Bygones: شهرستان های رسمی ثبت تبعیض جنسی دعوی 40 سال پیش

اخبار تریبون 5 ژوئن 1980 دیروز آخرین روز سال تحصیلی برای دلوت دانش آموزان مدرسه و نهایی بعد از عمل برای پارک

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399

اخبار تریبون 5 ژوئن 1980

  • دیروز آخرین روز سال تحصیلی برای دلوت دانش آموزان مدرسه و نهایی بعد از عمل برای پارک نقطه ابتدایی مدرسه. در پاییز پارک نقطه دانش آموزان خواهد بود bused به Congdon پارک ابتدایی, 3116 E. برتر سنت
  • الیزابت Niemi, معاون مدیر, Duluth, برنامه ریزی, اداره ثبت تبعیض جنسی دعوی در دادگاه دیروز در مقابل شهر است. در کت و شلوار Niemi ادعای او دریافت کرده است کاهش پرداخت از وظایف خود شایستگی و کمتر از مردان انجام همان کار است.

News Tribune, ژوئن 5, 2000

  • دولت ایالت جری Janezich که برنده DFL حزب حمایت برای آمریکا این آخر هفته در حال آماده سازی را در جمهوریخواه ایالت میله گرم. اما Janezich را برای اولین بار به صورت دموکرات مایکل Ciresi علامت گذاری به عنوان دیتون و ربکا Yanisch در DFL اولیه در ماه سپتامبر.
  • دامنه مالکیت خانه برنامه های تشویقی ارائه می دهد که به صورت نقدی به کارگران که خرید خانه نزدیک به مرکز شهر Duluth, را جشن می گیرند موفق سال اول فردا. تا کنون 31 خانواده خریداری خانه در دولوت را در دامنه کوه محلات از طریق برنامه.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب