندازه کافی است" گفت: غرب هند همه طفیلی Dwayne براوو به عنوان او را باز کرد تا در مواج مسئ

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

"به اندازه کافی به اندازه کافی است" گفت: غرب هند همه طفیلی Dwayne براوو به عنوان او را باز کرد تا در مواج مسئله نژادپرستی و خواستار "احترام و برابری" برای افرادی که با تبعیض روبرو سال است.

براوو پیوست امثال او کاپیتان سابق دارن سامی و کریس گیل در محکوم کردن نژادپرستی در پی آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید به قتل در دست یک افسر پلیس در ایالات متحده آمریکا است.

"غم انگیز است برای دیدن آنچه که در اطراف جهان است. به عنوان یک مرد سیاه و سفید, ما می دانیم که تاریخ چه مردم سیاه و سفید را از طریق بوده است. ما هرگز درخواست برای انتقام, ما برای برابری و احترام. که آن را" براوو گفت: سابق کریکت زیمبابوه Pommie Mbangwa در یک Instagram چت زنده در روز سه شنبه.

"ما به احترام به دیگران است. چرا از آن است که ما رو به این و بیش از ؟ در حال حاضر به اندازه کافی به اندازه کافی است. ما فقط می خواهیم برابری. ما نمی خواهیم انتقام جنگ است."

"ما فقط می خواهیم احترام. ما به اشتراک گذاشتن عشق و قدردانی از مردم که آنها هستند. این چیزی است که مهم است."

36 ساله که بازی های برگزار شده است 40 آزمون 164 ODIs و 71 T20Is برای غرب هند گفت: او می خواهد جهان را به می دانم که آنها در حال قدرتمند و زیبا مردم و به عنوان مثال از نوابغ مانند نلسون ماندلا, محمد علی و مایکل جردن.

"من فقط می خواهم برادران و خواهران ما می دانیم که ما در حال قدرتمند و زیبا. و در پایان روز شما نگاه کنید در برخی از نوابغ جهان, آن است که آیا نلسون ماندلا, محمد علی و مایکل جردن ما رهبرانی که هموار راه را برای ما," او گفت:.

دو بار T20 جام جهانی-کاپیتان تیم برنده سامی قبلا ادعا شده که یک نژادپرست نام مستعار استفاده شد به آدرس او در IPL روی لئامت دادن با Sunrisers Hyderabad و خواستار عذرخواهی.

سامی گفت که او به نام "کالو' در حالی که او در هند است. 'Kalu" یک کلمه موهن به توصیف مردم سیاه و سفید.

گیل که بیش از حد نقش در لیگ گرفت به توییتر به سامی گفت که نژادپرستی وجود ندارد.

"این هرگز خیلی دیر به مبارزه برای حق علت و یا آنچه که شما تجربه کرده ام در طول سال! خیلی بیشتر به داستان خود را @darensammy88. دوست من گفت: آن را در این بازی!!," گیل توییتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب